Od ideje srednješolskih prijateljev do desetletja podjetniške odličnosti

Člani

27. Junij 2023

Od ideje srednješolskih prijateljev do desetletja podjetniške odličnosti

Digitalna marketinška agencija Point Out je nedavno praznovala deset let uspešnega dela. Recept za uspeh se skriva v treh sestavinah: strast, sodelovanje in nenehna rast, pravijo v podjetju, ki je nedavno prejelo tudi zlato nagrado Diggit, ki prepoznava najboljše digitalne projekte. 

Point Out sta leta 2013 ustanovila nekdanja srednješolska prijatelja Zoran Bosančić in Nejc Slovnik. Preobrazba iz ideje dveh študentov se danes kaže kot ugledna agencija s 14-timi člani. Ustanovitelja od začetka družijo zagnanost, ambicioznost in podjetniški čut, ki sta ga nenehno nadgrajevala s članstvom v poslovnih klubih ter nenazadnje preizkusila v praksi z ustanovitvijo agencije brez agencijskih izkušenj od drugod. Zgodba njune agencije je samosvoja in polna vznemirljivih mejnikov, vključno s selitvijo v nove prostore leta 2021, ki je simbol stalne rasti in dinamičnosti, ki ju prinašajo na trg.

Nepoznavanje utečenih agencijskih načinov dela je Zorana in Nejca spodbudilo k inovativnosti.Postavljajo svoja pravila: drugačna miselnost, unikatni dosežki

V agenciji pravijo, da delujejo po kopitu treh vzajemnih stebrov — strategije, vsebine in rasti. Dodajajo, da ti ne definirajo samo njene oddelčne strukture, ampak tudi njen unikaten pristop do dela z imenom algoritem rasti

»Skromni začetki so s podporo izurjene ekipe prerasli v celostne storitve, s katerimi zdaj poslovne partnerje vodijo pri sprejemanju pametnih poslovnih odločitev, oblikovanju marketinško-prodajne komunikacije in izboljšanju organizacijskih procesov. Vse z namenom zagotavljanja rasti in vplivanja na poslovne rezultate,« razložijo. 

Ob 10-letnici tudi zlato priznanje marketinške industrije

Point Out je prav na zadnji dan prvega desetletja delovanja prejel zlato nagrado Diggit za Growth / Performance projekt leta. Priznanje jim je prinesla digitalna oglaševalska kampanja Črni Peter/k, ki je podprla rekorde v spletni prodaji otroških copat Snugi, njihovega dolgoletnega partnerja. »Snugi je projekt, v katerega je bil v nekem trenutku praktično vsak od nas vpet, z njim povezan, je prispeval svoj košček v mozaiku. In kot tak je eden boljših pokazateljev, kaj zmoremo kot ekipa. Ne samo, da smo ponosni drug na drugega, vsak naj bo ponosen nase. To je delo vseh,« je uspeh Point Outa komentiral soustanovitelj Zoran Bosančić.

Čestitke za uspešno desetletje in prejeto nagrado ter veliko uspeha še naprej! 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano
To spletno mesto varuje Google reCAPTCHA in veljata Politika zasebnosti in Pogoji storitve.