40 odstotkov prodajnikov pogreša prave informacije. Kako jim lahko pomagate?

Izbrani nasveti

10. Oktober 2023

40 odstotkov prodajnikov pogreša prave informacije. Kako jim lahko pomagate?

Prodajne ekipe pogosto porabijo preveč časa za iskanje informacij, s katerimi bi lahko usmerjeno nagovorile potencialne stranke, ali pa izgubljajo čas s klicanjem neobstoječih številk oziroma neustreznih oseb. To lahko podjetja spremenijo, če prodajnikom omogočijo dostop do ključnih podatkov in informacij z vsega sveta, s pomočjo katerih lahko navežejo stik s kupci v trenutku, ko ti potrebujejo izdelke ali storitve podjetja. 

Povprečna podatkovna baza kupcev vsebuje do 40 odstotkov netočnih informacij. To lahko pomeni, da vaši prodajni zastopniki uporabljajo stare telefonske številke ali poskušajo nagovoriti osebe, ki so zamenjale delovno mesto ali kraj dela. Lahko se zgodi tudi, da vaš finančni oddelek pošilja račune na napačne naslove. Klicanje številk z nekvalificiranih seznamov podjetij lahko vodi v neučinkovitost in frustracije prodajne ekipe. Študije kažejo, da prodajnik 20 odstotkov časa zapravi za iskanje ustreznih informacij, ko išče nove potencialne kupce. Kaj če bi lahko ta čas namenil potencialnim strankam?

Neoptimalno izkoriščen čas še zdaleč ni edina past neažuriranih podatkov o (potencialnih) strankah v bazah podjetij. Odločitve, sprejete na podlagi napačnih podatkov, lahko vodijo do neželenih rezultatov. S tem se povečuje tveganje v podjetju. 

Poslovna tveganja je lažje obvladovati, kadar ima podjetje pri sprejemanju pomembnih odločitev na voljo kakovostne ažurne podatke o poslovnih subjektih.

Če veste, kdo želi kupiti, to pospešuje prodajo

Možnosti za uspešen zaključek prodajnega procesa se pri podjetjih znatno povečajo, kadar jim uspe nagovoriti potencialno stranko v trenutku, ko ta potrebuje izdelek ali storitev podjetja. Takrat želi stranka podjetje dejansko slišati. Neposreden stik in personalizacija sta eden izmed pomembnejših trendov prodaje B2B v 2023. Podjetja, ki uporabljajo podatke o namerah nakupa, imajo namreč za 18 odstotkov višjo stopnjo konverzije pri prodaji B2B, 30 odstotkov hitrejšo prodajo in deset odstotkov manj odpovedi naročil, sta v študiji ugotovila ponudnika podatkov o nameri nakupa Bombora in Forrester Consulting.

Podatki o nameri nakupa podjetjem povedo, kdo so stranke, ki v tem trenutku iščejo določene ključne besede oziroma teme na spletu. Če podjetje ob pravem času pridobi pravo informacijo, lahko s tem prehiti konkurenco, prilagodi komunikacijo potencialni stranki in pospeši prodajni proces.
​​​​​Posebna ponudba za člane SBC

Prvi trije člani SBC – Kluba slovenskih podjetnikov, ki se bodo prijavili na neobvezujoč brezplačni demo rešitve D&B Connect, bodo prejeli Data Health Check, ki zajema analizo in pregled stanja za celoten portfelj partnerjev.
Pišite na: info@dnb.com ali pokličite na: 080 39 03.
www.dnb.com/sl-si

Prečistite portfelj

Podjetja iščejo vedno več podatkov. Pretirana količina lahko namreč povzroči zmedo in podjetjem onemogoči osredotočanje na ključne izzive. Danes je v ospredju kakovost podatkov, saj odločevalci potrebujejo relevantne aktualne podatke, na podlagi katerih lahko sprejemajo optimalne odločitve za prihodnost organizacije in tako povečajo odpornost podjetja. 
Pri Dun & Bradstreet opažamo, da se podjetja vse bolj zavedajo, da ni dovolj, da imajo vedno večjo količino podatkov, ampak je treba skrbeti tudi za njihovo »zdravje« (Data Health). Pogost izziv je, kako to količino podatkov strukturirati, organizirati in kako iz tega ustvariti koristne informacije. Z združitvijo internih, eksternih in spletnih podatkov lahko podjetja dobijo dragocene vpoglede v poslovanje partnerjev, navade kupcev ter poiščejo nove stranke, partnerje in dobavitelje.

5 razlogov za obogatitev CRM-sistema 

Kar 40 odstotkov prodajnikov navaja, da pogrešajo prave informacije, s katerimi bi lahko usmerjeno nagovorili potencialne stranke. Ustvarjanje 360-stopinjskega pogleda na (potencialne) stranke je tako ključen dejavnik uspešnega prodajnega procesa B2B. 360-stopinjski pogled združuje podatke o strankah, ki jih podjetje že ima, kakovostne podatke zunanjega ponudnika in spletne informacije o primernem času za navezavo stika.
Integracija poslovnih podatkov zunanjega ponudnika z obstoječim CRM-sistemom podjetja lahko koristi na naslednje načine: 
1. pomaga najti kontakte in ustvarjati stike z novimi možnostmi poslovanja,
2. ponuja visokokakovostne in nenehno osvežene informacije, ki jim podjetje lahko zaupa,
3. zagotavlja vse potrebne informacije na enem mestu,
4. poveča uporabo CRM-sistema znotraj podjetja,
5. omogoča, da podjetje kontaktira prave osebe in podjetja.

 
Zagate prodajnikov lahko podjetja rešite s storitvijo analitične hiše Dun & Bradstreet D&B Connect for Salesforce, ki jo lahko integrirate v obstoječi CRM-sistem. Rešitev vam omogoča, da povečate produktivnost prodajnih ekip, zmanjšate stroške, povezane s slabimi podatki, ter začnete sprejemati zanesljivejše poslovne odločitve. S to rešitvijo se lahko zaposleni osredotočijo na prave stvari in sprejemajo prave odločitve. Rešitev temelji na Podatkovnem oblaku Dun & Bradstreet (Dun & Bradstreet Data Cloud), ki je sestavljen iz več kot 500 milijonov globalnih poslovnih zapisov, zbranih iz več deset tisoč virov in več deset milijonov spletnih strani, kjer v številnih virih nenehno spremljamo spremembe, ki vplivajo na podatke v oblaku, jih v analitični hiši Dun & Bradstreet redno preverjajo in ustrezno posodabljajo.

Z D&B Connect for Salesforce ste lahko prepričani, da vedno upravljate najnovejše informacije o strankah, dobaviteljih in partnerjih.

Dun & Bradstreet
Stegne 13 G
Ljubljana 
080 39 03
www.dnb.com/sl-si/


 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano