SBC – Klub slovenskih podjetnikov začel večletno poslovno partnerstvo s svetovno znano medijsko hišo The Economist

Dogodki

20. December 2021

SBC – Klub slovenskih podjetnikov začel večletno poslovno partnerstvo s svetovno znano medijsko hišo The Economist

SBC – Klub slovenskih podjetnikov začel večletno poslovno partnerstvo s svetovno znano medijsko hišo The Economist SBC – Klub slovenskih podjetnikov je na Ljubljanskem gradu uradno predstavil začetek poslovnega partnerstva s svetovno znano medijsko hišo The Economist. V okviru tega je v slovenskem jeziku prvič izšla letna izdaja revije The Economist: Svet v 2022. Partnerstvo je v imenu SBC podpisal predsednik kluba Joc Pečečnik. Revija The Economist: Svet v 2022 ponuja najboljše uredniške vsebine iz globalne številke revije, poleg teh pa tudi vrhunske prispevke sodelavcev slovenskega uredništva. V reviji je mogoče prebirati prispevke dr. Danila Türka, dr. Lučke Kajfež Bogataj, dr. Egona Zakrajška, Franca Bogoviča in številnih drugih strokovnjakov in poznavalcev področij geopolitike, logistike, okoljskih znanosti, ekonomije, trajnosti, umetne inteligence …
»Gre za zgodovinski trenutek, ko revija The Economist prvič prihaja v Slovenijo v slovenskem jeziku. V SBC – Klubu slovenskih podjetnikov smo zbrani lastniki podjetij in globalni ljudje, partnerstvo z revijo The Economist pa je izjemno pomemben korak h globalizaciji in internacionalizaciji našega delovanja,« je ob podpisu pogodbe povedal predsednik kluba Joc Pečečnik. Prihodnje leto bo SBC v partnerstvu z The Economistom organiziral veliko poslovno konferenco s prepoznavnimi mednarodnimi gosti.

Predstavitve poslovnega partnerstva med klubom in medijsko hišo The Economist se je udeležilo več kot 100 vrhunskih podjetnikov, članov SBC. Srečanje je potekalo ob upoštevanju varnostnih ukrepov vlade za omejevanje in zajezitev širjenja koronavirusa.

S premiernim izidom svetovno znane revije The Economist: Svet v 2022 v slovenskem jeziku SBC – Klub slovenskih podjetnikov uradno začenja večletno poslovno partnerstvo s svetovno znano medijsko hišo The Economist iz Velike Britanije. Z letno izdajo revije The Economist, ki je sopomenka za kakovostne analitične vsebine na področju geopolitike, gospodarstva, družbe in znanosti, v Slovenijo prihaja prvovrstno branje za podjetnike in odločevalce iz različnih družbenih sfer.

Začetek poslovnega partnerstva je predsednik kluba Joc Pečečnik danes uradno predstavil javnosti s podpisom pogodbe o sodelovanju z regionalnim zastopnikom ugledne mednarodne blagovne znamke. »Revija The Economist, ki izhaja že od leta 1843, s svojo uredniško politiko močno zaznamuje in vpliva na sodobno zahodno družbo. Z zavzemanjem za ekonomski in socialni liberalizem, ki podpira svobodni trg, zasebno lastnino, odpravljanje meja in socialno pravičnost, postavlja smernice razvoju posameznih družb in držav, tudi slovenske. Zato je bilo logično, da SBC svojo vizijo delovanja v slovenski družbi preplete z idejami in vizijo, ki jo ima The Economist. Rezultat tega je prva slovenska izdaja revije,« je povedal Pečečnik, ki je predsedovanje povezavi najboljših slovenskih podjetnikov prevzel letos poleti. Na strani The Economista je pogodbo podpisal Robert Čoban, solastnik in predsednik družbe Color Media Group, ki je zastopnik licence medija The Economist v regiji.

MS_04760.jpg

Revija The Economist: Svet v 2022 ima poleg globalne tudi slovensko sekcijo, ki ponuja prispevke vrhunskih domačih strokovnjakov na različnih področjih. Med drugim dr. Danila Türka, dr. Lučke Kajfež Bogataj, dr. Egona Zakrajška, Franca Bogoviča, Luke Omladiča in drugih. Prihodnje leto bo SBC – Klub slovenskih podjetnikov v okviru partnerstva organiziral veliko poslovno konferenco s prepoznavnimi mednarodnimi gosti.

Nova vizija SBC sledi zahtevam sodobnega časa

Poslovno partnerstvo z revijo The Economist je po besedah Pečečnika del uresničevanja nove vizije SBC. Ta klub postavlja v središče nove paradigme slovenskega gospodarskega in družbenega razvoja, ki ga zahteva sedanji čas v sodobnem svetu. Ključni cilji kluba so po besedah Pečečnika:

  • poštena obdavčitev dela in kapitala,
  • iskanje rešitev, ki Slovenijo v mednarodnem prostoru profilirajo kot privlačno destinacijo za delo in življenje, izboljšujejo poslovno okolje in pomagajo v Slovenijo privabiti najboljše talente,
  • iskanje rešitev za kakovosten, vsakomur dostopen zdravstveni sistem,
  • več sociale v naši družbi, kar pomeni, da je ustvarjeno treba deliti tako, da bo družba občutila učinke delovanja uspešnih posameznikov.

»V klubu poseben poudarek namenjamo boljši javni podobi podjetništva in podjetnosti. Prizadevamo si za spoštovanje podjetnikov, ki delajo pošteno in ustvarjajo delovna mesta ter prispevajo k napredku družbe, ljudem pa omogočajo, da ustvarjajo in se samouresničujejo,« je dejal Pečečnik. »Naš cilj je skladen in celovit ter obenem trajnosten družbeni razvoj, ki bo v sožitju in s spoštovanjem do narave prispeval h gradnji družbe prihodnosti, ki je družba priložnosti in blaginje.«

Za dobro vzdušje na večernem dogodku je skrbela odlična skupina Kranjci, ki je izvajala priredbe znanih pesmi. Srečanje je potekalo ob upoštevanju zdravstvenih ukrepov za omejevanje in zajezitev širjenja koronavirusa.

Foto: Miha Špende (Studio37)

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano