BiroLux pisarniški pripomoček za optimizacijo poslovanja (Extra Lux, Creatim)

Člani

20. April 2021

BiroLux pisarniški pripomoček za optimizacijo poslovanja (Extra Lux, Creatim)

BiroLux pisarniški pripomoček za optimizacijo poslovanja (Extra Lux, Creatim) V trenutnih nepredvidljivih časih bo za podjetja še kako pomembna optimizacija poslovanja, zagotavljanje pozitivnega denarnega toka, upravljanje časa zaposlenih in poraba blaga. V podjetju Extra Lux so v sodelovanju s članom SBC – Creatim razvili storitev BiroLux – pisarniški pripomoček, ki omogoča nemoteno delo, predvsem pa to, da lahko svoj dragoceni čas posvetite svoji dejavnosti, ne pa iskanju materiala, ponudnikov in vsega, kar zmanjka.

Prednosti storitve BiroLux so:

  • Optimizacija nabora produktov
  • Stalna zaloga blaga, ki ga podjetje nujno potrebuje za poslovanje (pisarniški, toaletni in gospodinjski program, tonerji in tiskalniki, reprezentanca itn.)
  • Plačilo le tistega, kar porabite, ne kar imate na zalogi
  • Manj vezanih sredstev in optimizacija denarnega toka
  • Podaljšan plačilni rok
  • Prihranek časa in dela pri odgovornem za naročanje blaga

Za storitev BiroLux so se že odločili nekateri člani SBC.

Več informacij o storitvi dobite s klikom na to povezavo. Z veseljem pa vam bomo posredovali informacije tudi preko naslednjih kontaktov: e-mail: info@extra-lux.si ali tel: 01 58 54 701.

 

Ponudba

POSEBNA PONUDBA (KORONAVIRUS): Ponudba za člane SBC — BiroLux pisarniški pripomoček za optimizacijo poslovanja (Extra Lux, Creatim)

Kontakt

VEČ INFORMACIJ NA:

Več informacij o storitvi dobite s klikom na to povezavo.

— Po emailu: info@extra-lux.si

— Po telefonu: 01 58 54 701.

 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano
To spletno mesto varuje Google reCAPTCHA in veljata Politika zasebnosti in Pogoji storitve.