Člani
•30. Julij 2020
Podjetje Extra Lux (član SBC — Kluba slovenskih podjetnikov) je v času koronakrize prevzelo trgovski del podjetja Europap, ki je iskalo strateškega partnerja. S prevzemom bo Extra Lux razširil prodajni program na področju profesionalnih čistil, čistilnih pripomočkov in papirne konfekcije uveljavljenih blagovnih znamk ter tako ustvaril močno dobavno verigo, ki bo kupcem prinesla dodatne ugodnosti, zaposlenim pa nove poslovne izzive. Extra Lux bo trgovski del aktivnosti Europapa prevzel avgusta, nove kapacitete bodo kupcem omogočale še več ugodnosti in širšo ponudbo izdelkov, poudarjajo v podjetju. Hkrati bo del prodajne ekipe Europapa prestopil v vrste Extra Luxa. »S prevzemom trgovskega dela bomo razširili svoj prodajni program na področju profesionalnih čistil, čistilnih pripomočkov in papirne konfekcije uveljavljenih blagovnih znamk, med katerimi so Tork, Fripa, Buzil - Werk Wagner, Becker Chemie, Essity Operations Mainz-Kostheim, Vectair Systems, Wepa Hygieneprodukte, T.T.S. Cleaning, Hygene 4 You, Sigron Handels & Schullungs za področje Slovenije. Uveljavljene blagovne znamke so del skupine DHYS, katere ekskluzivo za področje Slovenije prevzemamo s prevzemom Europapa,« poudarja Gregor Bogataj, direktor podjetja Extra Lux.
Kako je Extra Lux izvedel prevzem?
Podjetje je v času koronakrize iskalo priložnosti na trgu in prepoznalo potencial v širitvi prodajnega programa s produkti, ki jih še ni imelo v svojem portfelju, ter prek širitve zaposlenih in kupcev. »Osnovni cilj vodstva je bil, da iščemo priložnosti in zaposlenih ne dajemo na čakanje na delo ali odpuščamo, dokler ni zaznati drastičnega upada prodaje,« pravi Bogataj. Dodaja, da so v času koronakrize energijo usmerili v pripravo podjetja na čas po njej. Kot ugotavlja, se v času krize še bolj pokaže pomembnost finančne stabilnosti podjetja, ki ti omogoča možnosti razvoja oziroma širitve.