Člani
•08. September 2022
Škofjeloška agencija je medse sprejela štiri ključne kadre, ki bodo vsak po svoje prispevali k uresničitvi Lavtarjeve vizije za leto 2030. Ekipo za marketing so okrepili vodja digitalnega marketinga, vodja kreativne ekipe in strateg v digitalnem marketingu, ekipo za razvoj pa vodja tehnologije. Čestitke!
Eva Fricelj, nova vodja digitalnega marketinga, bo odgovorna za strateški razvoj svoje ekipe, optimizacijo procesov in znamčenje agencije.
»Optiweb sem spremljala že dolga leta, zato sem vedela, da bo zaradi skupnih vrednot in podobnega pristopa k delu pravo okolje zame,« pravi.Tea Turk po več kot osmih letih izkušenj v poslovnem svetu prevzema vlogo vodje kreativne ekipe. Zase pravi, da je analitičarka po duši in kreativka po srcu. Njeno delo bo združevalo mentoriranje kreativcev ter skrb za ključne stranke na področjih tekstopisja in upravljanja skupnosti.
Dennis Guttmann, vodja tehnologije, prevzema krmilo Optiwebove ekipe za razvoj. Svoje več kot 15-letne izkušnje bo prelil v nadgradnjo znanja svoje ekipe, doseganje še višjih standardov kakovosti in uvajanje novih orodij. Kot pravi, želi v mentoriranje in ostale procese vnesti več agilnosti.
Simon Herem se Optiwebu pridružuje kot strateg v digitalnem marketingu z več kot 10-letnimi izkušnjami. Ukvarjal se bo s snovanjem digitalnih strategij za stranke, razvojem Optiwebovega lastnega portfelja marketinških storitev in implementacijo najnovejših digitalnih trendov.
Nove sodelavce Lavtar obravnava kot strateško pomembne. »Narediti želimo premik od izvajalca do partnerja. To pomeni, da želimo podjetjem sčasoma pomagati ne le pri spletnih storitvah, temveč tudi pri poslovanju v širšem smislu.« To se sklada z vizijo za leto 2030, ki jo je Lavtar s sodelavci začrtal v lanskem letu.
Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in LinkedIn.