INFO KORONAVIRUS: (digitalna prodaja) Zakaj je agilnost na spletu zdaj pomembnejša kot kadarkoli prej

Izbrani nasveti

27. Marec 2020

INFO KORONAVIRUS: (digitalna prodaja) Zakaj je agilnost na spletu zdaj pomembnejša kot kadarkoli prej

INFO KORONAVIRUS: (digitalna prodaja) Zakaj je agilnost na spletu zdaj pomembnejša kot kadarkoli prej

Štirje primeri dobrih praks, ki prikazujejo, kako se lahko podjetja hitro odzovejo in trenutne razmere, ko je fizično poslovanje praktično zamrznjeno, obrnejo sebi v prid. Nasvet so pripravili v podjetju Optiweb, ki je član SBC — Kluba slovenskih podjetnikov. Pandemija koronavirusa bo podjetja, ne glede na velikost ali branžo, prisilila, da premislijo svoje kratko- in posebej dolgoročne strategije in poskrbijo za ohranitev stabilnosti. Obenem pa, da (p)ostanejo čim bolj agilna. Spremenjene razmere vplivajo na prioritete potrošnikov, na njihove potrebe, odločitve in nakupne navade. To občutijo zlasti podjetja v dejavnosti turizma, prenočišč, letalskih in cestnih prevozov, organizacije dogodkov in prodaje luksuznih izdelkov (ki zdaj niso med prioritetami nakupnih seznamov). Po drugi strani pa se je nova priložnost ponudila mnogim trgovcem, sploh tistim, ki ponujajo izdelke, nujne za preživetje, oziroma izdelke, ki so v našem vsakdanu nepogrešljivi. Tako se je poslovanje povečalo ponudnikom prehrane, ponudnikom plenic in nujnih potrebščin vsakega starša in nenazadnje ponudnikom družabnih iger ter ostalih pripomočkov in dejavnosti za krajšanje prostega časa, opažajo v Optiwebu, ki je specializiran za razvoj spletnih strani, trgovin in aplikacij.  Prodajne dejavnosti se torej selijo na splet. Zato je ravno zdaj pravi čas, da podjetja premislijo svoje strategije, poudarjajo v Optiwebu, kjer so za podjetja pripravili primere dobrih praks, kako spremeniti spletni nastop in komunikacijo blagovne znamke in hkrati obdržati prihodek, ki zagotavlja preživetje podjetja.

Primer 1: ZAPOSLITVENI PORTALI

V trenutni situaciji imajo kadrovske službe, kadrovske agencije in zaposlitveni portali poseben izziv, ki predstavlja pravi preobrat na trgu dela. Primer izvajanja dobre prakse je podjetje Moja zaposlitev, ki ima v lasti zaposlitveni portal Optius. Pripravili so vrsto webinarjev za vse zaposlene v HR-ju. Delodajalcem so ponudili, da zaposlitvene oglase na portalu lahko objavijo brezplačno. Za iskalce zaposlitve pa pripravljajo članke, ki jim bodo v pomoč pri organizaciji dela od doma, izobraževanju na področju iskanja zaposlitve in idejah za kvalitetno porabljen čas v izolaciji.

Primer 2: JEZIKOVNI TEČAJI

Tako kot je bila ukinjena šola v fizični obliki, so na enak način postali neizvedljivi tudi vsi jezikovni tečaji, priprave na maturo in inštrukcije. Za ponudnike jezikovnih storitev je to priložnost za selitev na splet. Podjetje Horizont je v roku nekaj dni po zaprtju fizične lokacije vse svoje aktivnosti preselilo na splet. Vsem svojim strankam ponujajo še 10 % popust za vse spletne inštrukcije. Enako hitro se je obrnilo podjetje LanguageSitter, ki je ponudnik personaliziranih tečajev, ki potekajo ena na ena in so popolnoma prilagojeni uporabniku. Zdaj je njihova fleksibilnost prišla bolj do izraza, saj so svoje tečaje hitro premaknili na splet, postavili prilagojeno pristajalno stran, obenem pa so online tečaje še znižali na skoraj polovico cene. Dodatno so naproti prišli vsem učencem, ki imajo težave z angleščino. Njihovi učitelji bodo tako brezplačno na voljo za inštrukcije angleščine ali katerega drugega jezika do ponovnega odprtja šol.

Primer 3: OPREMA ZA DOM

Podjetje Inotherm je na prenovljeni spletni strani predstavilo konfigurator vhodnih vrat. Preko tega si lahko uporabniki z nekaj kliki ustvarijo svoj sanjski vhod in oddajo povpraševanje. Skrbijo tudi za to, da ponudbo pošljejo v 24 urah. Na zdravstvene težave, ki jih virus predstavlja za zaposlene, se je hitro odzvalo podjetje Dom24. Po zaprtju fizičnega salona pri vseh nakupih s kartico oziroma po predračunu ponujajo dodatni popust. S tem skrbijo za to, da preprečujejo morebitne stike, ki bi bili potrebni pri predaji gotovine pri dostavi.

Primer 4: LOKALNI PONUDNIKI HRANE

Priložnost za lokalne ponudnike hrane, ki želijo v trenutnih razmerah krepiti prodajo, je orodje Domača trgOWinca, ki so jo zelo hitro — da bi pomagali ponudnikom — razvili pri podjetju Optiweb. Orodje je namenjeno predvsem lokalnim prodajalcem hrane in pijače, ki morajo zdaj spreminjati načine dostopa do strank. »V enem dnevu jim postavimo funkcionalno spletno trgovino in jim pomagamo pri urejanju predvsem pa lahko priskočimo na pomoč tudi pri marketingu. Da pa se sklene krog, smo našli še aplikacijo, preko katere stranka dobi logistične podatke, kako optimalno dostaviti njihove artikle, brez odvečnih kilometrov in dodatnega človeka v kombiju, ki bi navigiral,« razlaga Miha Lavtar, lastnik in direktor Optiweba. Domača trgOWinca tako ponuja predstavitev ponudbe preko spleta in optimizacijo celotnega procesa naročanja in dostave.  Prve tri spletne trgovine (sirarnica, dostava sadja in zelenjave, pivovarna) so že aktivirane, trenutno poteka vnos podatkov. Če vas zanima več o digitalni rešitvi Domača trgOWinca, sledite tej povezavi.

Optiweb v četrtek, 2. aprila 2020 ob 18. uri, pripravlja brezplačen webinar o digitalnem marketingu in digitalnem razvoju. Prijavite se lahko na tej povezavi.

 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano