Izbrani nasveti
•05. April 2020
Zavedanje o potencialu, ki ga v zdajšnjem času, ko se poslovanje iz fizičnega okolja v številnih panogah v veliki meri seli na digitalne platforme in kanale, je za podjetja zelo pomembno. Na brezplačnem webinarju, na katerega vabi podjetje Pointout, bodo na voljo informacije in pojasnila, kako izvesti digitalno preobrazbo, ki podjetjem pomaga poslovati v trenutnih razmerah. Epidemija koronavirusa je že povzročila spremembo navad potrošnikov. Rezultati raziskave družbe Kantar kažejo, da se je brskanje po spletu povečalo za kar 70 %, interakcija na družbenih omrežjih pa za 61 %. Skladno so tudi oglaševalci v digitalnih medijih opazili še več priložnosti...The Drum poroča, da je 14 % oglaševalcev sredstva iz tradicionalnega oglaševanja že preselilo na splet. Po navedbah strokovnjakov iz podjetja Pointout, specializiranega za digitalne marketinške rešitve in celostne marketinške strategije, je zdaj idealen čas, da podjetja izvedejo digitalno preobrazbo in se okrepijo na področju digitalnega marketinga. Razlogov za preobrazbo je več in so naslednji, poudarjajo v Pointout:
Digitalni kanali omogočajo, da podjetja z manjšimi posegi in aktivnostmi okrepijo svojo prisotnost oziroma dosežejo večje število vaših potencialnih kupcev. Dosega digitalnega marketinga ne omejujeta prostor in čas.
Zaradi palete možnosti, ki jih ponuja, je digitalni marketing izjemno prilagodljiv na vse poslovne situacije.
Digitalni marketing v poslovanje podjetja vnaša hitrost in agilnost. S tem izboljšuje in optimizira procese, obenem pa jih nadgrajuje.
Podatki govorijo v prid digitalnemu marketingu
Če digitalni marketing uporabite pravilno, lahko prispeva h krepitvi poslovnih rezultatov. Pri Pointout navajajo podatek iz prakse, ki potrjuje to trditev: blagovne znamke, ki so v obdobju prejšnje finančne krize oglaševale, so okrevale 9-krat hitreje kot tiste, ki so obseg oglaševanja zmanjšale, piše Kantar. Če ste že prisotni na digitalnih kanalih...Večji poudarek na digitalnih aktivnostih se zdi torej smiseln in logičen. Morda je zdaj čas za revizijo prisotnosti na spletu in premislek o tem, katera orodja že uporabljate in katera bi lahko. Smiselno se je tudi vprašati, ali vam aktivnosti, ki jih v podjetju že izvajate, že pomagajo pri doseganju poslovnih ciljev?
Če na digitalnih kanalih še niste prisotni...
Če na spletu še niste prisotni, se vprašajte, kako lahko na hiter, enostaven in cenovno ugoden način izpostavite vaše podjetje ali produkte.
Možnosti je veliko. Za podjetja je predvsem pomembno, da se zavedajo, kakšen potencial prinaša digitalni marketing, sploh z vidika trenutnih razmer, ko se poslovanje iz fizičnega okolja v številnih panogah v veliki meri seli na digitalne platforme in kanale.