INFO KORONAVIRUS: Učinkovita orodja za delo od doma

Izbrani nasveti

15. Marec 2020

INFO KORONAVIRUS: Učinkovita orodja za delo od doma

INFO KORONAVIRUS: Učinkovita orodja za delo od doma

Zaradi potrebe po zmanjševanju negativnih posledic pandemije koronavirusa je veliko podjetij svojim zaposlenim odredilo delo od doma. Vprašanje je, kako ga optimalno organizirati. Objavljamo nasvet člana SBC, podjetja Špica International, katera orodja so priporočljiva za delo od doma.  Organizacija opravljanja delovnih obveznosti na drugem kraju (na primer: delo od doma) bi v normalnih okoliščinah zahtevala spremembo ali sklenitev nove pogodbe o zaposlitvi  (49. člen ZDR -1). A ZDR-1 v 169. členu, kadar gre za izjemne okoliščine, omogoča poenostavljeno odrejanje dela na drugem kraju. To pomeni, da je v obdobju, ko veljajo izjemne okoliščine, delo od doma mogoče organizirati brez nove pogodbe o delu, izpostavljajo v podjetju Špica International. Priporočila Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti (MDDSZ) najdete na tej povezavi. Priporočilo ministrstva je, naj v primeru fleksibilne organizacije dela (npr. delo od doma) delodajalci zagotovijo potrebna sredstva, pogoje in delovne materiale, da lahko njihovi zaposleni nemoteno opravljajo svoje delo.

V primeru organizacije dela od doma se mora delodajalec opredeliti do: - načina spremljanja dodeljenih delovnih nalog ter rezultatov delavca oziroma poročanje delavca o tem, - načina registracije in evidence delovnega časa, - plačila za delo. 

Zakon o evidencah na področju dela in socialne varnosti ne določa nikakršne izjeme glede vodenje evidence o opravljenem delu od doma v izjemnih okoliščinah. Delodajalec mora delavcu, ki dela na domu, omogočiti, da vodi dnevno evidenco o:

  • številu opravljenih ur,
  • skupnem številu opravljenih delovnih ur s polnim delovnim časom in s krajšim delovnim časom od polnega z oznako vrste opravljenega delovnega časa,
  • opravljenih urah v času nadurnega dela.

Delavec, ki opravlja delo na domu, mora torej voditi dnevno evidenco delovnega časa ter jo posredovati delodajalcu. Po mnenju MDDSZ pa je mogoč tudi poenostavljen dogovor, da delavec sporoča podatke o številu dejansko opravljenih ur dnevno le, če so te drugačne od 8 ur (polni delovni čas).

- Pregled orodij za delo od doma

My Hours: Pregledno upravljanje časa po projektih in nalogah

Spletna aplikacija My Hours je orodje za spremljanje porabljenega časa po projektih. Preko spletne ali mobilne aplikacije lahko beležite čas po individualnih nalogah in projektih. Prednost aplikacije My Hours je prav v oblačni tehnologiji, ki omogoča vpisovanje ur na enem mestu za vse člane projektne ekipe. Nastavite lahko različne načine obračunavanja porabljenega časa ter izvozite poročila po različnih kriterijih.

All Hours: Enostavna registracija in evidenca delovnega časa na različnih lokacijah

Aplikacija All Hours omogoča enostavno beleženje delovnega časa na mobilni napravi ali preko spletnega vmesnika, poleg tega pa zaposlenega z opomnikom opozori, naj zabeleži prihod, malico ali odhod z delovnega mesta. V profilu vsakega zaposlenega je z GPS koordinatami določeno, na katerih lokacijah se lahko registrira, vsaka registracija pa vsebuje podatek o GPS koordinatah. Tako je zagotovljeno korektno beleženje delovnega časa.  Več o All Hours.

Špica Mobile Time: Registracija delovnega časa z mobilnikom

Mobilna aplikacija Spica Mobile Time vam omogoča, da preko telefona ali tablice registrirate prihod na delo in svoj odhod, oddate vlogo za odsotnost z dela ter spremljate saldo porabljenega in preostalega dopusta. Vožnja do pisarne samo zaradi registracije tako ni več potrebna.

Za več informacij se lahko obrnete na strokovnjake v podjetju Špica International: Jan Makoter: +386 40 169 407 Dragan Milutinović: +386 41 360 151

 

 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano