Izbrani nasveti
•11. Marec 2020
Slovenska turistična organizacija (STO) je zaradi širjenja koronavirusa povečala sredstva za pomoč turističnim podjetjem. Načrtujejo tudi okrepljeno promocijo turizma na domačem trgu, sprejeli pa so tudi več drugih ukrepov, ki jih naštevamo v nadaljevanju. Zaradi širjenja koronavirusa so na Slovenski turistični organizaciji (STO) svoje aktivnosti prilagodili nastalemu položaju in potrebam slovenskega turističnega gospodarstva. Naštevamo ukrepe, ki so že na voljo in v pripravi:
Razpisi za sofinanciranje promocije turističnih podjetij in vodilnih turističnih destinacij — prilagojeni za promocijo na domačem trgu
STO je izvedla spremembo dveh aktualnih javnih razpisov za sofinanciranje v podporo promocijskih aktivnosti slovenskih turističnih podjetij in destinacij z dodatno možnostjo izvedbe aktivnosti tudi na domačem trgu.
Več informacij na tej povezavi
.
Skupna vrednost razpisov znaša 2 milijona evrov.
Povečanje promocijskih sredstev slovenske turistične agencije in organizatorje potovanj za dodatnih 70.000 evrov
STO letno izvede poziv za slovenske incoming turistične agencije in organizatorje potovanj, v letošnjem letu so zaradi spremenjenih razmer ta sredstva povečana na 200.000 evrov.
Sprememba terminov poslovnih dogodkov
STO dnevno spremlja aktualno stanje in aktivnosti v sodelovanju s ključnimi ministrstvi in konzularno-diplomatskimi predstavništvi ter drugimi pristojnimi organi v posameznih državah in v se skladu z razmerami prilagaja situaciji:
Prilagojena dinamika globalne digitalne kampanje
V okviru ene ključnih promocijskih kampanj STO, globalne digitalne kampanje, ki je STO načrtuje na 16 trgih, s poudarkom na bližnjih trgih: v Nemčiji, Avstriji, Italiji, Veliki Britaniji & Irski, Franciji, Rusiji, državah Beneluxa, nordijskih državah (Danska, Švedska, Finska), Švici, ZDA in Kanadi, bo STO okrepila intenziteto oglaševanja v drugi polovici leta.
Dodatna promocija na domačem trgu
STO bo letos zaradi zaostrenih razmer izvajal promocijo tudi na domačem trgu. V pripravi je tržno-komunikacijska kampanja za domačega gosta za vzpodbujanje počitnikovanja doma v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom.
Krepitev razvojno-izobraževalnih aktivnosti
STO pripravlja intenziviranje izobraževalnih aktivnosti s ciljem čim večje učinkovitosti promocijskih in razvojnih aktivnosti v obdobju okrevanja v turizmu (jeseni pričetek projekta Akademija za trženje v turizmu). Z intenzivno promocijo in strokovnostjo ter z visoko kakovostnimi produkti bodo nagovarjali ciljne skupine slovenskega turizma. Nadaljujejo s projekti povečanja dodane vrednosti v slovenskem turizmu, kot so Zelena shema slovenskega turizma, Doživetja z znakom Slovenia Unique Experiences oz. 5-zvezdična doživetja ter projekti vzpodbujanja inovativnosti v turizmu (poziva Sejalec in Snovalec).
Obveščanje slovenskega turističnega gospodarstva
STO od začetka pojava koronavirusa spremlja vplive na turizem, zbira informacije o ukrepanju in redno obvešča slovensko turistično gospodarstvo in ostale javnosti. Člane SBC - Kluba slovenskih podjetnikov vabijo, da spremljajo aktualne objave o situaciji, povezani s koronavirusom v TTA novicah, v medijskem središču in na posebni strani Informacije v zvezi s koronavirusom na portalu slovenia.info; informacije so na voljo tudi v angleškem jeziku.