(sporočilo za javnost) Kdo so najboljši izzivalci krize?

Dogodki

13. Oktober 2020

(sporočilo za javnost) Kdo so najboljši izzivalci krize?

(sporočilo za javnost) Kdo so najboljši izzivalci krize?

SPOROČILO ZA JAVNOST 13. oktober 2020 SBC — Klub slovenskih podjetnikov z vseslovenskim natečajem išče izzivalce krize — slovenska podjetja in podjetnike, ki krizo COVID-19 premagujejo tako, da pomagajo reševati družbene probleme, ki jih je povzročila pandemija. SBC — Klub slovenskih podjetnikov je začel zbirati prijave za natečaj Izzivalci krize. Gre za natečaj, s katerim želi klub nadpovprečno uspešnih slovenskih podjetij identificirati in javnosti predstaviti slovenska podjetja in podjetnike, ki kljubujejo vsesplošni negotovosti in so se na krizo COVID-19 odzvala tako, da pomagajo reševati akutne družbene probleme.

Kateri so kriteriji za izbor IZZIVALCEV krize

 Žirija bo odločala na podlagi naslednjih kriterijev:
  • Katere nove izdelke ali storitve so podjetniki razvili, da bi se odzvali na nove potrebe ljudi in skupnosti?
  • S katerimi poslovnimi potezami so pomagali širši javnosti in posameznim družbenim skupinam?
  • Kateri družbeni skupini so pri tem pomagali? Ali so z novostmi pomagali lokalni in/ali širši skupnosti in/ali zaposlenim?
Prijavitelji izpolnijo obrazec na spletni strani IZZIVALCI KRIZE.

Goran Novković, izvršni direktor SBC — Kluba slovenskih podjetnikov: »V SBC — Klubu slovenskih podjetnikov se zavedamo, da so bili pritiski enormni. Skrajna negotovost, popolna nepredvidljivost dogodkov in pesimistične napovedi so terjali nepredstavljive človeške in organizacijske napore, predvsem pa iznajdljivost, prožnost in pogum. Številnim je uspelo. Nekateri so z razvojem novih izdelkov ali storitev naslovili akutne družbene probleme in s tem dosegli novo rast. V SBC — Klubu slovenskih podjetnikov ocenjujemo, da so taka podjetja izzvala krizo na zmagovit način. Zato je treba tako podjetniško miselnost identificirati in predstaviti javnosti.«

Kdo se lahko udeleži natečaja?

 SBC — Klub slovenskih podjetnikov želi promovirati podjetnike in podjetja, ki so se na krizo odzvali produktivno, konstruktivno in družbeno koristno. To pomeni, da so se odzvali hitro, da so prilagodili svoje poslovanje tako, da so razvili izdelke ali storitve, ki so lokalnemu okolju ali širši skupnosti pomagali spopasti se s posledicami krize COVID-19. Goran Novković, izvršni direktor SBC — Kluba slovenskih podjetnikov: »Prepričani smo, da je tudi ta pandemija — kot največja kriza sodobnega časa — za najboljše izziv. V SBC — Klubu slovenskih podjetnikov želimo ozavestiti najširšo javnost, da je slovenska podjetnost v času krize pomagala družbo kot celoto peljati naprej.« Natečaj je namenjen vsem slovenskim podjetnikom in njihovim podjetjem. V obrazcu naj navedejo novosti, ki so jih vpeljali pri svojem poslovanju, in kateri družbeni skupini so s svojimi rešitvami s tem pomagali. Na podlagi izpolnjenih prijav bo žirija izbrala tri najbolj reprezentativne izzivalce krize. Žirijo sestavljajo trije predstavniki SBC — Kluba slovenskih podjetnikov Goran Novković, izvršni direktor, Martin Jezeršek, član UO SBC, in Jan Tomše ter predstavnika marketinških agencij Tamara Štader Pesjak, Taman Communications, in Peter Vidmar, Agencija 101.

Trije najboljši kot vzor podjetnosti

Trije najboljši projekti bodo vključeni v akcijo za promocijo slovenske podjetnosti. Z akcijo ZA podjetno Slovenijo SBC — Klub slovenskih podjetnikov od leta 2019 ozavešča o koristih podjetnosti in podjetnega načina delovanja za celotno družbo, ne samo za ozko podjetniško okolje. Za več informacij pišite na: jan.tomse@sbc.si     

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano
To spletno mesto varuje Google reCAPTCHA in veljata Politika zasebnosti in Pogoji storitve.