Člani
•27. Januar 2023
Podjetje Akrapovič se podaja v novo dirkaško sezono kot uradni partner BMW M Motorsport, s katerim bo letos sodeloval pri enem najzanimivejših projektov v dvanajstletni zgodovini njunega partnerstva.
Konec tedna bo na dirki Rolex 24 v Daytoni BMW M Motorsport premierno nastopil z dirkalnikom BMW M Hybrid V8, ki je hkrati tudi njihov prvi dirkalnik na hibridni pogon. Avtomobil bo opremljen z lahkim Akrapovičevim izpušnim sistemom, ki je bil zasnovan za premagovanje ekstremnih pogojev, značilnih za 24-urne dirke, hkrati pa kar najbolje izkorišča potencial hibridnega pogona dirkalnika. Omenjeni dirkalnik bo v sezoni 2023 tekmoval v razredu GTP prvenstva IMSA WeatherTech SportsCar Championship ter se za lovorike potegoval na legendarnih ameriških dirkališčih Daytona, Sebring in Road Atlanta.
Davorin Dobočnik, izvršni direktor podjetja Akrapovič:
»To je zelo pomembno partnerstvo za podjetje Akrapovič. Razširitev našega sodelovanja s partnerjem BMW M Motorsport prek projekta dirkalnika BMW M Hybrid V8 je za nas pomembna prelomnica ter velik in zelo dobrodošel tehnični izziv za našo ekipo.«
Ekipa BMW M Team RLL se bo s hudo konkurenco v razredu GTP spopadla z dvema dirkalnikoma BMW M Hybrid V8, opremljenima z Akrapovičevim izpušnim sistemom. Za volanom dirkalnika s startno številko 24 se bodo izmenjavali Philipp Eng, Augusto Farfus, dvakratni prvak serije DTM in ambasador znamke Akrapovič Marco Wittmann ter dirkač serije IndyCar Colton Herta. Herta bo tudi četrti voznik dirkalnika številka 25, kjer si bo volan izmenjaval s Connorjem De Phillippijem, Nickom Yellolyjem in aktualnim prvakom serije DTM Sheldonom van der Lindejem.
Fotografija je simbolna; vir: Facebook
Akrapovič in BMW M Motorsport sta skupaj zasnovala izpušne sisteme že za številne dirkalnike (BMW M3 DTM, M4 DTM, M6 GT3, M8 GTE in M4 GT3), s katerimi sta dosegla več naslovov prvakov v seriji DTM, zmage na 24- urnih dirkah (npr. leta 2019 in 2020 na 24 ur Daytone v razredu GTLM z dirkalnikom BMW M8 GTE, opremljenim z Akrapovičevim izpušnim sistemom) in številne druge uspehe. V okviru najnovejšega projekta so inženirji obeh partnerjev zasnovali popolnoma nov izpušni sistem za BMW M Hybrid V8.
»To je že naša dvanajsta zaporedna skupna dirkaška sezona in neverjetno bo prvič videti prototipa GTP v akciji na dirki. Razvoj po meri narejenega izpušnega sistema za ta dirkalnik s hibridnim pogonom je bila težka naloga, pri tem pa je bila naša ekipa navdušena, da je lahko pri tem sodelovala z inženirji BMW M Motorsport. Skupaj smo dosegli že mnogo zmag, še več uspehov pa se veselimo v sezoni 2023, ki se začne januarja v Daytoni s premierno predstavo dirkalnikov BMW M Hybrid V8, opremljenih z Akrapovičevim izpušnim sistemom,« je še povedal Davorin Dobočnik.
Dirka Rolex 24 v Daytoni, ki se začne v soboto ob 13.40 po lokalnem času (ali ob 19.40 po srednjeevropskem času), je prva v nizu devetih dirk v razredu GTP, ki se bodo v sezoni 2023 zvrstile v prvenstvu IMSA WTSC.
Podjetje Akrapovič se podaja v novo dirkaško sezono kot uradni partner BMW M Motorsport, s katerim bo letos sodeloval pri enem najzanimivejših projektov v dvanajstletni zgodovini njunega partnerstva. Konec tedna bo na dirki Rolex 24 v Daytoni BMW M Motorsport premierno nastopil z dirkalnikom BMW M Hybrid V8, ki je hkrati tudi njihov prvi dirkalnik na hibridni pogon.
Fotografija je simbolna; vir: Facebook
Avtomobil bo opremljen z lahkim Akrapovičevim izpušnim sistemom, ki je bil zasnovan za premagovanje ekstremnih pogojev, značilnih za 24-urne dirke, hkrati pa kar najbolje izkorišča potencial hibridnega pogona dirkalnika. Omenjeni dirkalnik bo v sezoni 2023 tekmoval v razredu GTP prvenstva IMSA WeatherTech SportsCar Championship ter se za lovorike potegoval na legendarnih ameriških dirkališčih Daytona, Sebring in Road Atlanta.
Izvršni direktor podjetja Akrapovič še dodaja: »To je zelo pomembno partnerstvo za podjetje Akrapovič. Razširitev našega sodelovanja s partnerjem BMW M Motorsport prek projekta dirkalnika BMW M Hybrid V8 je za nas pomembna prelomnica ter velik in zelo dobrodošel tehnični izziv za našo ekipo.«
Ekipa BMW M Team RLL se bo s hudo konkurenco v razredu GTP spopadla z dvema dirkalnikoma BMW M Hybrid V8, opremljenima z Akrapovičevim izpušnim sistemom. Za volanom dirkalnika s startno številko 24 se bodo izmenjavali Philipp Eng, Augusto Farfus, dvakratni prvak serije DTM in ambasador znamke Akrapovič Marco Wittmann ter dirkač serije IndyCar Colton Herta. Herta bo tudi četrti voznik dirkalnika številka 25, kjer si bo volan izmenjaval s Connorjem De Phillippijem, Nickom Yellolyjem in aktualnim prvakom serije DTM Sheldonom van der Lindejem.
Fotografija je simbolna; vir: Facebook
Akrapovič in BMW M Motorsport sta skupaj zasnovala izpušne sisteme že za številne dirkalnike (BMW M3 DTM, M4 DTM, M6 GT3, M8 GTE in M4 GT3), s katerimi sta dosegla več naslovov prvakov v seriji DTM, zmage na 24- urnih dirkah (npr. leta 2019 in 2020 na 24 ur Daytone v razredu GTLM z dirkalnikom BMW M8 GTE, opremljenim z Akrapovičevim izpušnim sistemom) in številne druge uspehe. V okviru najnovejšega projekta so inženirji obeh partnerjev zasnovali popolnoma nov izpušni sistem za BMW M Hybrid V8.
Davorin Dobočnik: »To je že naša dvanajsta zaporedna skupna dirkaška sezona in neverjetno bo prvič videti prototipa GTP v akciji na dirki. Razvoj po meri narejenega izpušnega sistema za ta dirkalnik s hibridnim pogonom je bila težka naloga, pri tem pa je bila naša ekipa navdušena, da je lahko pri tem sodelovala z inženirji BMW M Motorsport. Skupaj smo dosegli že mnogo zmag, še več uspehov pa se veselimo v sezoni 2023, ki se začne januarja v Daytoni s premierno predstavo dirkalnikov BMW M Hybrid V8, opremljenih z Akrapovičevim izpušnim sistemom.«
Dirka Rolex 24 v Daytoni, ki se začne v soboto ob 13.40 po lokalnem času (ali ob 19.40 po srednjeevropskem času), je prva v nizu devetih dirk v razredu GTP, ki se bodo v sezoni 2023 zvrstile v prvenstvu IMSA WTSC.
Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in LinkedIn.