Digitalna preobrazba: Kako s sodobnimi digitalnimi prijemi do boljše prodaje in marketinga?

Člani

18. Marec 2024

Digitalna preobrazba: Kako s sodobnimi digitalnimi prijemi do boljše prodaje in marketinga?

Podjetje Intera skupaj s partnerji v aprilu organiziramo dogodek Digitalna preobrazba, na katerem boste izvedeli, kako si lahko do ponovne prodaje pomagamo s sodobnimi digitalnimi prijemi. Teme, ki bodo predstavljene, so aktualne in uporabne za marsikaterega podjetnika.

digitalna preobrazba.jpeg

Kupci imajo v današnjem svetu nešteto možnosti, med katerimi se lahko odločajo. Zgolj ponudba izdelkov ali storitev ne zadostuje več za zagotovitev prodajnih uspehov. Podjetja morajo ustvariti strateški prodajni proces, ki izkorišča moč digitalizacije. Digitalna preobrazba, pri kateri združita moči marketing in prodaja, postaja ključna za ustvarjanje digitalne izkušnje. 

Na dogodku Digitalna preobrazba, ki bo potekal v četrtek, 11. 4. 2024, v Kristalni palači v Ljubljani, bodo strokovnjaki iz različnih področij predstavili sodobne digitalne prijeme in taktike, ki spodbudijo prodajo in prepričajo stranke v nakupnem procesu. Teorija bo podkrepljena s praktičnimi, preizkušenimi in uporabnimi primeri.

Dogodek organizirajo agencija Spletna postaja, agencija Kokos, SqualoMail in Intera. Udeležba je brezplačna, obvezna pa je predhodna prijava, ki jo opravite na spletni strani. 

Komu je dogodek namenjen?
Dogodek Digitalna preobrazba je namenjen vsem strokovnjakom in vodjem prodaje, trženja, strokovnjakom s področja načrtovanja marketinških aktivnosti, informatike in digitalne transformacije. 

Izbira prave oglaševalske strategije
Z različnimi tipi oglasov na različnih platformah lahko ustrežemo različnim ciljem, vse od vzbujanja zanimanja do povečanja prodaje. Sočasno oglaševanje na kanalih kot so YouTube, Google Search, Facebook, Instagram, TikTok in LinkedIn se sliši mamljivo. Pa je porabljanje denarja ob proračunu 500 € zares smiselno? Odgovor razkrije Boštjan Kovač, vodja PPC oglaševanja v agenciji Kokos. 

Kako prepričati z dobro spletno stranjo/trgovino?
Spletnih strani in trgovin je na spletu sedaj že res veliko. Kako izstopiti iz množice in katere so dobre prakse, ki jih je treba upoštevati? Roman Krušič, senior svetovalec v agenciji Spletna postaja, bo delil konkretne primere in nasvete, ki jih je enostavno prenesti v prakso. 

Od povpraševanja do optimalnega zaključevanja prodaje s sistemom CRM
Prodaja ni stvar naključij, pač pa skupek natančno predvidenih korakov, s katerimi pripeljemo potencialno stranko od povpraševanja do konca nakupnega procesa – nakupa. Svetovalec za CRM sistem v podjetju Intera Uroš Žohar bo predstavil izzive slovenskih podjetij in praktične rešitve za povečanje prodaje.

Spremenite nakupno pot v nakupni cikel z e-mail in SMS marketingom
Že obstoječi kupci v povprečju zapravijo kar 500 % več, zato je pomembno, da jih ustrezno ciljamo tudi po vsaki konverziji. Avtomatizacije e-mail in SMS marketinga so med najučinkovitejšimi pristopi. Matic Stocca, svetovalec v podjetju SqualoMail, bo delil dobre prakse, ki kupce zadržijo na dolgi rok.

EU sredstva za digitalizacijo podjetij so, kako jih izkoristiti?
V današnjem svetu, kjer tehnologija nenehno napreduje, je digitalizacija ključna za ohranjanje konkurenčnosti podjetij. Evropska unija področje digitalizacije prepoznava kot eno izmed prednostnih nalog, zato so na voljo številne finančne spodbude v obliki javnih razpisov. Tajda Marinič, vodja projektov pri Alias plus, vam bo razkrila, katere finančne spodbude so na voljo za digitalno preobrazbo podjetij. 

Več o strokovnjakih, ki bodo delili uporabna znanja in taktike

Udeležba je brezplačna

Ne zamudite dogodka, na katerem boste pridobili znanje o uspešnih digitalnih pristopih, ki bodo vašo prodajo in marketing dvignili na višjo raven. Dogodek je brezplačen, a število mest je omejeno. Prijavite se.

Podjetje Intera dogodek organizira skupaj z agencija Spletna postaja, agencijo Kokos in SqualoMail.

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano