Izbrani nasveti
•31. Maj 2024
Podjetje HC Center, član SBC - Kluba slovenskih podjetnikov, je z digitalnimi rešitvami naročniku pomagal do boljšega obvladovanja reklamacij.
Avtera je vodilni slovenski zastopnik in distributer več kot tridesetih priznanih blagovnih znamk s področij računalništva, informacijske tehnologije, zabavne elektronike, bele tehnike in mobilnosti z e-kolesi. Dnevno se srečujejo s približno 50 reklamacijskimi zahtevki, katerih učinkovito upravljanje predstavlja resničen izziv, zamujeni roki pa za podjetje predstavljajo finančno škodo.
Zahtevki za reklamacije prihajajo po različnih kanalih in od različnih akterjev, mnoge informacije so razpršene v različnih sporočilih, kar je težko obvladovati.
Ekipa HC Centra je podjetju Avtera s pomočjo rešitve za digitalizacijo Canon Therefore pomagala vzpostaviti sistem za upravljanje reklamacijskih zahtevkov, ki so ga uspešno implementirali v manj kot pol leta.
Z vzpostavitvijo sistema so dosegli:
• Popolno sledljivost in preglednost vseh elementov reklamacijskih zahtevkov.
• Olajšano komunikacijo s strankami.
• Izboljšan odnos in učinkovitost.
• Finančne koristi zaradi upoštevanja vseh pomembnih rokov.
Digitalno platformo je možno implementirati na dva načina:
• V lastniškem modelu, pri katerem z enkratno naložbo podjetje pridobi digitalne rešitve na obstoječi infrastrukturi.
• V naročniškem modelu, kjer se rešitve v oblaku plačujejo mesečno.
Avtera se je odločila za cenovno ugoden najemni model, ki predstavlja manjšo začetno investicijo, ter odpravlja skrbi za strežniško infrastrukturo.
Kaj o novem sistemu upravljanja reklamacij meni tehnični direktor Avtere: