Člani
•25. April 2025
Program SBC mentorski pari je v polnem zagonu. Namen programa je grajenje mostov med člani SBC, odličnimi in izkušenimi podjetniki, in člani sekcije SBC Mladi, mladimi prodornimi podjetniki, ki pišejo prihodnost podjetništva v Sloveniji.
Letošnji mentorski pari so:
David Rozman (BizIT) – Andrej Dovič (Tehnosol d.o.o.)
Davor Podbregar (Sipa Architektur) – Samo Jenič (MG ROHR d.o.o.)
Nina Dušič Hren (Dober stik) – Marko Poženel (Monicolor MS d.o.o.)
Denis Vesel (Vesel design) – Igor Stare (Gorenc Stare d.o.o.)
Toni Kukemberger (Ekološka kmetija Kukemberger) – Tanja Skaza (Plastika Skaza d.o.o.)
Matej Senožetnik (MS Innovation Hub) – Aljoša Jerman Blažič (SETCCE d.o.o.)
Matic Mohar (AAB Arhitektura) – Andrej Kirm (Kirm & Perpar d.o.o.)
Gregor Vovko (Studio Signum) – Janez Rihter (Rihter d.o.o.)
Luka Debevec (KAUCH) – Andrej Klančar (Klančar žerjavi d.o.o.)
Kristijan Rijavec (MKE Abrazivi) – Miha Krapež (Sinter d.o.o.)
Janez Trilobit (Trilobit) – Andrej Kraševec (SURF)
Marko Hrovatin (Moji Maldivi) – Tatjana Novak (Press Clipping d.o.o.)
Jasmina Selan (Blue Solutions) – Azra Begič Milanez (A Tax International d.o.o.)
Aleksander Vujović (SUPA, Studio za urbano projektiranje in analizo) – Matjaž Ovsenik (Zavod ORTHOS)
Matic Škarabot (od-do arhitektura) – Igor Stražišnik (Prohit d.o.o.)
Petja Škufca (Clariteca) – Tilen Suhadolnik (TS Lab d.o.o.)
Janja Praznik (APO vizija) – Damijan Jager (TIPTEH d.o.o.)
Darko Đurić (D-Motiv) – Miha Bavec (Transformacija d.o.o.)
Mitja Mataln (Medicina Mataln) – Aleš Jurman (SIAPRO)
Uroš Babnik (Arhitektura Babnik) – Dušan Pušnik (Pušnik - Novljan d.o.o.)
Jernej Žalig (Skupina MK2009) – Andrej Klančar (Klančar žerjavi d.o.o.)
Aleksandar Dojčinović (ADC sistemi) – Andrej Kačič (CMT - potovalna agencija d.o.o.)
Tjaša Jarc (Džungla) – Miha Lun (USP d.o.o.)
Urh Kovačič (Psy Bit) – Dejan Klemen (SELSEN d.o.o.)
Luka Debevec (KAUCH) nam je po srečanju z mentorjem Andrejem Klančarjem poslal tri ključne nauke, ki jih je odnesel s srečanja:
- postavljanje vrednot, vizije in poslanstva podjetja se ne loti sam, temveč najemi strokovnjaka na tem področju,
- ni vedno tvoj glavni oz. najbolj pomemben produkt oz. storitev tisti, za katerega sam verjameš, da je. Pogosto se izkaže, da je profitabilen drug produkt, na katerega nisi bil osredotočen,
- vprašaj in poslušaj svoje najboljše stranke, da izveš, zakaj kupujejo pri tebi oz. zakaj si tako dober v tem, kar delaš.
Mentoriranci, ki ste se že vsaj enkrat srečali s svojim mentorjem, naj svoje vtise pošljite na mail mentor@sbc.si.