Člani
•25. November 2022
Le kdo ne pozna kozmetike Afrodita? Praktično jo poznamo vsi. Zgodbo njene ustanoviteljice Danice Zorin Mijošek pa poznajo le redki. Noče se izpostavljati.
Afrodita je uspešna blagovna znamka, ki je osvojila domače in tuje uporabnice. Bolj kot ta izjemni strokovni in poslovni uspeh pa jo odlikuje odnos do 170 zaposlenih – in kot rada poudari njena družina in njeni sodelavci so kot Afroditini biseri.
Afrodita je letos postala članica SBC – Kluba slovenskih podjetnikov.
Zgodba Danice Zorin Mijošek
Želela je postati mizarka. Danica je odraščala še ob dveh sestrah, oče pa je bil obrtnik, mizar. Na dom jo veže veliko lepih spominov. Kot deklica je hodila v očetovo delavnico, ga spremljala pri njegovem delu, mu pomagala, ga opazovala in občudovala, zato ni čudno, da so ji po glavi rojili samo fantovski poklici, a njena mama ni hotela niti slišati, da bi postala mizarka.
In kako se je Danice Zorin Mijošek znašla v kozmetiki? Zasluge ima njena teta, ki je živela v Ljubljani, kjer se je ravno v tistem času odprla prva kozmetična šola. »Kakor hitro sem vstopila, sem se zaljubila v ta poklic,« je nekoč dejala.
Afrodita: Lepa v svoji koži.
Zgodba o vodilni slovenski hiši lepote je zgodba o blagovni znamki, ki danes z več kot 650 različnimi kozmetičnimi izdelki navdušuje potrošnike po vsem svetu. Afroditina zgodba. Prične se 1970. leta v Rogaški Slatini, v centru termalne vode in zdraviliškega turizma. Ni preprosta, je kompleksna, saj pripoveduje o tradiciji, inovacijah, poslovni odličnosti, kakovosti, družbeni odgovornosti, uspehu, zaupanju in o lepoti.
Je zgodba o kremi, ki se začne s prvo idejo, nadaljuje s kreiranjem v razvojnih laboratorijih, potuje z vsebino v lični embalaži na različne konce sveta in izrazi svoje bistvo, ko se dotakne kože.
Afroditina zgodba je skrbno načrtovana, kljub temu pa nadvse kreativna. Zapletena, a s preprostim ciljem: navdušiti in pomagati, da se v svoji koži počutimo preprosto lepo. Napisana v koraku z znanostjo in v tesnem stiku z naravo. Namenjena je vsem, ki si dovolijo prepoznati odličnost slovenske kozmetike.
V stilno dovršenem lončku se zgodba kreme ne konča, temveč šele zares začne. Odeta v privlačno embalažo osvaja in po vsem svetu piše številne nove zgodbe. Zgodbe lepote, zgodbe zadovoljstva, zgodbe navdušenja …
Spremljajte nas na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in LinkedIn.