Kakšna pa je izkušnja vašega kupca?

Dogodki

04. November 2021

Kakšna pa je izkušnja vašega kupca?

Kakšna pa je izkušnja vašega kupca?

Ko gre za digitalizacijo, je eno izmed osnovnih in najpomembnejših vprašanj izbira digitalne platforme. Pravilna izbira digitalne platforme omogoča prilagodljivost, nadgradnje, razširitve in povezovanje, poudarjajo pri specialistu za digitalne rešitve, podjetju Mikrocop, članu SBC – Kluba slovenskih podjetnikov.

Digitalizacija ima namen izvesti prilagoditev poslovanja digitalnim trgom, izboljšati digitalne kompetence zaposlenih, povečanje dodane vrednosti na zaposlenega in spodbujati energetsko in snovno učinkovitost procesov, v uporabnem nasvetu o uresničevanju digitalne strategije pišejo v podjetju Mikrocop, članu SBC - Kluba slovenskih podjetnikov. 

Pri podjetju Mikrocop svetujejo, naj se podjetja z digitalizacijo osredotočijo na:
- izboljšano izkušnjo kupca,
- učinkovito zbiranje, obdelavo in vizualizacijo podatkov,
- razvoj procesov in digitalnih rešitev za podporo poslovanju,
- ukrepe, ki omogočajo nadaljevanje dela ob omejevalnih ukrepih covid-19,
- vpeljavo digitalnih poslovnih modelov in procesov,
- spodbujanje energetsko in snovno učinkovitih procesov ter
- razvoj digitalnih kadrov.

Večino teh ciljev digitalizacije je mogoče uresničiti z digitalno platformo InDoc EDGE, poudarjajo pri podjetju Microcop.

1. Izkušnja kupca

Večina interakcij s kupci se začne in konča z dokumenti, zlasti na področju finančnih in zdravstvenih storitev. Dostop do pravih vsebin omogoča hitrejše in natančnejše odločitve. Vsebina olajša delo pri izboljšanju izkušnje kupcev. Veliko interakcij, ki jih vodi vsebina, je mogoče poenostaviti, avtomatizirati ali celo odpraviti z učinkovito strategijo upravljanja vsebin. Vsebina izboljšuje produktivnost in spodbuja učinkovitost, zato je uvedba digitalne platforme, ki omogoča integriran digitalno podprt proces, nujen ukrep za boljšo komunikacijo s kupci.

2. Procesi in digitalne rešitve, digitalni poslovni modeli

Projekti digitalizacije predvidevajo številne integracije in polno povezljivost z obstoječimi informacijskimi sistemi. Celotni podatkovni model mora biti na voljo v osrednji podatkovni bazi, nad katero lahko nad relacijskimi podatki izvajamo metode strojnega učenja s ciljem izboljšanja operativne in poslovne napovedi ter vzpostavimo vizualizacijo podatkov in hitro odločanje na osnovi podatkovne analitike. Na podlagi zmožnosti, ki nam jih odpira uvedba digitalne platforme, lahko izvedemo realne in konkretne ukrepe za optimizacijo poslovanja in nadgradnjo obstoječih poslovnih modelov. To bo prispevalo k dvigu inovativnosti podjetja in razvoju izdelkov ter storitev z višjo dodano vrednostjo.

Zastavite si ambiciozne cilje digitalizacije. Projekti, ki jih uresničujete, naj bodo osredotočeni na izpolnjevanje temeljnih meril digitalizacije, ki prinašajo koristi vsem deležnikom, vključno z okoljskim, socialnim in upravljavskim vidikom. Z razvojem digitalnega programa si lahko obetate boljšo prihodnost za podjetje in zaposlene, izpostavljajo pri podjetju Mikrocop.

3. Strategija razvoja digitalnih kadrov — izboljšanje kompetenc zaposlenih

Digitalna preobrazba sproži prehod iz analognega v digitalno IT podjetje. V procesu prehoda v digitalno organizacijo je treba izvajati vrsto ukrepov s področja pridobivanja digitalnih kompetenc za večino zaposlenih in jih postopoma vključevati v digitalne procese na digitalni platformi. Zelo pomembno je, da čim več zaposlenih vključimo v uporabo digitalne platforme, da aktivno sodelujejo v digitalnih procesih.

4. Vpliv na okolje

Digitalno preobrazbo razumemo kot pomembno orodje za reševanje kritičnih vprašanj, vezanih na okoljska, družbena in korporativna merila (Environmental, Social, and Governance -ESG). Z digitalizacijo ne pridobimo le pozitivnega vpliva na poslovno uspešnost, temveč lahko ačunamo tudi na pozitiven vpliv na okolje.  Brezpapirno poslovanje je namreč pomembna okoljska praksa. Papir je drag, neučinkovit in vedno bolj nepotreben, zato ga bomo z digitalizacijo procesov v največji možni meri odstranili iz svojih procesov.

Bliža se spletni dogodek DigiMeet o najboljših praksah digitalizacije!

O najboljših praksah za učinkovito digitalizacijo poslovanja bo govora tudi na Mikrocopovih digitalnih dnevih DigiMeet, ki bodo potekali med 22. in 25. novembrom 2021. Gre za niz spletnih srečanj, s katerimi želijo v podjetju deliti izkušnje in dobre prakse s področja digitalizacije poslovanja navznoter in navzven.

Gostje bodo med drugim govorili o pospešku digitalne preobrazbe, osredotočanju na stranko pri digitalnem poslovanju, o dodani vrednosti in kako pomembno jo je najprej ustvarjati interno.

Več o dogodku, ki bo ponudil odličen vpogled v digitalizacijo, njene izzive in priložnosti, ter prijave na tej povezavi.

Foto: Canva, DigiMeet 

 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano
To spletno mesto varuje Google reCAPTCHA in veljata Politika zasebnosti in Pogoji storitve.