Člani
•06. Maj 2025
"Glavne ovire, s katerimi se podjetniki srečujemo, so birokratski postopki, visoke obremenitve dela, pomanjkanje razvojnih spodbud in nepovezanost izobraževalnega sistema z gospodarstvom. Treba je pospešiti digitalizacijo procesov, razbremeniti plače in vzpostaviti bolj fleksibilno zaposlovanje," v intervjuju za SBC magazin poudarja novi predsednik sekcije SBC Mladi Nino Denkovski, lastnik podjetja Videomedia.
Denkovski napoveduje, da bo v ospredje svojega mandata postavil mreženje, Akademijo znanja in šport.
"V SBC Mladi se zavedamo, da lahko z aktivnim delovanjem in sodelovanjem prispevamo k bolj konkurenčnemu in spodbudnemu gospodarstvu. Želimo soustvarjati okolje, kjer lahko podjetnik realizira svojo vizijo, in k temu prispevati naše izkušnje ter predloge," je izpostavil.
Kakšni so bili vaši podjetniški začetki?
Imam veliko interesov, kar se odraža tudi v moji dosedanji karieri. Diplomiral sem iz multimedijev, po srednješolski izobrazbi pa sem zobotehnik. Po koncu srednje šole sem se za krajši čas odpravil v ZDA in Kanado, da bi se preizkusil na področju zobozdravstva.
Ker pa sem bil v obdobju, ko sem želel razvijati tudi svoje druge talente, sem se odločil vrniti in se preizkusiti kot voditelj. Prijavil sem se na avdicijo na RTV Slovenija in med več sto prijavljenimi kandidati so me izbrali kot enega od štirih voditeljev oddaje Dobro jutro Slovenija. To je bil pomemben trenutek mojega nadaljnjega desetletnega medijskega udejstvovanja na različnih radijskih in televizijskih postajah, kot so Radio Center, Radio Antena, Radio 1, Radio Aktual, Svet24 in Pink TV.
Zakaj niste ostali na tej poti?
Moje glavno vodilo od nekdaj je bila želja po razvoju, inovacijah in učinkovitosti. Kot zobotehnik sem pridobil dobro izhodišče za natančnost, v medijskem svetu pa kreativnost. To dvoje sem združil in kombinacija me je pripeljala na samostojno podjetniško pot. Kot se za mladega entuziasta spodobi, sem seveda mislil, da mi bo hkrati uspelo razvijati tri – spletno trgovino, inovativno video nepremičninsko agencijo in videoprodukcijo, a sem kmalu videl, da se bom moral odločiti le za eno stvar.
Največji potencial sem videl v digitalizaciji, saj je bilo področje videa v začetni fazi razvoja. Energijo sem zato osredotočil na videoprodukcijsko podjetje Videomedia, ki ga vodim še danes. Pot sem začel zgolj z entuziazmom, brez poslovnega načrta. Danes bi kakšno stvar naredil drugače, a v tistem času ni bilo podjetniškega kluba, kot je SBC. Prav zaradi tega vidim še večjo pomembnost kluba, kjer so v ospredju slovenska podjetja, ki si prizadevajo za povezovanje, izmenjavo znanja in medsebojno pomoč ter izboljšanje poslovnega okolja.
S kakšnimi projekti se ukvarja Videomedia?
Videomedia je kreativna videoagencija za vizualne vsebine, specializirana za produkcijo digitalnih formatov na ključ za različne platforme. Osredotočamo se predvsem na korporativni segment, naše stranke so slovenska in tuja podjetja, naši izdelki pa segajo od televizijskih oglasov do trendovskih vsebin na TikToku, zajemajo pa tudi vse, kar je vmes. Med našimi dolgoročnimi partnerji so Mercator, Zavarovalnica Triglav, Telemach, Sanolabor, Iskra Mehanizmi, Slovenski podjetniški sklad, ITA / ICE in številni drugi.
Sodelujemo pri snovanju in izvedbi različnih odmevnih zgodb in projektov, verjetno ste jih že kar nekaj videli. Stranke nas poznajo kot profesionalne in zanesljive partnerje, kar so tudi temeljne vrednote, ki nas vodijo pri vsakem projektu. Cilj za prihodnost je širitev na tuje trge ter utrditev položaja tehnološko naprednega, kreativnega ustvarjalca vizualnih vsebin in sporočil.
Kje ste prišli v prvi stik s SBC?
Udeležil sem se ene od Podjetniških kavarn v Neuhasusu, ki jih SBC organizira vsako leto na različnih lokacijah po Sloveniji. Z znancem Petrom Cesarjem iz podjetja Arhitektura 2211 sem se po dogodku pogovarjal glede kluba in članstva. Na njegovo povabilo sem se kmalu udeležil SBC Festivala Podjetništva na Brdu pri Kranju, ki me je navdušil z vsebinami in sodobnimi vpogledi v stanje gospodarstva in razvoj podjetništva.
Predvsem pa me je s svojo vsebino in jasno vizijo navdušil govor predsednika Joca Pečečnika. Začutil sem, da si želim pridružiti okolju SBC-ja, ki ponuja sodelovanje, mreženje in priložnost za rast.
Zakaj ste se odločili, da kandidirate za položaj predsednika sekcije SBC Mladi in kakšni so vaši cilji na tem položaju?
Kandidiral sem zaradi energije med člani sekcije Mladi, povezanosti, dobrega vzdušja in potenciala, ki ga imamo skupaj. V klubu, tako med polnopravnimi člani kot tudi v sekciji SBC Mladi, je veliko strokovnjakov z najrazličnejših področij, kar predstavlja izjemen potencial za prenos znanja.
Ker je pomemben del mojega življenja tudi šport, bom kot predsednik SBC Mladi temu področju namenil posebno pozornost. Fizična in mentalna pripravljenost sta ključni za vzdrževanje discipline, ki je potrebna za doseganje ciljev. Mreženje, Akademija znanja in šport bodo tako glavni stebri mandata, hkrati pa bomo z Upravnim odborom pozorno prisluhnili tudi drugim predlogom in idejam članov. Verjamem, da združenje najbolje deluje, ko so vsi člani aktivno vključeni in prispevajo svoje pobude.
V SBC si prizadevamo za izboljšanje poslovnega okolja. Kje vi vidite glavne ovire in težave, s katerimi se podjetniki srečujete na svoji poti? Kakšne spremembe bi morali uvesti v slovenskem gospodarstvu, da bi to lažje zadihalo?
Ravno povezovanje, izmenjava dobrih praks in spodbujanje inovativnosti vidim kot ključne dejavnike za izboljšanje poslovnega okolja. Pomembno je, da podjetniki tvorimo močno skupnost, kjer si lahko medsebojno pomagamo, se pogovarjamo o izzivih in skupaj iščemo rešitve.
Glavne ovire, s katerimi se podjetniki srečujemo, so birokratski postopki, visoke obremenitve dela, pomanjkanje razvojnih spodbud in nepovezanost izobraževalnega sistema z gospodarstvom. Treba je pospešiti digitalizacijo procesov, razbremeniti plače in vzpostaviti bolj fleksibilno zaposlovanje.
V SBC Mladi se zavedamo, da lahko z aktivnim delovanjem in sodelovanjem prispevamo k bolj konkurenčnemu in spodbudnemu gospodarstvu. Želimo soustvarjati okolje, kjer lahko podjetnik uresniči svojo vizijo, in k temu prispevati naše izkušnje ter predloge.
Kakšen bi bil vaš nasvet mladim, ki stopajo na podjetniško pot? Katerim napakam, ki ste jih sami storili, naj se izognejo?
Naj se ne ustavijo v coni udobja, ampak naj si upajo in verjamejo vase. Napredek se zgodi šele, ko si drznemo preizkusiti nove stvari in iti korak dlje. Pomembno je, da ne čakamo na popoln trenutek – to je bila ena mojih napak. Prav tako sem opazil, da se premalokrat nagradim za uspeh, medtem ko sem napake jemal preveč osebno. Pogosteje bi si morali dovoliti uživati v uspehu, namesto da smo z mislimi že pri naslednjem izzivu.
Zadnja izdaja magazina SBC prinaša tudi številne druge navdihujoče poslovne zgodbe, strokovne intervjuje in uporabne nasvete. Magazin SBC je na voljo v prosti prodaji na vseh bolje založenih prodajnih mestih. Za izvod nam lahko pišete tudi na: marketing@sbc.si.