Kaj je prepričalo Nemce, da so se odločili za člana SBC?

Člani

25. Maj 2021

Kaj je prepričalo Nemce, da so se odločili za člana SBC?

Kaj je prepričalo Nemce, da so se odločili za člana SBC? Podjetje AJM okna-vrata-senčila, član SBC, je prejemnik mednarodne nagrade za inovacije German Innovation Award 2021. Nagrado so prejeli za vhodna vrata AJM »Smart-Home-Doors«. Nagrada, ki jo v konkurenci številnih podjetij (letos je sodelovalo 680 podjetij) podeljuje nemški svet za oblikovanje (German Design Council), ocenjuje stopnjo inovativnosti, koristi za uporabnike ter stroškovno učinkovitost izdelkov in storitev.

Nemška nagrada za inovacije German Innovation Award, ki jo podeljuje nemški svet za oblikovanje, vsako leto podelijo izbranim podjetjem v mednarodni konkurenci. Med letošnjimi globalnimi zmagovalci je tudi podjetje AJM okna-vrata-senčila. Največji slovenski proizvajalec stavbnega pohištva je prepričal s svojimi inovativnimi vhodnimi vrati, za katere je dobil zmagovalno nagrado  kategoriji »Smart living« - Excellence in Business to Customer. Prestižno priznanje nagrajuje odličnost na področju poslovanja s potrošniki.

S čim so prepričali?

Nagrajena vhodna vrata so iz linije ALU vhodnih vrat Five Shades of Gray. Odlikujejo jih moderen dizajn, ki so ga v AJM pripravili skupaj s podjetjem Biro Biro, in lastne inovativne rešitve, ki so bile tudi glavni razlog za dodelitev tega prestižnega naziva.

Vhodna vrata imajo posebno motorizirano ključavnico, ki jo upravljamo na daljavo, preko pametnega telefona in aplikacije – »virtualne pomočnice« Alexe. Ta na glasovni ukaz odklene vhodna vrata brez uporabe ključa. Ob glasovnem upravljanju odklepanja imajo (lahko) vrata tudi posebno dinamično obsvetlobno površino. Obsvetloba se je sposobna prilagajati glede na naše trenutne potrebe in želje. Njena regulacija prav tako poteka preko mobilne aplikacije oziroma Alexe. Steklo se v celoti zamegli in je neprosojno, ali pa se zbistri in omogoča pogled skozi.

Kot pravijo v podjetju, s tem izdelkom podjetje AJM odločno stopa na pot digitalizacije svojih izdelkov preko tehnologije interneta stvari in se prilagajajo potrebam strank, ki si želijo udobje »na dosegu roke« - iz telefona. »Stavbno pohištvo nakupuje že t.i. milenijska generacija. To so kupci rojeni med letom 1980 in 2001 (generacija Y in Z). Odraščali so s tehnologijo in si ne morejo predstavljati življenja brez nje. Pametni telefon je njihov način življenja. In na potrebe teh kupcev AJM odgovarja s tovrstnimi izdelki,« poudarjajo v podjetju.

»German Innovation Award je za AJM veliko priznanje in motivacija, da nadaljujemo naprej v tej smeri in to vsaj tako uspešno,« je ob prejemu priznanja povedal direktor podjetja Trivo Krempl in dodal, da bodo »z vrhunskimi izdelki, ki bodo s pomočjo pametnih digitalnih orodij zviševali nivo udobja, uporabe, varnosti in energetske učinkovitosti naših domov, želimo izboljševati način našega bivanja.«

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano