"Jadranska obala se je izkazala za neodkrit dragulj"

Izbrani nasveti

29. Julij 2024

"Jadranska obala se je izkazala za neodkrit dragulj v primerjavi s prenasičenimi destinacijami, kot so Saint Tropez, Cannes in Monako. Naše podjetje stremi k temu, da bi izkoristilo ta potencial in nadaljevalo rast v smeri privabljanja svetovnih megajaht na to idilično lokacijo," je za poletno izdajo magazina SBC povedal Matjaž Murko, predsednik grupacije MennYacht.

Začetki podjetja MennYacht segajo v leto 1994. Takrat se je začelo potovanje, ki ga je vodila strast do najsodobnejše tehnologije plovil. Začetna ljubezen do jaht Pershing je prerasla v celovit nabor storitev, ki zajema prodajo, čarter in vzdrževanje. Leta 1998 je bil prelomni trenutek, ko je ladjedelnica Pershing vstopila v priznano skupino Ferretti, s čimer se je MennYachtu odprl dostop do ekskluzivnih pravic prodaje prestižnih znamk, kot so Ferretti Yachts, Itama in legendarni Riva Yachts.

Mennyacht_Monaco_websize (160 of 281).jpg

"Danes razumejo, da je nakup plovila za milijon evrov le začetek"

"Odnos strank do plovil se je do danes opazno spremenil, predvsem na bolje. Naše stranke so z leti pridobile izkušnje in spoznale, da plovila zahtevajo redno vzdrževanje in nenehne investicije. V preteklosti so mnogi kupovali svoja prva plovila brez veliko predhodnega znanja o tem, kaj to lastništvo prinaša. Danes razumejo, da je nakup plovila za milijon evrov le začetek, saj vzdrževanje takšnega plovila letno predstavlja dodatnih približno od pet do deset odstotkov njegove vrednosti, torej do sto tisoč evrov," je v intervju za magazin SBC povedal Murko in dodal:

"Takšni stroški ne vključujejo samo osnovnega vzdrževanja, ampak tudi stroške, povezane z zaposlovanjem posadke, marinami in drugimi operativnimi izdatki. Posledično se mnogi odločajo za nakup manjših plovil, kjer so stroški priveza, vzdrževanja in zavarovanja manjši. To je privedlo do tega, da so stranke bolj premišljene in odgovorne pri upravljanju svojih plovil, kar pozitivno vpliva na njihovo dolgoročno zadovoljstvo in izkušnjo z lastništvom."

"Naša vizija je vedno vključevala prepričanje, da ima Jadransko morje potencial privlačne destinacije za lastnike mega jaht, ki iščejo nove, manj raziskane lokacije. Jadranska obala se je izkazala za neodkrit dragulj v primerjavi s prenasičenimi destinacijami, kot so Saint Tropez, Cannes in Monako. Naše podjetje stremi k temu, da bi izkoristilo ta potencial in nadaljevalo rast v smeri privabljanja svetovnih megajaht na to idilično lokacijo," je še pojasnil.

Kaj vse je še povedal Murko, si preberite v poletni izdaji magazina SBC, ki prinaša tudi številne druge navdihujoče poslovne zgodbe, uporabne nasvete in sveže branje o navtiki, umetnosti, vinu, modi in kakovostnem preživljanju prostega časa. Magazin SBC je na voljo tudi v prosti prodaji na vseh bolje založenih prodajnih mestih. Za izvod nam lahko pišete tudi na: marketing@sbc.si.

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano
To spletno mesto varuje Google reCAPTCHA in veljata Politika zasebnosti in Pogoji storitve.