INFO KORONAVIRUS: To so ukrepi za pomoč turističnim podjetjem

Izbrani nasveti

11. Marec 2020

INFO KORONAVIRUS: To so ukrepi za pomoč turističnim podjetjem

INFO KORONAVIRUS:  To so ukrepi za pomoč turističnim podjetjem

Slovenska turistična organizacija (STO) je zaradi širjenja koronavirusa povečala sredstva za pomoč turističnim podjetjem. Načrtujejo tudi okrepljeno promocijo turizma na domačem trgu, sprejeli pa so tudi več drugih ukrepov, ki jih naštevamo v nadaljevanju. Zaradi širjenja koronavirusa so na Slovenski turistični organizaciji (STO) svoje aktivnosti prilagodili nastalemu položaju in potrebam slovenskega turističnega gospodarstva. Naštevamo ukrepe, ki so že na voljo in v pripravi:

  1. Razpisi za sofinanciranje promocije turističnih podjetij in vodilnih turističnih destinacij — prilagojeni za promocijo na domačem trgu

STO je izvedla spremembo dveh aktualnih javnih razpisov za sofinanciranje v podporo promocijskih aktivnosti slovenskih turističnih podjetij in destinacij z dodatno možnostjo izvedbe aktivnosti tudi na domačem trgu.

  • Za turistična podjetja je 6. marca bil objavljen nov javni razpis za sofinanciranje promocije slovenske turistične ponudbe v letu 2020. STO je tako sofinanciranje projektov promocije turističnih produktov Slovenije turističnim podjetjem na tujih trgih razširila na dodatno možnost izvedbe aktivnosti tudi na domačem trgu. Turistična podjetja na domačem trgu lahko izvedejo promocijske aktivnosti, še posebej pa aktivnosti za pospeševanje digitalnih promocijskih aktivnosti, hkrati je zmanjšana vstopna vrednostna meja odobritve projektov s 20.000 evrov brez DDV na 10.000 evrov brez DDV. Prvi rok za oddajo vlog je do 2. aprila.

Več informacij na tej povezavi

.

  • STO je 28. februarja objavila spremembe in dopolnitve javnega razpisa za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij Slovenije z dodatno možnostjo izvedbe aktivnosti tudi na domačem trgu. Ključne spremembe razpisa so sledeče: dodatna možnost izvedbe aktivnosti tudi na domačem trgu in dodatno promocijo preko zunanjega oglaševanja. Vse spremembe so dostopne na tej povezavi.

Skupna vrednost razpisov znaša 2 milijona evrov.

  1. Povečanje promocijskih sredstev slovenske turistične agencije in organizatorje potovanj za dodatnih 70.000 evrov

STO letno izvede poziv za slovenske incoming turistične agencije in organizatorje potovanj, v letošnjem letu so zaradi spremenjenih razmer ta sredstva povečana na 200.000 evrov.

  1. Sprememba terminov poslovnih dogodkov

STO dnevno spremlja aktualno stanje in aktivnosti v sodelovanju s ključnimi ministrstvi in konzularno-diplomatskimi predstavništvi ter drugimi pristojnimi organi v posameznih državah in v se skladu z razmerami prilagaja situaciji:

  1. Prilagojena dinamika globalne digitalne kampanje

V okviru ene ključnih promocijskih kampanj STO, globalne digitalne kampanje, ki je STO načrtuje na 16 trgih, s poudarkom na bližnjih trgih: v Nemčiji, Avstriji, Italiji, Veliki Britaniji & Irski, Franciji, Rusiji, državah Beneluxa,  nordijskih državah (Danska, Švedska, Finska), Švici, ZDA in Kanadi, bo STO okrepila intenziteto oglaševanja v drugi polovici leta.

  • Začetek kampanje bo predvidoma aprila, oglaševanje bo potekalo do sredine decembra v 6 oglaševalskih valovih. Prilagojeno trenutni situaciji bo STO v prvih oglaševalskih valovih zmanjšal aktivnosti glede na prvoten načrt in ga okrepil v kasnejših valovih.
  1. Dodatna promocija na domačem trgu

STO bo letos zaradi zaostrenih razmer izvajal promocijo tudi na domačem trgu. V pripravi je tržno-komunikacijska kampanja za domačega gosta za vzpodbujanje počitnikovanja doma v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom.

  1. Krepitev razvojno-izobraževalnih aktivnosti

STO pripravlja intenziviranje izobraževalnih aktivnosti s ciljem čim večje učinkovitosti promocijskih in razvojnih aktivnosti v obdobju okrevanja v turizmu (jeseni pričetek projekta Akademija za trženje v turizmu). Z intenzivno promocijo in strokovnostjo ter z visoko kakovostnimi produkti bodo nagovarjali ciljne skupine slovenskega turizma. Nadaljujejo s projekti povečanja dodane vrednosti v slovenskem turizmu, kot so Zelena shema slovenskega turizma, Doživetja z znakom Slovenia Unique Experiences oz. 5-zvezdična doživetja ter projekti vzpodbujanja inovativnosti v turizmu (poziva Sejalec in Snovalec).

  1. Obveščanje slovenskega turističnega gospodarstva

STO od začetka pojava koronavirusa spremlja vplive na turizem, zbira informacije o ukrepanju in redno obvešča slovensko turistično gospodarstvo in ostale javnosti. Člane SBC - Kluba slovenskih podjetnikov vabijo, da spremljajo aktualne objave o situaciji, povezani s koronavirusom v TTA novicah, v medijskem središču in na posebni strani Informacije v zvezi s koronavirusom na portalu slovenia.info; informacije so na voljo tudi  v angleškem jeziku.

 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano