Podjetju AJM uspelo povezati 170 ekip in 550 tekmovalcev iz vse Slovenije

Člani

08. Junij 2023

Podjetju AJM uspelo povezati 170 ekip in 550 tekmovalcev iz vse Slovenije

Podjetje AJM je s svojimi družbeno odgovornimi pristopi in kulturo povezanosti znova dokazalo, da je družinsko in družini prijazno podjetje. V maju je organiziralo dva izjemna dogodka, ki sta poskrbela za nepozabne izkušnje zaposlenih in njihovih družin, pa tudi poslovnih partnerjev, kupcev in širše javnosti. 

V petek, 19., in soboto, 20. maja, so potekali dnevi odprtih vrat, kamor so podjetju AJM povabili svoje kupce, lokalno skupnost, poslovne partnerje in zaposlene z njihovimi družinami.

Petek se je začel z obiskom večje skupine dijakov srednje lesarske šole. Dijaki so si ogledali proizvodnjo PVC- in lesenih oken in vhodnih vrat ter prodajni salon na sedežu podjetja, ki je bil ravno to pomlad celovito prenovljen in dopolnjen z najnovejšimi rešitvami na področju stavbnega pohištva, kar je med dijaki poželo veliko zanimanja. Dan se je nadaljeval z obiski kupcev, za katere so v vseh AJM salonih pripravili izredne akcijske popuste, predstavitev izdelkov, brezplačno primerjavo ponudb, darila in pogostitve. Na sedežu podjetja je potekal hišni sejem z izdelki iz zaloge in t.i. »road-show« njihovega dobavitelja ALU profilov, podjetja Wicona.

Popoldne je bilo namenjeno družinam zaposlenih. Na skupnem pikniku na sedežu podjetja so otroci lahko spoznali delovno okolje svojih staršev in se zabavali ob bogatem animacijskem programu. Za zabavo vseh, odraslih in otrok, je poskrbela ambasadorka podjetja, pevka Alya. Sobota je minila v znamenju kupcev, saj so vsi, ki se dneva odprtih vrat niso uspeli udeležiti v petek, še lahko kupovali po izrednih popustih. 

AJM_TTR_2023_1 - crop.jpg

AJM_DOV_2023_1 crop.jpg

Prišli so iz vse države 

Zadnja nedelja v maju je bila pri AJM štirinajstič zapored rezervirana za edinstveno kolesarsko prireditev AJM Team Time Ride. Vseslovenska kolesarska prireditev poteka v okolici Maribora, po hribih, med vinogradi, gozdovi in vinotoči. Ne gre za klasično dirko, kjer je zmagovalec tisti, ki pride najhitreje do cilja, pač pa je zmagovalna ekipa tista, ki se najbolj približa skupnemu povprečnemu času vseh ekip. Tekmovanje tako spodbuja ekipni duh, sodelovanje in druženje, ne pa dirko s časom in ekipami.

Prireditve se je tokrat udeležilo 170 ekip iz vse Slovenije, kar je naneslo dobrih 550 kolesarjev. Tako kot AJM je tudi kar nekaj njihovih poslovnih partnerjev, pa tudi drugih podjetij, dogodek prepoznalo kot odlično priložnost za povezovanje svojih zaposlenih, saj vzpodbuja druženje in sodelovanje.

Uspešna formula rekreativne kolesarske prireditve, v kateri so se prepoznale družine, aktivni pari in družbe prijateljev ali sodelavcev vseh starostnih skupin, se v septembru že drugič zapored seli na otok Pag. 

S tovrstnimi dogodki pri AJM svoje deležnike povezujejo na prav poseben način. Dokazali so, da se ne osredotočajo le na kakovostne izdelke, ampak tudi na gradnjo trdnih odnosov med sodelavci, njihovimi družinami, poslovnimi partnerji, lokalno skupnostjo in kupci. Podjetje, ki ima tudi Certifikat družini prijazno podjetje, se namreč zaveda, da so zadovoljni in povezani zaposleni ključnega pomena za uspeh in rast podjetja. 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano