Mladi še pogumneje iz krize

Izbrani nasveti

18. Avgust 2021

Mladi še pogumneje iz krize

Mladi še pogumneje iz krize Ideje in izzivi tudi med mlado generacijo podjetnikov, ki so uspešno prestali krizo, so spodbuda za prihodnost. S člani SBC Mladi o idejah in poslovnih uspehih med epidemijo ter o tem, kaj bodo prinesli prihodnji meseci.

Ni skrivnost, da je koronska kriza vendarle prizanesla gospodarstvu, ki ga pokrivajo spletne trgovine. »Pri nas smo ponosni predvsem na to, da smo kljub okrnjeni ekipi in v težkih delovnih razmerah zelo dobro prenesli porast prometa in uspešno vodili podjetje skozi koronske čase, ob zares omejenih kapacitetah.
Veseli smo tudi, da smo uspeli v celoti obdržati svojo ekipo,« zadovoljno pove Nadja Keržan, solastnica podjetja OKAY.

Čiščenje je lahko zabavno

V bližnji prihodnosti si želijo v OKAY predvsem utrditi lastno blagovno znamko in ponudbo dopolniti z izdelki svoje blagovne znamke ekoloških čistil, proizvedenih v Sloveniji. »Trenutno že razvijamo in testiramo nekaj izdelkov, ki jih želimo lansirati v letošnjem in prihodnjem letu,« pojasni Keržanova. Težijo k povezovanju z vedno več veletrgovci, da bi njihovi izdelki dosegli širšo množico uporabnikov.

V okviru dolgoročnih načrtov pa si želijo poseči še na tuji trg. 

»Do leta 2023 si želimo predvsem, da bi se gospodarstvo ponovno okrepilo. Kot podjetje pa se takrat vidimo kot močna in trendovska blagovna znamka kakovostnih ekoloških izdelkov za dom, ki bo prepoznavna po svoji drugačnosti. Naš moto je namreč, da je tudi čiščenje lahko zabavno ter da so tudi ekološki izdelki lahko vizualno zanimivi (ne le rjavi in zeleni).«

Zaživelo je Tetino igrišče

Jana Fleišer (Dobra teta) se zaveda, da ob vseh omejitvah in v času zaprtja velik uspeh pomeni že preživeti in ostati v dobri formi. Varstvo otrok je dejavnost, ki je bila izpostavljena še posebej težkim pogojem. »Koronski ukrepi so nas močno omejili in tudi otežili delovanje zaradi mehurčkov in karanten,« pojasni direktorica Jana Fleišer, a nadaljuje s pozitivno držo: »Toda v tem času smo uspeli realizirati svojo dolgoletno željo. S še dvema drugima lastnicama vrtcev smo ustanovile skupno podjetje Tetino igrišče, d. o. o., in na trg postavile naše prve izdelke za otroke.«

Spati na lovorikah ne gre, zato se Fleišerjeva skupaj z ekipo trudi uresničevati na novo zastavljene cilje. »Trenutno si zelo dejavno prizadevamo za odprtje nove enote v Šenčurju, ki je predvideno jeseni 2021. Maksimalno se trudimo, da bi lahko otroke sprejeli že z začetkom novega šolskega leta.« Enota, ki jo odpirajo, bo
imela dve skupini: na začetku predvidoma dve jaslični skupini, kasneje pa nameravajo oddelke ustrezno prilagoditi.

Misli so usmerjene v prihodnost, ki prinaša veliko dobrega.

»Do leta 2023 želim oblikovati svoj program in poskrbeti za akreditacijo, da ga bomo lahko začeli izvajati v našem vrtcu in mogoče odpreti še kakšno enoto. V okviru Tetinega igrišča pa želimo na trg dodati še nekaj novih produktov in počasi vstopiti tudi na tuje trge,« optimistično zaključi Jana Fleišer.

Priložnost v prihajajoči prehranski nestabilnosti

Anja Horvat Jeromel, vodja projektov Zavoda Fenomena in urednica portala ekologicen.si, si zelo prizadeva za ozaveščanje ljudi o pomenu zdravega 
življenjskega sloga, zavesti, percepciji in propagandi.

»Osrednji del leta 2020 je potekal v znamenju tehnoloških aktivnosti za prenovo in selitev celotne spletne strani na novo platformo. Zadnji del leta pa je bil namenjen zagonu novih vsebin na spletni strani,« nadaljuje misel Horvat Jeromelova. V tem času so oživili tudi aktivnosti projekta Partnersko kmetijstvo, ki Slovencem omogoča dostop do ekološke lokalne hrane.

»Indici na svetovnem trgu kažejo, da se bo v prihodnjih mesecih pojavila dodatna prehranska nestabilnost zaradi ovir v distribuciji prehranske verige,« pojasnjuje mlada podjetnica.

 

 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano
To spletno mesto varuje Google reCAPTCHA in veljata Politika zasebnosti in Pogoji storitve.