Podcast
•21. Oktober 2024
Kar dva posnetka iz SBC podcasta s predsednikom SBC - Kluba slovenskih podjetnikov Jocem Pečečnikom sta se na Facebooku zavihtela na vrh vseh naših objav z največjim dosegom.
Posnetek, v katerem Pečečnik opozarja, da so mladi vzgojeni na način, da hočejo vse čez noč in da nimajo več želje po borbi, je do tega trenutka dosegel že 289.750 različnih uporabnikov Facebooka, skupno pa je zabeležil 365.182 predvajanj.
Isti posnetek je medtem na Instagramu zbral 23 tisoč ogledov.
Posnetek, v katerem Pečečnik poudarja, da "ne morejo ljudje, ki nimajo nobenih menedžerskih izkušenj, ki nikoli niso nikogar zaposlili, ki nikoli niso sami sebe preživeli na trgu, upravljati države," pa je dosegel 244.600 različnih uporabnikov Facebooka in skupno zabeležil 436.043 predvajanj.
Posnetka na Facebooku imata rekorden doseg v absolutnih številkah, odkar je SBC prisoten na družbenih omrežjih.
Na Instagramu ima posnetek 17.618 ogledov.
Tudi sicer profili SBC na družabnih omrežjih v zadnjih mesecih beležijo izjemno rast. Na Facebooku smo s svojimi objavami v zadnjih 90 dneh:
- dosegli več kot 567 tisoč različnih uporabnikov, kar je 1.900 odstotkov več kot v enakem obdobju lani,
- zabeležili 15 tisoč obiskov naše spletne strani sbc.si s Facebooka, 491 odstotkov več kot v enakem obdobju lani,
- imeli 39.300 obiskov našega profila na Facebooku, kar pomeni 512-odstotno rast, in
- pridobili 2.600 novih sledilcev ter tako presegli mejo 10 tisoč.
Tudi na Instagramu smo zabeležili strmo rast. V zadnjih 90 dneh smo dosegli 40.500 uporabnikov, kar je 1.800 odstotkov več kot v enakem obdobju lani, in pridobili 613 novih sledilcev.
Lastna studijska produkcija
Podcasti SBC nastajajo v klubskem e-studiu, ki opremljen z najmodernejšo tehnologijo, za produkcijo in vsebine pa skrbi izkušena produkcijsko-voditeljsko-uredniška ekipa. SBC je od vzpostavitve lastnega studia oktobra lani posnel že več kot 60 svežih in polemičnih pogovorov. V našem studiu gostimo vrhunske slovenske podjetnike, odločevalce, analitike, športnike in strokovnjake na različnih področjih. Naše glavno vodilo so: kakovostna vsebina, prava vprašanja in vsebinski odgovori.
Čeprav sta v fokusu naših podcastov primarno podjetništvo in poslovno okolje, se s tem ne omejujemo in se dotikamo tudi drugih družbeno relevantnih tem, kot so energetika, zdravstvo, šolstvo, ameriške volitve in druge. Pred letošnjimi evropskimi volitvami smo posneli serijo desetih tematskih soočenj, na katerih smo kandidate izzvali z vprašanji, ki zadevajo našo prihodnost na vseh ključnih področjih, in tako gledalcem omogočili, da so se lahko informirano odločali, komu bodo namenili svoj glas.
Za sveže in aktualne vsebine spremljajte našo spletno stran in naše digitalne kanale na Facebooku, LinkedInu, Instagramu, TikToku in X-u (Twitterju)!