Za največjega zaposlovalca vzpostavili sistem za 20 tisoč zaposlenih

Člani

12. April 2022

Za največjega zaposlovalca vzpostavili sistem za 20 tisoč zaposlenih

Za največjega zaposlovalca vzpostavili sistem za 20 tisoč zaposlenih

Podjetje Agitavit Solutions, specializirano za svetovanje in razvoj programske opreme za poslovne stranke, je za Skupino Mercator ustvaril celovito digitalno izkušnjo zaposlenih. Pridobitve so izjemne, od boljšega pretoka informacij, novic in idej do optimizacije procesov in novih možnosti kariernega razvoja. 

»Naš cilj je, da vsaka oseba v Mercatorju opravlja le delo, ki pomeni dodano vrednost, vse drugo mora iti v digitalno obliko,« je v intervjuju za Časnik Finance poudaril Krešimir Ležaić, pomočnik predsednika uprave Mercatorja za področje telekomunikacij in informatike. 

Skupina Mercator deluje na petih regijskih trgih in zaposluje več kot 21 tisoč ljudi, od tega skoraj 10 tisoč v Sloveniji. Mercator je znan kot najbolj inovativen trgovec v regiji. Spletna trgovina Mercator deluje že več kot dve desetletji. In kdo ne pozna njihovih blagajn TikTak in programa zvestobe Pika? Bili so prvi, ki so uvedli možnost nakupovanja prek mScana in prvi z mobilnim plačevanjem, digitalnim računom in nalepkami.

Mercator ima strateškega partnerja tudi v članu SBC − podjetju Agitavit Solutions. Ta skupino z rešitvijo celovite digitalne izkušnje, ki temelji na novih tehnologijah, v velikih zamahih približuje zaposlenim. S tem Mercator krepi notranjo digitalizacijo skupine. »Produktivnost in pripadnost zaposlenih spodbujamo z različnimi projekti na področju interne digitalizacije,« poudarja Krešimir Ležaić.

Z uvedbo platforme mi.Mercator je Agitavit regijskemu velikanu omogočil odlično digitalno povezanost vseh zaposlenih. Ta prinaša poenotenost trgov z vidika interne komunikacije in delovanja skupine. 

»Naš cilj je, da vsaka oseba v Mercatorju opravlja le delo, ki pomeni dodano vrednost, vse drugo mora iti v digitalno obliko,« pravi Krešimir Ležaić.

mi.Mercator — vključenost vsakega zaposlenega

Kaj je Mercatorju prineslo sodelovanje z Agitavitom?

  • Vsak zaposleni lahko prek osebnega ali službenega računalnika in mobilnega telefona dostopa do informacij, aplikacij in dokumentov, ki jih potrebuje pri delu.
  • Kot centralni komunikacijski kanal prinaša aktualne novice in dogodke ter obvešča o Mercatorjevih ponudbah in akcijah.
  • Zaposleni v poslovalnici lahko tako preverijo svoj osebni urnik dela, na voljo imajo vpogled v svoje mesečne ocene uspešnosti, plačilne liste in druge kadrovske dokumente.
  • Na mi.Mercator so pripeljali tudi vsebine M soseske, s čimer so jo še bolj približali zaposlenim.
  • Posebna pozornost je namenjena kariernemu razvoju, zato zaposleni na mi.Mercator dostopajo tudi do različnih izobraževalnih vsebin.
  • Zbirajo predloge za nove ideje, objavljajo ankete in izvajajo druge aktivnosti. Skoraj vsak projekt si prizadevajo postaviti tudi v digitalni različici.

Rezultati

»Lahko rečem, da je mi.Mercator osrednja platforma za širjenje naše digitalne preobrazbe. Prispeva k oblikovanju učinkovitejših delovnih procesov, dvigu motivacije zaposlenih, spodbujanju pripadnosti in pospešuje regionalno sodelovanje v skupini Mercator. Posebna čast je, da smo se s tem projektom na prestižnem tekmovanju European Excellence Awards uvrstili med pet finalistov v kategoriji digitalno delovno okolje, kar je edinstvena potrditev, da delamo v pravi smeri in dobro,« je o rezultatih povedal Ležaić.

»Želimo, da bi vsakemu zaposlenemu mi.Mercator postal prvi jutranji klik, ko vstopi v svoj delovni prostor.«

Kakšna bo digitalna delovna izkušnja zaposlenega v Mercatorju čez, recimo, dve leti?

Kot pravi Ležaić, je vizija Mercatorja celovita digitalna izkušnja za vsakega sodelavca — od prihoda do odhoda iz Mercatorja. Pri tem je pomembnih nekaj projektov, ki jih našteva:
- Na mi.Mercator vzpostavljajo digitalni profil našega zaposlenega, na katerem bo našel vse, kar je povezano z njegovim delovnim razmerjem.
- Z digitalizacijo kadrovskih procesov želijo okrepiti zavedanje o pomembnosti razvoja zaposlenih.
- Z digitalizacijo preostalih delovnih procesov pa se zavzemajo za optimizacijo in stroškovno učinkovitost poslovanja.

 

 

 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano