INFO KORONAVIRUS: »Kriza nas je naučila, da je treba ukrepati takoj«

Izbrani nasveti

10. Avgust 2020

INFO KORONAVIRUS: »Kriza nas je naučila, da je treba ukrepati takoj«

INFO KORONAVIRUS: »Kriza nas je naučila, da je treba ukrepati takoj«

Lekcije koronakrize skozi oči članov SBC - Kluba slovenskih podjetnikov. Avtorji: Polona Movrin, Marko Vidrih, Katarina Klepec Kovač (članek je objavljen v reviji SBC Podjetnik, izdaja junij 2020)

»Naučil sem se, kako pomembno je proaktivno delovanje in transparentno komuniciranje z vsemi deležniki — predvsem zaposlenimi. Občutek imam, da sta se zavzetost in čut za pripadnost podjetju v tej krizi okrepila.« Martin Jezeršek, Jezeršek
»Naučili smo se, da nič na tem svetu ni samoumevno. Tako ni samoumevno povpraševanje kupcev, enako velja za delovne razmere, prav tako ni samoumevno, da lahko vsi skupaj hodimo v službo... Zelo kruto pa je tudi spoznanje, da smo še kako ranljivi in da nam lahko neki virus popolnoma onemogoči delovanje podjetja.« Radovan Žerjav, Var
»O tem bomo lahko govorili čez tri mesece, ko bomo videli rezultate svojih dejanj. Kot organizacija smo se naučili, da spremembe niso noben bavbav in da jih lahko izvajamo.« Iztok Novak, Polycom
»Poslovanje in komuniciranje po digitalnih kanalih, M-Teams, Zoom, Skype, naročanje in kupovanje na spletu, manj kilometrov na cesti, več čas za družine, več časa zase in za svoje izobraževanje.« Janko Kodila, Kodila
»Kljub vsem pripravam in mehanizmom na vse (ne) mogoče dogodke se moramo zavedati, da se lahko pojavijo izjemno nepredvidljive okoliščine. V takšnih razmerah so ključni tesno povezana in motivirana organizacija ter odlični medosebni odnosi znotraj podjetja in z vsemi deležniki (dobavitelji, kupci), saj lahko le s skupnimi močmi poiščemo smiselne rešitve in nadaljujemo pot.« Janko Štefančič, Genis
»Predvsem smo se začeli še bolj zavedati pomembnosti dobre interne komunikacije, odzivnosti in fleksibilnosti na vseh ravneh.« Dean Virant, Plastika Virant
»Da je lepo imeti dobre prijatelje, sodelavce in zveste poslovne partnerje.« Conditus
»V skupni izpostavljenosti smo postali še bolj povezana skupnost, začeli pa smo tudi bolj množično in vsak dan uporabljati že razvite možnosti digitalizacije (sestankovanje in delo na daljavo).« Lušt
»Spoznanje, da živimo v čudovitem okolju, v lepi državi, med dobrimi ljudmi, da obstajajo številne nove poslovne priložnosti in predvsem da skupaj zmoremo več.« Gic Gradnje
»To, da nič ni zanesljivo, da se lahko stvari spremenijo z danes na jutri in da moramo biti pripravljeni na različne dejavnike, ki se lahko pojavijo v gospodarstvu. Pomembno se nam zdi, da delamo kakovostno, saj nas bodo po tem prepoznali in zaradi dobrega sodelovanja s svojimi kupci/naročniki bomo tako ob ponovnem obujanju gospodarstva od njih dobili tudi naročila. Ecu
»Kriza nas je naučila, da je treba ukrepati takoj; ne čakati na poteze drugih, temveč iti po svoji poti. In ne čakati na pomoč, pač pa iskati rešitve.« Intra Lighting
»Dobro delaj, bodi vitek, imej ustrezno rezervo.« Camp Bohinj                             

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano