Futura DDB, Pristop in AV Studio stopili na vrh slovenskega oglaševanja

Člani

20. Junij 2022

Futura DDB, Pristop in AV Studio stopili na vrh slovenskega oglaševanja

Bogata žetev članov SBC na največjem oglaševalskem dogodku pri nas: 2 veliki nagradi, 5 zlatih, 11 srebrnih. Najboljša mlada kreativca sta Tit Lončar in Sara Sešlar Naraks (Pristop), druga najboljša Tina Križaj in Luka Štuhec (Futura DDB). 

V SBC smo ponosni na izjemne dosežke kreativcev v naših vrstah. Čestitamo!

Slovenski oglaševalski festival (SOF) je osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji. Letos je potekal 14. in 15. junija v Avditoriju Portorož, na oder je pripeljal 45 govorcev in povezal 1.300 udeležencev. Utrip dogodka tradicionalno zaokroži Zlata noč, zaključna prireditev, na kateri razglasijo prejemnike oglaševalskih nagrad in stanovskih priznanj. 

Letošnja bera zmagovalcev, ki prihajajo iz vrst SBC – Kluba slovenskih podjetnikov, je izjemno bogata. Za najboljše dosežke v domačem oglaševalskem prostoru so člani kluba prejeli 2 veliki nagradi, 5 zlatih nagrad in 11 srebrnih nagrad. Zmagovalca natečaja za Mlade kreativce sta postala Tit Lončar in Sara Sešlar Naraks iz agencije Pristop s kreativno idejo MRFY=ZAKON. Drugo mesto sta osvojila Tina Križaj in Luka Štuhec iz agencije FUTURA DDB z idejo Pizza presenečenja. 

31sof nagrade.jpg

Futura DDB: 2 veliki nagradi, 4 zlate nagrade, 3 srebrne nagrade
Pristop: 1 zlata nagrada, 7 srebrnih nagrad
AV Studio: 1 srebrna nagrada

Čestitamo! 

sof-finale-fotozigaintihar-14862aa54f621281.jpg

Velike nagrade

  • Babica (Futura DDB za LES MMS)
  • Nepričakovana vrnitev (Futura DDB za DPBS, MSD, Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim in Roche)

Zlate nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah: 

Sekcija ENOKANALNE KOMUNIKACIJE

  • V skupini E1 Film: Babica (Futura DDB za LES MMS)
  • V skupini E3 Zunanje oglaševanje: PREPROGA (Pristop za Big Bang)
  • V skupini E7 Kreativna uporaba medijev: Nepričakovana vrnitev (Futura DDB za DPBS, MSD, Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim in Roche) 

Sekcija VEČKANALNE KOMUNIKACIJE

  • V skupini V5 Družbeno dobro: Nepričakovana vrnitev (Futura DDB za DPBS, MSD, Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim in Roche)

Sekcija OBRTNA ODLIČNOST

  • V skupini O4 Režija: Babica (Futura DDB za LES MMS)

Srebrne nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah

Sekcija ENOKANALNE KOMUNIKACIJE

  • V skupini E2 Tisk: Zdržite. (Pristop za Pristop)
  • V skupini E3 Zunanje oglaševanje:  Plaktivat - Čistilka, Narodna in Ćevap – serija del (Pristop za TAM – TAM)
  • V skupini E6 Oblikovanje: Celostna grafična podoba Hotel MILKA (Pristop za B&B Nepremičnine)
  • V skupini E6 Oblikovanje: Hišno vino (Futura DDB za Pujs, gostinstvo in poslovne storitve)
  • V skupini E7 Kreativna uporaba medijev: PREPROGA (Pristop za Big Bang)
  • V skupini E9 Družbeno dobro: T.O. N.I. L.E. S.T.A.T.I.S.T.I.K.A. (Pristop za Društvo ženska svetovalnica, Društvo za nenasilno komunikacijo in Društvo SOS telefon za ženske in otroke – žrtve nasilja)
  • V skupini E9 Družbeno dobro: Onkoman – samopregledovanje mod (AV Studio za Slovensko onkološko društvo za moške ONKOMAN)

Sekcija VEČKANALNE KOMUNIKACIJE

  • V skupini V1 Integrirane kampanje: Nepričakovana vrnitev (Futura DDB za DPBS, MSD, Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim in Roche)
  • V skupini V2 Vpletenost: Terminadol (Pristop za Radio Terminal)

Sekcija OBRTNA ODLIČNOST

  • V skupini O1 Fotografija: Dobrodošli doma (Futura DDB za LES MMS)
  • V skupini O1 Fotografija: Morda potrebuješ nova očala – serija del (Pristop za Ghetaldus Optiko)

sof-finale-fotozigaintihar-33862aa552dbbe1c.jpg

Komisija

Na letošnjem SOF-u se je za oglaševalske nagrade potegovalo 420 kreativnih rešitev. Dela je ocenjevala 9-članska žirija, ki ji je predsedoval Luka Bajs, izvršni kreativni direktor v agenciji SHIFT in dvakratni kreativni direktor leta. Vrste primarne žirije je okrepilo še 9 pridruženih članov, ki so s svojim strokovnim znanjem pomagali pri bolj kakovostnem ovrednotenju pretekle oglaševalske letine. V prvem krogu ocenjevanja se je žirantom pridružilo tudi 56 članov Tekmovalne akademije SOF, ki je prvič zaživela prav ob vstopu v novo desetletje SOF-a.

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano