Pekarna Grosuplje v novo leto s številnimi odličji  

Člani

19. Februar 2020

Pekarna Grosuplje v novo leto s številnimi odličji  

Pekarna Grosuplje v novo leto s številnimi odličji   

Pekarna Grosuplje, članica mednarodne pekovske skupine Don Don, je v začetku leta prejela več nagrad in priznanj za svoje pekovske izdelke. Med drugim nagrado Izbran produkt leta 2020 za priljubljeni Super kruh, kruh Proteinc je prejel nagrado za najbolj inovativno živilo leta 2020, podjetje Don Don pa je prejelo 39 zlatih odličij za kruh in pekovske izdelke. Prejemnika nagrade Izbran produkt leta 2020 so v obsežni strokovni raziskavi podjetja ACNielsen izbrali najzahtevnejši ocenjevalci — potrošniki. Pečat Izbran produkt prejmejo izdelki, ki jih več kot 1000 potrošnikov prepozna za kakovostne in zaupanja vredne, ta pečat je hkrati odličen neodvisen nakupni nasvet. Nagrado za najbolj Inovativno živilo leta 2020, ki jo podarja Inštitut za nutricionistiko, je Pekarna Grosuplje prejela s kruhom Proteinc. Namen izbora je prepoznati proizvode, ki so se lani prvič predstavili na trgovskih policah in v svoji kategoriji izstopajo z ugodno prehransko sestavo.

39 zlatih odličij za odlično kakovost

Gospodarska zbornica Slovenija je na jubilejni podelitvi priznanj 20. strokovnega ocenjevanja kruha, pekovskega in finega pekovskega peciva, testenin, keksov in slaščic podjetju Don Don podelila 39 zlatih odličij za odlično kakovost za kruh in krof marelica. Zlata odličja pod blagovno znamko Pekarne Grosuplje so prejeli naslednji krušni izdelki: Malnar, Krjavelj, Sosed, Korošec, Matevž, Pirin polnozrnati kruh, Domači koruzni, Domači ajdov, Babičin kruh, Piknik ciabatta, Pisana korenina, Skorjavc, Skorjavc temni, Skorjavc pirin, Babičin temni kruh, Krajcar beli, Krajcar polbeli, Babičin pisan kruh, Proteinc, Domača peka, Domača peka temna, Babičin koruzni kruh, Hud kruhek brez kvasa, Super kruh, Zdravko. Med pekovskimi izdelki je podjetje Don Don do sedaj prejelo največ zlatih odličij za kruh, s čimer so dokazali, da so vsako leto boljši. Alenka Mozetič Zavrl, direktorica podjetja Don Don, je ob tem povedala: »Trudimo se slediti pekovskim in seveda prehranskim  trendom. Glede na potrošnikov način prehrane in spreminjanje njegovega življenjskega stila poskušamo razvijati inovativne krušne izdelke, kajti kruh je še vedno del naše prehrane in ostaja del tradicije. Z razvojno ekipo razvijamo posebne izdelke, ki izboljšujejo naše sodelovanje s potrošniki in prepoznamo njihove življenjske navade, ki jim poskušamo slediti.«

 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano