Kako preprečiti, da vam stranke zbežijo h konkurenci?

Dogodki

08. Oktober 2024

Kako preprečiti, da vam stranke zbežijo h konkurenci?

Metka Pal, specialistka za zaključevanje prodajnih pogajanj, mednarodna trenerka, pisateljica in predavateljica, je na dogodku za člane SBC predstavila 5 korakov uspešnega zaključevanja strank.

Uspeh podjetja je namreč odvisen od tega, koliko izdelkov in storitev uspejo prodati, prodajniki pa v resnici pogosto zaključijo samo 10 do 15 odstotkov strank, s katerimi pridejo v stik, ostale pa se preselijo h konkurenci.

Metka Pal-1.jpg

Metka Pal je med drugim opozorila, da prodajniki problema, ki ga ima stranka, pogosto ne slišijo in ne razumejo, zato izgubljajo prodajne razgovore. Kot je dejala, zna prodajnik, če pozna strankin problem, stranki tudi pojasniti, da bo rešitev stala nekoliko več, a da bo zagotovo odpravila njeno težavo.

Poudarila je še, da veliko prodajnikov dela napako, ker želijo s svojim znanjem o neki rešitvi ali produktu, ki ga prodajajo, narediti vtis na stranko, vendar stranke prodajnike kot strokovnjake v resnici ocenjujejo zgolj na podlagi tega, ali znajo prepoznati njihov problem.

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano
To spletno mesto varuje Google reCAPTCHA in veljata Politika zasebnosti in Pogoji storitve.