Dogodki
•25. September 2024
Na delavnici s Tomažem Pavlico smo v SBC raziskali, kako se vrniti k temu, da postavimo stranko na prvo mesto in kako lahko odlična izkušnja znova postane vodilo vseh aktivnosti v podjetju.
Tomaž Pavlica je diplomirani ekonomist z MBA-jem in več kot 20-letnimi izkušnjami v vodenju v regiji in Srednji Evropi. Deloval je v OMV, kjer je bil direktor maloprodaje v Sloveniji, direktor marketinga za regijo Adriatic in direktor marketinga v OMV GmbH na Dunaju.
Leta 2010 je ustanovil svoje podjetje za svetovanje in interno vodenje na področjih prodaje, marketinga, razvoja novih poslovnih modelov, projektnega vodenja, optimizacije procesov in vzpostavljanja učinkovitih sistemov dela. Izvaja izobraževanja in delavnice na temo marketinga, prodaje in potrošniške psihologije.
Pavlica je med drugim na dogodku poudaril, da imajo zelo močan vpliv na odlično izkušnjo različne spremembe, ki se dogajajo. Vsak podjetnik je namreč imel v nekem trenutku izdelano odlično izkušnjo za stranke, a se je z rastjo podjetja in spremembami na trgu to marsikdaj spremenilo, saj se podjetja začnejo več kot s kupci ukvarjati s samimi spremembami.
Za učinkovito soočanje s spremembami po njegovih besedah podjetja potrebujejo temelje v obliki vrednot, na katerih lahko gradijo vizijo in poslanstvo podjetja.
Člana SBC Iztok Armič, lastnik podjetja Avtomati Armič, in Tone Dolenšek, lastnik podjetja HLB FIN Servis, sta na dogodku pojasnila, kako sta s tovrstnim pristopom izboljšala poslovanje, dosegla večje zadovoljstvo zaposlenih in trajno konkurenčno prednost.
"S tem, ko smo definirali odlično izkušnjo stranke in se obvezali, da jo uvedemo v vse točke stika s stranko, smo vzpostavili vodilo in razlog za uvajanje sprememb v procese in organizacijo. Nismo se ukvarjali z slabostmi, težavami, problemi. Iskali smo priložnosti, kako lahko dosežemo odlično izkušnjo in rešitve implementirali v procese in organizacijo. Tako je postala vodilo sprememb odlična izkušnja - tako strank kot zaposlenih," pravi Dolenšek.
Armič pa je izpostavil, da so v njegovem podjetju med procesom zagotavljanja odlične izkušnje za stranke analizirali vse faze delovanja, pri čemer so bili v ta process analize vključeni vsi ključni ljudje v podjetju. Kot vizijo svojega podjetja so postavili biti prva izbira za dobro počutje.