INFO KORONAVIRUS: (komunikacija s poslovnimi partnerji) Bodite proaktivni in pravočasni

Izbrani nasveti

17. Marec 2020

INFO KORONAVIRUS: (komunikacija s poslovnimi partnerji) Bodite proaktivni in pravočasni

V času, ko zaradi koronavirusa veljajo omejitveni ukrepi, je izjemno pomembno, kako podjetja komunicirajo s poslovnimi partnerji. Šest osnovnih vodil so v nasvet strnili pri agenciji Taman Communications, ki je specializirana za komunikacijsko svetovanje.

 Trenutne razmere predstavljajo situacijo, ko lahko podjetja s pridom uporabijo prvine kriznega komuniciranja, strnjena v spodnjih šest poudarkov:

  1. Z vsemi deležniki, notranjimi in zunanjimi, komunicirajte proaktivno in pravočasno.
  1. Deležnike dnevno seznanjajte s sprejetimi ukrepi in kako lahko ti vplivajo na vašo organizacijo.
  1. Upoštevajte le preverjene informacije in ekspertna znanja strokovnjakov za posamezna področja, ki jih zadevajo ukrepi. /
  1. Ohranjajte optimizem in deležnikov po nepotrebnem ne strašite in ne spravljajte v negotovost.
  1. Stopite v stik (virtualno ali po telefonu) z vašimi strankami — poizvejte, kako jim gre, ponudite jim pomoč v obliki vaših storitev, znanja, izkušenj.
  1. Premislite, ali so vaše trenutne oglaševalske in promocijske strategije skladne s trenutnimi razmerami in duhom časa. Če niso, jih prilagodite.

Več na tej povezavi. 

 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano