INFO KORONAVIRUS: (komunikacija s poslovnimi partnerji) Bodite proaktivni in pravočasni
V času, ko zaradi koronavirusa veljajo omejitveni ukrepi, je izjemno pomembno, kako podjetja komunicirajo s poslovnimi partnerji. Šest osnovnih vodil so v nasvet strnili pri agenciji Taman Communications, ki je specializirana za komunikacijsko svetovanje.
Trenutne razmere predstavljajo situacijo, ko lahko podjetja s pridom uporabijo prvine kriznega komuniciranja, strnjena v spodnjih šest poudarkov:
- Z vsemi deležniki, notranjimi in zunanjimi, komunicirajte proaktivno in pravočasno.
- Deležnike dnevno seznanjajte s sprejetimi ukrepi in kako lahko ti vplivajo na vašo organizacijo.
- Upoštevajte le preverjene informacije in ekspertna znanja strokovnjakov za posamezna področja, ki jih zadevajo ukrepi. /
- Ohranjajte optimizem in deležnikov po nepotrebnem ne strašite in ne spravljajte v negotovost.
- Stopite v stik (virtualno ali po telefonu) z vašimi strankami — poizvejte, kako jim gre, ponudite jim pomoč v obliki vaših storitev, znanja, izkušenj.
- Premislite, ali so vaše trenutne oglaševalske in promocijske strategije skladne s trenutnimi razmerami in duhom časa. Če niso, jih prilagodite.
Več na tej povezavi.