Izbrani nasveti
•23. April 2021
– Kaj in kje je poslovna priložnost za trajnostno rast?
– Kako postaviti trajnostno strategijo v praksi?
– Vloga trajnostnih inovacij za višje povračilo investicije (poslovni modeli, eko inovacije, nove tehnologije)?
Na ta vprašanja lahko dobite odgovore na online podjetniški akademiji »Ali se trajnost podjetju splača?«, ki jo v maju organizira član SBC, podjetje GEA College.
Predavali bodo izjemni gostje, uspešni menedžerji, ki so trajnost uspešno uvrstili v strategijo svojih podjetij, pravijo v GEA Collegu.
PRIJAVITE SE LAHKO NA TEJ POVEZAVI.
Na online akademiji bodo gostje, ki prihajajo iz velikih, malih in startup podjetij, z nami delili konkretne primere in nasvete, kako zastaviti trajnostno strategijo in kako jo implementirati s pomočjo različnih deležnikov in inovacij, obljubljajo v GEA College. »Vsi se še učimo,« pravijo uspešni managerji podjetij illycaffè, Aquafil, BASF, Iskraemeco, LotričMeroslovje, ki že leta dosegajo uspešnost na področju trajnosti.
Predajanje znanja je na majski online akademiji zastavljeno ambiciozno in dinamično, skozi 3 izobraževalne module, ki združujejo predavatelje in udeležence različnih panog in profilov. Izobraževanje zajema, pravijo na GEA Collegu. Izpostavljajo naslednje pridobitve, ki jih bodo s seboj odnesli udeleženci:
— predstavitev najbolj aktualnih znanj in dokumentov s področja trajnostnega razvoja,
— z velikim poudarkom na dialogu,
— študijah primerov ter
— praktičnih nasvetih menedžerjerv in podjetnikov v regiji.
— Sopredavatelji, ki trajnost živijo tako osebno kot poslovno: Gregor Skender (Deloitte), Mojca Markizeti (Iskraemeco), Marko Lotrič (Lotrič Meroslovje)
— Intervju* direktorjev uspešnih podjetij z B-corp certifikatom: Massimiliano Pogliani (CEO, illycaffè) in Giulio Bonazzi (CEO, Aquafil)
— Predstavitve primerov s strani gostov iz podjetij različnih branž in velikosti
— Skupinsko delo na 3 študijah primera podjetij iz regije
*Online akademija bo potekala v slovenskem jeziku, vendar je potrebno osnovno razumevanje angleščine zaradi tujih gostov in video vsebin
– Kaj je poslovna priložnost za trajnostni razvoj: upravljanje tveganj, izkoriščanje priložnosti, sprememba sistema vrednot; gostovanje: Gaja Brecelj, Umanotera; Simon Franko, BASF.
– Kaj trajnost je in predvsem, kaj trajnost ni?
– Kako zastaviti trajnostno strategijo v praksi: poslanstvo, ključni stebri strategije, ključna orodja analize (ŽCI, matrika »materiality); vključevanje različnih deležnikov; gostovanje: Massimiliano Pogliani, illycaffè; Nataša Češnovar Gregorc, Atlantic Grupa; Uršula Grošelj, Nil.
– Kako se odgovornost in vsebina marketinga spremenita s prehodom v trajnostno strategijo?
– Trajnostno poročanje; gostovanje: Nataša Pustnotnik, predavateljica.
– Trajnostne inovacije kot poslovna priložnost za višji (S)ROI: poslovni modeli, eko dizajn izdelkov, nove tehnologije; gostovanje: Giulio Bonazzi, Aquafil; Tomaž Levak in Žiga Drev, OriginTrail.
– Ključni dokumenti in regulativa s področja trajnosti, ki jih morajo poznati podjetja v regij.