Chipolo ustvaril 'popolno nepopolne' iskalnike denarnic

Člani

24. Januar 2024

Chipolo ustvaril 'popolno nepopolne' iskalnike denarnic

10.000 iskalnikov Chipolo CARD Spot, ki imajo površinske napake, je podjetje Chipolo ponovno predstavilo trgu v sklopu »Popolno nepopolne« kampanje. Izviren pristop ima tudi dobrodelno noto.

Podjetje Chipolo je pred dvema letoma lansiralo iskalnik denarnic Chipolo CARD Spot in v tem času je nastalo tudi 10.000 takih, ki imajo na površini plastike lise, a so drugače popolnoma delujoči. Površinske napake so nastale v postopku brizganja plastike, saj stroj potrebuje nekaj časa, da se »ogreje« na prave parametre za izdelavo plastike in manjša odstopanja so neizogibna. To pomeni, da je prvih nekaj iskalnikov popolno nepopolnih.

V podjetju so se odločili, da delujočih iskalnikov, ki služijo kot super pomočniki pri iskanju izgubljenih stvari, kljub napakam ne zavržejo, ampak jih opremijo s posebnim sporočilom in predstavijo uporabnikom.

Chipolo skuša s svojo kampanjo razbiti pričakovanje družbe o popolnosti. Pokazati želijo, da so prav napake tiste, ki nas delajo posebne in zato unikatne – popolno nepopolne. S kampanjo na novo opredeljujejo popolnost oziroma skušajo izpostaviti, da je lahko tisto, kar se na površini zdi nepopolno, v resnici ravno to, zaradi česar izstopamo.

»Resnično smo ponosni na našo omejeno serijo »Popolno nepopolnih« iskalnikov Chipolo CARD Spot. Ta kampanja je še en dokaz naše predanosti k ustvarjanju izdelkov, ki nam lajšajo življenje  - tako fizično, ker ključe in denarnice najdemo hitreje, pa tudi psihično, saj manj iskanja pomeni tudi manj stresa.« pravi Primož Zelenšek, soustanovitelj in direktor podjetja Chipolo. »Šli smo še korak dlje, želeli smo narediti majhen mentalni premik in spodbuditi ljudi, da sprejmejo svoje nepopolnosti in prepoznajo, da je to v resnici prava lepota, ki nas dela nenadomestljive«.

V sklopu kampanje bo podjetje doniralo en evro od vsakega prodanega produkta iz omejene serije trem neprofitnim organizacijam. Prvi je lokalni socialnozdravstveni zavod VDC Zasavje, druga je Hilfsgemeinschaft der Blinden und Sehschwachen Österreichs, največja skupnost za samopomoč in pomoč slepim in slabovidnim v Avstriji, tretja pa je mednarodna organizacija Mental Health Peer Network, ki skozi izobraževanje, pomoč in mentorstvo podpira ljudi z duševnimi težavami.

O podjetju Chipolo 

Chipolo, član SBC – Kluba slovenskih podjetnikov, je mednarodno uspešno podjetje iz Slovenije in na področju bluetooth sledilnikov ena izmed vodilnih blagovnih znamk, v več kot 10 letih so prodali že skoraj 4 milijone iskalnikov po vsem svetu. S svojimi barvitimi iskalniki, ki povezujejo osebne predmete z aplikacijo na telefonu, ustvarjajo nov način iskanja založenih in tudi izgubljenih stvari. Chipolo je lansiral tudi linijo iskalnikov Point, ki delujejo z Googlovo aplikacijo Find My Device. Obe liniji produktov omogočata uporabnikom, da lahko najdejo ne samo založene stvari ampak tudi izgubljene stvari kadarkoli s pomočjo mreže uporabnikov.

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano