Izbrali so jih več kot 80, tudi člane SBC - to so njihove navdihujoče podjetniške zgodbe #OkvirPomoči

Izbrani nasveti

16. Julij 2020

Izbrali so jih več kot 80, tudi člane SBC - to so njihove navdihujoče podjetniške zgodbe #OkvirPomoči

V NLB so v zadnjih mesecih v okviru projekta Okvir pomoči podjetnicam, podjetnikom, kmetovalkam in kmetovalcem ter mikro in malim podjetjem omogočili, da njihov glas slišijo kupci. Na voljo so jim dali oglasni prostor, ki bi si ga sicer v teh zahtevnih časih morda težje privoščili, in jim tako olajšali pot do tega, da se glas o njihovih produktih in dejavnosti širi, vidi in sliši po vsej Sloveniji. Projektu se je jih je pridružilo več kot 80, k sodelovanju so bili pred tedni povabljeni tudi člani SBC — Kluba slovenskih podjetnikov (člani SBC in SBC Mladi), pri čemer so bili nekateri tudi izbrani in vključeni v projekt.  V projektu tako sodelujeta člana SBC - Kluba slovenskih podjetnikov, podjetji Good4Dogs in Kokica. Projekt sega tudi čez meje. V NLB so ga namreč uspešno prenesli na druge trge, kjer deluje NLB Skupina, saj se podjetja in gospodarstvo tudi tam spoprijemajo z enakimi izzivi kot pri nas. V NLB pravijo, da je bil odziv na razpis za sodelovanje v projektu Okvir pomoči nad pričakovanji, saj se je samo v Sloveniji nanj prijavilo 170 podjetij iz različnih branž in regij. Izbrana mikro in mala podjetja prihajajo iz 52 krajev iz vse države, skupaj pa opravljajo kar 37 različnih dejavnosti, največ storitvenih, turističnih in kmetijskih.

 

Prve zgodbe lokalnih podjetnikov lahko te dni spremljate na obcestnih plakatih, gotovo ste jih že opazili na televiziji, spletnih straneh, družbenih medijih ali v lokalnih tiskanih medijih. Spremljale vas bodo vse do konca avgusta, ko se projekt zaključi. S podporo lokalnim podjetnikom in njihovim produktom, znanju in prizadevanjem jim boste pomagali pri ponovnem zagonu in razvoju poslovanja, s tem pa h krepitvi domačega malega gospodarstva, navkljub pritiskom zaostrenih razmer zaradi novega koronavirusa.

Spodbuda gospodarstvu tudi na tujih trgih

Uspeh tudi na drugih trgih, kjer posluje NLB Skupina, kaže, da je tovrsten pristop pravi odgovor na izzive, s katerimi se spoprijemajo podjetja in podjetniki v času epidemije koronavirusa v vseh gospodarstvih v regiji. Na razpisih na štirih trgih — v Črni gori, Bosni in Hercegovini, Kosovu in v Srbiji — je bilo za sodelovanju v projektu prav tako izbranih približno 80 podjetij, prijav pa je bilo nekajkrat več. V Severni Makedoniji pa je razpis tik pred pričetkom. Odzivi izbranih podjetij in širše javnosti so zelo pozitivni, kar nas še posebej veseli.

 

»Okvir pomoči je prva od načrtovanih aktivnosti naše banke, ki intenzivno naslavljajo okoljsko in trajnostno vlogo na vseh trgih regije Jugovzhodne Evrope, kjer deluje NLB Skupina, saj je naš cilj vzpostaviti regijsko trajnostno platformo. Podpreti želimo torej podjetja, ki so tu doma, ki delujejo lokalno ali regionalno, ki tu ustvarjajo in razumejo svojo družbeno vlogo, kot jo razumemo in izpolnjujemo v NLB Skupini,« pojasnjuje Mojca Avšič, odgovorna za Strateški marketing v NLB Skupini.

Kriza kot priložnost za razvoj novih izdelkov

Zgodbe podjetnikov iz Okvirja pomoči so resnično zanimive, polne ustvarjalnega zagona, inovativnosti  in pozitivne energije, pravijo v NLB in citirajo podjetnike: »Kriza je lahko tudi priložnost za razvoj novih izdelkov,« Podjetniki potrjujejo, da tudi epidemija koronavirusa ne more ustaviti poguma podjetnikov in njihovih postavljenih načrtov, poudarjajo v NLB. Nekatere zgodbe lahko preberete na tej povezavi.

 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano