Posledice epidemije v svetu embalaže

Izbrani nasveti

26. September 2022

Posledice epidemije v svetu embalaže

Poleg trajnostnostnih trendov so se v zadnjih dveh letih pojavile tudi dodatne zahteve trga, ki se ne bodo kmalu umaknile. V DS Smithovem poročilu o embalaži za leto 2021 (Packaging Trends Guide 2021) lahko najdemo konkretne posledice kovidne krize v svetu embalaže.

1. Trajnostnost vs. higiena.
Trajnostnost se tepe z vse večjimi zahtevami po embalaži za enkratno uporabo zaradi večje higieničnosti, zato morajo podjetja najti ustrezno rešitev. Uporaba plastike se je namreč v času epidemije znatno povečala (dostava hrane na dom, hrana za s seboj in podobno).

2. Spletna prodaja.
Priče smo ogromnemu povečanju spletnega nakupovanja in spremembam nakupnih navad. Veliko trgovin nima prilagojene embalaže za dostavo na dom. Živilski spletni trgovci se morajo tako najbolj prilagoditi, da lahko živila dostavijo v neokrnjeni obliki.

3. Učinkovitost embalaže.
Vse več je spletne prodaje in obstoječa embalaža ne more zadovoljiti vseh potreb dobavne verige. Rastejo potrebe po pametni obliki embalaže, ki ima oznako RFID ali NFC za preprostejše spremljanje.

4. Inteligentna embalaža.
V bližnji prihodnosti se bo verjetno začela pojavljati tudi embalaža, ki bo imela na sebi napravo, s katero bo sledila paketu in to informacijo posredovala tako kupcu kot prodajalcu. To bo pripomoglo k večjemu občutku varnosti, ko je pošiljka na poti.

Članek je iz avgustovske revije SBC Podjetnik. Avtorica: Nina Simić.Preberite tudi: Naj embalažni trendi ta hip

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano