Razpisi

    Razpisi po izboru podjetja Tiko Pro d.o.o.. Za več informacij pišite na: info@tiko-pro.si

  • Še 20 dni

    SID banka - Covid19 - Likvidnostni kredit

    Neposredno financiranje podjetij za olajšanje poslovanja v času epidemije COVID-19 v obliki kredita v višini od 100.000 € do 7 milijonov € (za MSP) oziroma do 12 milijonov (za veliko podjetje). Rok za oddajo vloge je do porabe sredstev.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    SID banka
    Rok za odddajo
    30/04/2020
    Višina sofinanciranja
    Kredit v višini od 100.000 € do 7 milijonov € (za MSP) oziroma do 12 milijonov (za veliko podjetje).
    Predmet javnega razpisa

    V okviru kredita SID Banka zagotovi sredstva, ki jih lahko nameni kreditojemalec, na katerega poslovanje je vplival izbruh epidemije COVID-19 ali proizvaja proizvode oziroma opravlja storitve, potrebne za zdravljenje in preprečevanje širjenja nalezljive bolezni COVID-19. Rok za oddajo vloge je do porabe sredstev.

    Upravičenci

    Kredit je prioritetno namenjen velikim podjetjem, lahko pa ga prejmejo tudi mala in srednje velika podjetja.

    • Družba z isto davčno številko posluje najmanj 2 leti in je imela v zadnjem poslovnem letu povprečno vsaj 2 zaposlena.
    • Ima podjetje sedež v Republiki Sloveniji.
    • Družba ni v postopku zaradi insolventnosti.
    • Je podjetje po metodologiji SID banke uvrščeno najmanj v bonitetni razred B- (pogoj ne velja za kreditojemalca, ki uveljavi status MSP).
    Upravičeni stroški
    • Kredit v višini od 100.000 € do 7 milijonov € (za MSP) oziroma do 12 milijonov (za veliko podjetje).
    • Ročnost kredita od 2 do 12 let.
    • Moratorij do 1/2 ročnosti kredita.
    • Obrestna mera nižja od tržnih (status pomoči de minimis).
    • Ostali pogoji financiranja se določijo skladno z internimi akti SID banke.
    • Sredstva je mogoče koristiti 6 mesecev.
    Rok za prijavo

    Rok za oddajo vloge je do porabe sredstev.

  • Še 27 dni

    Javni razpis za sofinanciranje daljinskega ogrevanja na obnovljive vire energije za obdobje 2019-2022

    Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih sredstev za sofinanciranje projektov daljinskega ogrevanja na obnovljive vire energije (lesna biomasa in sončna energija), ki so zgrajeni v Republiki Sloveniji.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Ministrstvo za infrastrukturo
    Rok za odddajo
    07/05/2020
    Višina sofinanciranja
    do 55 %
    Predmet javnega razpisa

    Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih sredstev za sofinanciranje projektov daljinskega ogrevanja na obnovljive vire energije (lesna biomasa in sončna energija), ki so zgrajeni v Republiki Sloveniji.

    Upravičeni nameni so:

    1. izgradnja sistemov DO OVE s kotlovsko kapaciteto največ do 10 MW oziroma izgradnja mikro sistemov DO OVE s kotlovsko kapaciteto največ do 1 MW;

    2. širitev daljinskega omrežja pri obstoječem sistemu DO OVE z ali brez dograditve dodatnih kotlov na lesno biomaso;

    3. v kolikor izraba solarne energije kot dodatnega vira prispeva k izboljšanju gospodarnosti celotnega sistema DO OVE, je lahko del operacije tudi solarni sistem za pripravo tople vode.

    Upravičenci

    Upravičenci:

    Prijavitelji po tem razpisu so gospodarske družbe in samostojni podjetniki posamezniki po Zakonu o gospodarskih družbah in zadruge po Zakonu o zadrugah.

    Upravičeni stroški:

    a) stroški izvedbe gradenj (novogradnje, adaptacije, rekonstrukcije) in stroški izvedbe obrtniških ter instalacijskih del; b) stroški nakupa, dobave in montaže pripadajoče opreme; c) postrojenje za soproizvodnjo električne energije in toplote, iz katerega se dobavlja toploto v daljinsko omrežje, skupaj z vsemi gradbenimi deli; d) stroški solarnega sistema, ki vključujejo stroške nabave in vgradnje sončnih sprejemnikov energije (v nadaljevanju: SSE), hranilnika toplote in ustreznih inštalacij, črpalke in krmilnih elementov sistema; e) stroški storitev strokovnega nadzora gradnje v vrednosti največ 3% od upravičenih stroškov operacije.

    Upravičeni stroški

    Vrednost operacije mora znašati najmanj 400.000,00 EUR (brez DDV). Operacija mora imeti vnaprej določeno trajanje ter določen začetek in konec operacije.

    Če gre za mikro sistem DO OVE ali za razširitev obstoječega omrežja DO OVE, z ali brez dograditve dodatnih kotlov na lesno biomaso, je investicijska vrednost operacije lahko nižja od 400.000,00 EUR, vendar mora biti višja od 100.000,00 EUR (brez DDV).

    Višina sofinanciranja:

    – 35% za velika podjetja

    – 45% za srednja podjetja

    – 55% za mala podjetja in mikro podjetja.

    Višina nepovratnih sredstev, ki je na razpolago za sofinanciranje operacij po tem javnem razpisu, znaša okvirno 20.000.000,00 EUR.

    Rok za prijavo

    Roki za oddajo vlog so vsak prvi delovni četrtek v mesecu: maju in septembru 2020.

  • Še 39 dni

    EIC Accelerator Pilot (ex SME Instrument Faza 2)

    Cilj programa za MSP je predvsem pomagati inovativnim podjetjem premostiti razkorak med raziskavami in razvojem in komercializacijo inovacij.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Evropska komisija
    Rok za odddajo
    19/05/2020
    Višina sofinanciranja
    0,5 mio € do 2,5 mio €, tudi več v primeru lastniškega vstopa EIC Sklada
    Predmet javnega razpisa

    EIC Accelerator Pilot (Instrument za MSP) podpira mala in srednje velika podjetja z visokim tveganjem pri razvoju in trženju novih izdelkov, storitev in poslovnih modelov, ki bi lahko spodbudili gospodarsko rast. EIC Accelerator Pilot (Instrument za MSP) je namenjen inovatorjem s prelomnimi koncepti, ki bi lahko oblikovali nove trge ali vplivali na obstoječe v Evropi in po svetu. Konkurenca za podporo v okviru EIC Accelerator pilota (Instrument za MSP) je huda. Izbrana podjetja prejmejo tudi še poslovno usposabljanje za nadaljnji razvoj svoje inovacijske ideje in mentorstvo za vodstvo podjetja. Pomagajo jim pri povezovanju z drugimi upravičenci EIC Accelerator pilota (SME Instrument), z drugimi podjetji vseh velikosti ter s potencialnimi soinvestitorji in vlagatelji po vsej Evropi. Kot upravičenec v okviru predmetnega razpisa boste pridobili prepoznavnost in povečali svoje možnosti za uspeh na evropskem in mednarodnem trgu. EIC Accelerator Pilot (Instrument za MSP) je zelo selektiven. Po končnem datumu 5. junija 2019 je mogoče financirati le prelomne koncepte v zadnji fazi pred vstopom na trg. Projekti, ki bodo financirani, predstavljajo najvišje tveganje in so najbolj prepričljivi. Projektne vloge bodo ocenjevali mednarodno renomirani strokovnjaki na področju tehnologij, poslovanja in financ.

    Faza 2 vam pomaga razviti poslovni koncept v tržno pripravljen izdelek, storitev ali proces, usklajen s strategijo rasti vašega podjetja. Projektne aktivnosti lahko na primer vključujejo razvoj izdelkov / storitev, preskuse, oblikovanje prototipov, potrjevanje, predstavitev in testiranje v realnih okoliščinah ter replikacijo rešitve na različne trge. Če se projektne aktivnosti nanašajo predvsem na tehnološko inovacijo, je za primarno tehnološko inovacijo potrebna stopnja tehnološkega razvoja (TRL) 6 ali višje, ali enakovredno netehnološkim inovacijam. Aktivnosti, ki so bistvenega pomena za vaš inovacijski projekt, lahko izvedejo tudi zunanji strokovnjaki (podizvajalci).

    Faza 2 ponuja podporo MSP, ki potrebujejo zadnjo vzpodbudo pred masovno proizvodnjo in vstopom na trg; MSP, ki želijo še naprej razvijati svojo rešitev, pa bo ponujeno tudi kombinirano financiranje (kombinacija nepovratnih sredstev in lastniškega kapitala). Vaš predlog mora temeljiti na strateškem poslovnem načrtu, ki je bil razvit v okviru SME Instrument Faza 1, ali na drug način. V vašem projektnem predlogu je treba določiti pričakovani rezultat projekta in merila za uspeh ter pričakovane vplive na vaše podjetje v kakovostnem in količinskem smislu (npr. Na promet, zaposlovanje, velikost trga, upravljanje IP, prodajo, donosnost naložbe, dobičkonosnost in zlasti stopnjo dejavnika tveganja / zmanjševanja tveganja, ki je povezan s sofinanciranjem v okviru EIC Accelerator pilota).

    Pozorni morate biti na zaščito in lastništvo intelektualne lastnine ter predložiti prepričljive dokaze ali ukrepe za zagotovitev možnosti komercializacije rešitve (t.i. „freedom to operate“). Prav boste morali v projektni vlogi obravnavati regulativne in standardizacijske težave.

    Upravičenci

    Profitni MSP – mala in srednje velika podjetja, vključno z mladimi podjetji in start-up podjetji iz katerega koli sektorja. Sedež podjetja mora biti v državi članici EU ali pridruženi državi Horizon 2020.

    Po presečnem datumu 5. junija 2019 bodo možne zgolj posamične* prijave profitnih  MSP s sedežem v državi članici EU ali pridruženi državi Horizon 2020.

    Pilot EIC Accelerator je shema, ki omogoča zgolj samostojne prijave (mono-beneficiary scheme). Ta pristop se uporablja tako, da si bo utrl pot do celovitega EIC Acceleratorja v okviru programa Obzorje Evropa (kjer se predlaga, da se usmeri na posamezne podjetnike).

    Upravičeni stroški

    Stroški osebja, materialni stroški, potni in namestitveni stroški, stroški zunanjih izvajalcev* in stroški opreme (sorazmerni delež amortizacije opreme)

    * Aktivnosti, ki so bistvenega pomena za vaš inovacijski projekt, lahko izvedejo tudi zunanji izvajalci. Sklepanje pogodb s podizvajalci je sprejemljivo v obsegu, potrebnem za izvajanje predlaganih aktivnosti. Zunanji izvajalci lahko predstavljajo bistveni del izvajanja projekta, vendar ne smejo biti nesorazmerni v primerjavi z vsemi predvidenimi upravičenimi stroški. Zunanje izvajalce je treba izbrati po načelih „najboljše razmerje med ceno in kakovostjo“.

    1. Samo nepovratna sredstva (stopnja sofinanciranja 70%) med 0,5 in 2,5 milijona EUR.
    2. Pri možnosti kombiniranega financiranja je komponenta nepovratnih sredstev omejena na 2,5 milijona EUR v kombinaciji s kapitalsko komponento do 15 milijonov EUR. Pri prijavi lahko zahtevate večji ali manjši znesek, vendar morate le-tega ustrezno utemeljiti. Projektni predlogi, vključujejo aktivnosti do TRL 8, bodo financirani skozi nepovratna sredstva, ali po shemi kombiniranega financiranja. Aktivnosti blizu trga (tj. TRL 9 ali višje), se bodo financirale zgolj preko udeležbe v lastniškem kapitalu, vse dokler končni rezultat projekta ne vstopi na trg in se monetizira.
    Rok za prijavo

    19. 5. 2020 in 7. 10. 2020.;

    možne so ponovne oddaje projektnih predlogov na se posamezne roke odpiranja!

    Projekti v povprečju trajajo od 12 do 24 mesecev, v izjemnih in upravičenih primerih pa je trajanje projekta lahko tudi daljše.

  • Še 144 dni

    Spodbude za digitalno transformacijo MSP (P4D 2019-2023)

    Predmet razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov (subvencija) za zagotovitev tehnične opremljenosti in digitalne transformacije ključnih proizvodnih in poslovnih procesov.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Slovenski podjetniški sklad
    Rok za odddajo
    01/09/2020
    Višina sofinanciranja
    60 %
    Predmet javnega razpisa

    Namen razpisa je spodbuditi rast in razvoj podprtih podjetij na osnovi vlaganj v uporabo digitalnega poslovanja v svojih dobaviteljskih in/ali prodajnih verigah, dviga upravljavskih kapacitet, vpeljava digitalnih poslovnih modelov, izvedbe investicij za namene digitalne preobrazbe v proizvodnjo in poslovanje podprtih podjetij ter povečanje dodane vrednosti na zaposlenega v podprtih podjetjih.

    Cilji javnega razpisa so: – izvedba digitalne transformacije v podprtih podjetjih, in sicer z izvedenim prehodom na digitalizacijo poslovanja in prilagoditvijo digitalnim trgom; – izboljšanje kompetenc zaposlenih v podprtih podjetjih, – povečanje dodane vrednosti na zaposlenega v podprtih podjetjih.

    Pričakovan rezultat javnega razpisa je sofinanciranje najmanj 124 operacij oz. podjetij, ki bodo izvedla digitalno transformacijo, dvig kompetenc zaposlenih v podprtih podjetjih ter povečanje dodane vrednosti na zaposlenega za najmanj 3%.

    Intenzivnost pomoči znaša do 60 % upravičenih stroškov.

    Višina sofinanciranja upravičenih stroškov upravičenca je od najmanj 30.000,00 EUR do največ 100.000,00 EUR. Višina upravičenih stroškov operacije mora znašati najmanj 50.000,00 EUR. 

    Okvirna skupna višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo predmetnega javnega razpisa je 12.400.000,00 EUR za programsko območje kohezijska regija Vzhodna Slovenija.

    Upravičenci

    Na javni razpis se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja, z najmanj 5 zaposlenimi na dan oddaje vloge (v nadaljevanju: MSP), ki se kot pravna ali fizična oseba, ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo in so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki ali zadruge.

    Operacije (potrjeni projekti) se bodo izvajale na programskem območju kohezijska regija Vzhodna Slovenija. Vlagatelji bodo upravičeni do sredstev javnega razpisa v kolikor bodo izvajali aktivnosti operacije in imeli na dan oddaje vloge na ta javni razpis sedež / poslovno enoto / podružnico na programskem območju kohezijska regija Vzhodna Slovenija. Sedež / poslovna enota / podružnica morajo biti vpisani v Poslovni register Slovenije / Sodni register, pri čemer mora biti poslovna enota / podružnica vpisana najmanj 6 mesecev pred dnevom oddaje vloge na javni razpis.

    Upravičeni stroški

    – stroški nakupa opredmetenih osnovnih sredstev (zgolj nakup nove strojne opreme) in stroški nakupa neopredmetenih osnovnih sredstev (zgolj nakup nove programske opreme, ki je namenjena zgolj potrebam prijavljene operacije) oboje skupno do največ 25% vrednosti upravičenih stroškov.

    – stroški storitev zunanjih izvajalcev (stroški usposabljanja, svetovanja in ostali stroški storitev povezani z izvedbo digitalne transformacije).

    – stroški plač in povračil stroškov v zvezi z delom za zaposlene, ki delajo na prijavljeni operaciji. Upravičenec lahko uveljavlja strošek enega zaposlenega zadolženega za razvoj in izvedbo digitalne transformacije (zaposleni, ki razišče notranje procese, ugotavlja, katere procese je potrebno delno ali v celoti spremeniti ter preuči in predlaga nove procese in tehnologije ter skrbi za načrtovano uvedbo potrebnih sprememb) ter stroške zaposlenih strokovnih in tehničnih sodelavcev pri izvedbi digitalne transformacije (zaposleni, ki skladno z navodili izvajajo naloge na področju digitalne transformacije);

    – posredni stroški, ki predstavljajo največ 15% stroškov plač za zaposlene.

    Rok za prijavo

    Rok za oddajo vlog v letu 2020 je 1.9.2020.

  • Še 173 dni

    Nepovratna sredstva za krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih preko showroomov

    Pridobite lahko 70%, oziroma do 100.000 € nepovratnih sredstev za prodajno razstavni prostor v tujini.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Javna agencija SPIRIT
    Rok za odddajo
    30/09/2020
    Višina sofinanciranja
    75 %
    Predmet javnega razpisa

    Predmet javnega razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov krepitve trženja blagovnih znamk preko showroomov na tujih trgih.

    Namen javnega razpisa je podpreti podjetja, ki želijo krepiti trženje blagovnih znamk na tujih trgih in na ta način na trgu dosegati višjo dodano vrednost in konkurenčno prednost, tako pri pozicioniranju končnih produktov na tujem trgu, kakor tudi pri vključevanju v globalne verige vrednosti na različnih nivojih.

    Produkt ali storitev se uvršča v področje uporabe S4 (Strategija pametne specializacije).

    Dodeljena sredstva za sofinanciranje posamezne operacije ne morejo biti nižja od 30.000,00 EUR in ne višja od 100.000,00 EUR. Subvencija se dodeljuje po načelu “de minimis”.

    Okvirna skupna višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo javnega razpisa, je 4.700.000,00 EUR (vsako leto 1.1750.000,00 eur).

    Upravičenci

    Ciljna skupina/upravičenci so MSP-ji:

    • ki želijo svoje poslovanje diverzificirati na tuje trge in/ali
    • širiti obstoječe dejavnosti na tujih trgih.

    Mala in srednje velika podjetja s sedežem v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija.

    Sprememba programskega območja po oddaji vloge ni dovoljena in predstavlja upravičen razlog za odpoved pogodbe o sofinanciranju.

    Prijavitelj je zaposloval vsaj tri (3) osebe; pri čemer se upošteva povprečno število zaposlenih v zadnjem obračunskem obdobju. Kot zadnje obračunsko obdobje za prijave, oddane v letu n, šteje leto n-1.

    Upravičeni stroški

    Prijavitelj bo moral v okviru prijavljene operacije izvesti oba sklopa.

    Sklop 1: stroški najema razstavnega prostora,  stroški postavitve in ureditve razstavnega prostora, stroški tehničnih priključkov, stroški izdelave koncepta predstavitve  in stroški opreme

    Sklop 2: stroški storitev lokalnega agenta, kot so: marketinške aktivnosti, namenjene promociji blagovnih znamk upravičenca;

    • priprava in izdelava promocijskih gradiv blagovnih znamk upravičenca v tujih jezikih (oglaševalske storitve, tisk in priprave na tisk, izdelava ali nadgradnja spletne strani za ciljni tuj trg, priprava in tisk tiskovin, predstavitveni filmi, itd.);
    • storitve, ki vključujejo postopke validacij, pridobivanja dovoljenj ipd., neposredno povezanih z blagovnimi znamkami upravičenca;
    • ceritifikacije izdelka, zaščitenega z blagovno znamko, namenjene ciljnemu trgu;
    • prevajalske storitve, lektoriranje (izključno za blagovno znamko upravičenca);
    • svetovalne storitve lokalnega agenta v zvezi z blagovno znamko upravičenca
    • storitve izdelave študij, raziskav, vrednotenj, strokovnih mnenj, poročil, informiranja in komuniciranja – v povezavi z blagovno znamko upravičenca.

    Stroški ne smejo nastati pred oddajo vloge in lahko trajajo 12 mesecev.

    Rok za prijavo

    1. rok: 30. 9. 2019,

    2. rok: 30. 9. 2020,

    3. rok: 30. 9. 2021,

    4. rok: 30. 9. 2022.

  • Še 174 dni

    Javni razpis E-POSLOVANJE 2019-2022

    Cilj javnega razpisa je izboljšati možnosti mikro, malih in srednjih podjetij pri vstopu oz. širitvi poslovanja na tuje trge in tako povečati njihovo mednarodno konkurenčnost.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Javna agencija SPIRIT
    Rok za odddajo
    01/10/2020
    Višina sofinanciranja
    70 %
    Predmet javnega razpisa
    Cilj javnega razpisa je izboljšati možnosti mikro, malih in srednjih podjetij pri vstopu oz. širitvi poslovanja na tuje trge in tako povečati njihovo mednarodno konkurenčnost.
    Predmet javnega razpisa je sofinanciranje vzpostavitve in nadgradnje elektronskega poslovanja s tujimi trgi v podjetjih in vključuje:
    • Elektronsko izmenjavo med partnerji.
    • Digitalizacijo nastopov na sejmih.
    • Spletne strani za tuje trge.
    • Spletne trgovine.
    • Produktno-prodajne videe.
    • Krepitev kompetenc – usposabljanja (obvezna aktivnost)
    Do sofinanciranja so upravičene le operacije, ki se lahko uvrstijo v eno od prednostnih področij uporabe veljavne Strategije pametne specializacije.
    Upravičenci
    • Prijavitelj se kot pravna ali fizična oseba ukvarja z gospodarsko dejavnostjo v Republiki Sloveniji in je organiziran kot gospodarska družba, samostojni podjetnik posameznik ali zadruga z omejeno odgovornostjo.
    • Mikro, mala in srednja podjetja.
    Posebni pogoji za prijavo
    • Zaposleni vsaj 2 osebi na dan 1. 9. 2020 (tretje odpiranje), 1. 9. 2021 (četrto odpiranje).
    • Podjetje je ustanovljeno vsaj 2 leti pred oddajo vloge na razpis.
    • Prijavitelj lahko na razpis kandidira samo z eno vlogo (v kolikor podjetje kandidira na ta razpis, ne sme hkrati biti zunanji izvajalec drugim prijaviteljem na ta razpis).
    • Prijavitelj ne sme biti povezano podjetje z izbranim zunanjim izvajalcem.
    *Podjetja, ki so v letu 2018 že prejela sofinanciranje za nadgradnjo ali vzpostavitev elektronskega poslovanja, se na razpis ne morejo ponovno prijaviti.

    Do nepovratnih sredstev niso upravičena podjetja, ki imajo registrirano dejavnost:

    • Ribištva in akvakulture.
    • Primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov.
    • Predelave in trženja kmetijskih proizvodov (podrobneje v razpisu).
    Upravičeni stroški
    • Stroški zunanjih izvajalcev (zamenjava zunanjega izvajalca po oddaji vloge ni možna).
    • Nakup oz najem licenc (do 10 % vseh upravičenih stroškov).

    DDV ni upravičen strošek.

    Obdobje upravičenih stroškov: od datuma oddaje vloge do 31. 8. naslednje leto.

    Do 70 % upravičenih stroškov oz. najmanj 5.000 eur oz. največ 30.000 eur.
    *Razpis se šteje o shemi »De minimis«
    Rok za prijavo

    1. 10. 2020, 1. 10. 2021.

  • Še 193 dni

    P1 plus 2020 - Garancije za bančne kredite s subvencijo obrestne mere

    Ugodno zavarovanje bančnega kredita z garancijo SPSa ter znižana obrestna mera, ki znaša 6 mesečni EURIBOR + od 0,50 % do 1,00 %.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Slovenski podjetniški sklad
    Rok za odddajo
    20/10/2020
    Višina sofinanciranja
    Višina garancije: med 60 % in 80 %. Obrestna mera: 6 mesečni EURIBOR + 0,50% – 1%
    Predmet javnega razpisa

    Produkt P1 plus 2020 je namenjen hitrejšemu, lažjemu in cenejšemu pridobivanju bančnih kreditov, ki zagotavljajo rast in razvoj MSP preko novih naložb, posodabljanja tehnološke opreme in zagotavljanja obratnega kapitala v povezavi z investicijami in razvojnim projektom.

    Podjetjem je tako omogočeno konkurenčno uveljavljanje na trgu, izboljšanje tržnega položaja ter širitev dejavnosti, izboljšanje financiranja obratnih sredstev, povečanje dodane vrednosti na zaposlenega ter ohranjanje in/ali ustvarjanje novih delovnih mest in spodbujanje zasebnih vlaganj ter krepitev razvojno tehnoloških rešitev v podjetju. V okviru projektov se tudi spodbuja raba obnovljivih virov energije, naložbe v okoljsko in energetsko učinkovito tehnologijo ter spodbujanje prehoda v Industrijo 4.0.

    Ugodnost kredita je izražena v nižji obrestni meri, ročnosti kredita in možnosti koriščenja moratorija pri vračilu kreditov. Garancija Sklada predstavlja povečano možnost pridobitve kredita za tista podjetja, ki nimajo zadostnih jamstev za zavarovanje bančnega kredita ali za podjetja, ki želijo del svojih jamstev sprostiti za nov investicijski ciklus.

    Upravičenci

    Mikro, mala in srednje velika podjetja s sedežem v Republiki Sloveniji (v nadaljevanju MSP), ki se kot pravne ali fizične osebe, ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo in so organizirane kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki1 , zadruge in zavodi, ter socialna podjetja (so.p.) s statusom gospodarske družbe, zadruge in zavodi, ki so se preoblikovali po Zakonu o socialnem podjetništvu.

    Prijavijo se lahko podjetja, ki imajo vsaj 1 zaposlenega za poln delovni čas in manj kakor 250 zaposlenih, letni promet ne sme presegati 50 mio EUR, bilančna vsota pa ne 43 mio EUR.

    Upravičeni stroški

    Znižana obrestna mera, ki znaša  6 mesečni EURIBOR + od 0,50 % do 1,00 %, prilagojena pa je stopnji razvitosti podjetja (klasični projekt, tehnološko inovativni projekt, dejavnost iz šifre G2)  in glede na starost podjetja.

    Zagotovijo se garancije za:

    – investicijske bančne kredite do maximalne višine 1.250.000 EUR

    – oz. mikrogarancije za obratna sredstva do maximalne višine 200.000 EUR ( za srednje velika podjetja) oz. do 100.000 EUR (za mikro in mala podjetja)

    Možnost koriščenja moratorija do 24 mesecev.

    Ročnost kredita do 10 let.

    Rok za prijavo

    10.4., 5.5., 20.5., 5.6., 20.6., 5.7., 5.9., 20. 9., 5.10., 20. 10. 2020.

  • Še 200 dni

    Fast track to Innovation

    The Fast Track to Innovation je osrednji del EIC pilota, ki cilja na radikalno nove, prebojne produkte, storitve, procese ali poslovne modele, ki omogočajo vstop na nove trge.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Evropska komisija
    Rok za odddajo
    27/10/2020
    Višina sofinanciranja
    do 3 mio €
    Predmet javnega razpisa

    Cilj razpisa je podpreti projekte, ki razvijajo inovacije od demonstracijske stopnje do vstopa na trg. Inovacija, ki jo prijavitelj oz. konzorcij prijavlja, mora biti že v fazi prototipa – tehnologija, ki je predmet projekta, mora že biti testirana v ustreznem okolju.

    Upravičenci

    Prijavijo se lahko konzorciji podjetji ali raziskovalnih organizacij, ki so sestavljeni najmanj iz treh organizacij iz treh različnih držav ter največ iz petih organizacij. Vsaj 60% projektnega proračuna mora biti namenjeno industrijskim partnerjem, ali pa mora biti sestava konzorcija sledeča: vsaj 2 industrijska partnerja v konzorciju s tremi partnerji, ali trije industrijski partnerji v konzorciju s petimi partnerji.

    Upravičeni stroški
    Osnovni pogoj za prijavo na razpis je torej inovacija, ki je že v fazi prototipa, saj so upravičeni stroški projekta vezani na aktivnosti pilotiranje, obširnejše testiranje, validacija sistemov v realnih delovnih pogojih, validacija poslovnih modelov, pred-normativne raziskave  in definicijo standardnih okolij.
    Pomemben element pri inovacije je velikost trga in njena možnost uporabe v širšem smislu.
    Stroški: plače, zunanje storitve, AM opreme, vodenje projekta, diseminacija projekta, testiranja, patenti,…
    Rok za prijavo

    Roki za oddajo vloge: 21. 2. 2019, 23. 5. 2019, 22. 10. 2019, 19. 2. 2020, 9. 6. 2020, 27. 10. 2020.

    Podrobneje o razpisu najdete na spletni strani www.tiko-pro.si, več informacij pa dobite tudi na info@tiko-pro.si.

  • Še 234 dni

    PODPORA MIKRO, MALIM IN SREDNJE VELIKIM PODJETJEM S PODROČJA TURIZMA ZA POVEČANJE SNOVNE IN ENERGETSKE UČINKOVITOSTI

    Namen javnega razpisa je izboljšati konkurenčnost MSP s področja turizma, s spodbujanjem ukrepov za rabo obnovljivih virov energije in zmanjšanje rabe energije in snovi.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    MGRT
    Rok za odddajo
    30/11/2020
    Višina sofinanciranja
    75 %
    Predmet javnega razpisa

    Namen javnega razpisa je izboljšati konkurenčnost MSP s področja turizma, s spodbujanjem ukrepov za rabo obnovljivih virov energije in zmanjšanje rabe energije in snovi.

    Cilji javnega razpisa so:

    a) zmanjšanje stroškov poslovanja MSP zaradi uvajanja ukrepov snovne in energetske učinkovitosti oziroma večje rabe obnovljivih virov energije,

    b) zmanjšanje razvojnega zaostanka MSP s področja turizma.

    Upravičenci

    Prijavitelji oz. ciljne skupine so MSP, ki se kot pravna ali fizična oseba ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo na področju turizma in so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki ali zadruge z omejeno odgovornostjo.

    Upravičeno območje v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija po tem javnem razpisu je celotno območje kohezijske regije Vzhodna Slovenija.

    Upravičeno območje v kohezijski regiji Zahodna Slovenija po tem javnem razpisu je obmejno problemsko območje, v katero spadajo naslednje občine: Ajdovščina, Bohinj, Bovec, Brda, Cerkno, Divača, Gorje, Hrpelje – Kozina, Jezersko, Kanal, Kobarid, Komen, Kranjska Gora, Miren – Kostanjevica, Preddvor, Renče – Vogrsko, Sežana, Tolmin, Tržič in Vipava.

    Prijavitelji morajo biti registrirani za eno od dejavnosti po Standardni klasifikaciji dejavnosti:

    1. 55.100 (dejavnost hotelov in podobnih nastanitvenih obratov),
    2. 55.201 (počitniški domovi in letovišča),
    3. 55.203 (oddajanje zasebnih sob gostom),
    4. 55.204 (planinski domovi in mladinska prenočišča),
    5. 56.101 (restavracije in gostilne).
    Upravičeni stroški

    Upravičeni stroški tega javnega razpisa so:

    1. energetska obnova objektov in snovna učinkovitost, *
    2. stroški informiranja in komuniciranja,
    3. stroški storitev zunanjih izvajalcev.

    Minimalna načrtovana vrednost projekta: 50.000 eur. Maksimalna višina subvencije 200.000 eur (de minimis).

    *Operacija, ki je predmet prijave, mora obsegati enega ali več naslednjih ukrepov:

    • celovita energetska obnova stavb,
    • obnova posameznih elementov ali celotnega zunanjega ovoja stavb,
    • nakup in vgradnja naprav za proizvodnjo toplote iz obnovljivih virov energije,
    • nakup in vgradnja naprav za samooskrbo z električno energijo iz obnovljivih virov energije,
    • nakup in vgradnja energetsko učinkovitejše razsvetljave,
    • zamenjava kurilne naprave z energetsko učinkovitejšo,
    • zamenjava sistema ogrevanja in/ali hlajenja z energetsko učinkovitejšim,
    • vgradnja sistemov za izkoriščanje odpadne toplote,
    • ukrepi za zmanjšanje porabe pitne in sanitarne vode (npr: vgradnja varčnih sanitarnih armatur, namestitev sistema za zbiranje in uporabo deževnice, ….)
    • ukrepi za zmanjšanje količin nastalih odpadkov (npr: nakup posod za ločeno zbiranje odpadkov, nakup stiskalnice odpadkov, nakup kompostnika, ….)
    Rok za prijavo

    Za razpis so predvideni trije roki za oddajo vlog:

    • Rok za oddajo vlog, z začetkom sofinanciranja v letu 2021 je od 1. 9. 2020 do 30. 11. 2020,
    • Rok za oddajo vlog, z začetkom sofinanciranja v letu 2022 je od 1. 9. 2021 do 30. 11. 2021.
  • Še 1085 dni

    Vavčer za zaščito intelektualne lastnine

    Namen in cilj javnega poziva je spodbuditi MSP podjetja k zaščiti intelektualne lastnine, s čimer se bo prispevalo k rasti in ugledu MSP in s tem h krepitvi konkurenčnosti oz. njihovega tržnega položaja.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Slovenski podjetniški sklad
    Rok za odddajo
    31/03/2023
    Višina sofinanciranja
    do 9.999,99 €
    Predmet javnega razpisa

    Predmet javnega razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov:

    • priprave patentne prijave, prijave modela, znamke,
    • prijave in/ali vzdrževanja in/ali širjenja prijave v tujino,
    • prevoda prijave.
    Upravičenci

    Na poziv se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja s sedežem v Republiki Sloveniji, ki se kot pravna ali fizična oseba, ukvarja z gospodarsko dejavnostjo in so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki ali zadruge (v nadaljevanju MSP).

    Prijavitelj mora imeti na dan oddaje vloge vsaj 1 zaposlenega. Za potrebe tega razpisa se upošteva kot zaposlena oseba tudi nosilec dejavnosti pri s.p.

    Upravičeni stroški

    Sofinancirajo se stroški:

    • Stroški priprave dokumentacije za prijavo in/ali vzdrževanja in/ali širjenja v tujino patenta, modela, znamke kar vključuje strošek zastopnika za pripravo dokumentacije z vsemi potrebnimi dejanji do registracije intelektualne lastnine.
    • Stroški prijave in/ali vzdrževanja in/ali širjenja v tujino za patent, model, znamko pri UIL, tujih patentnih uradih ali evropskem patentnem uradu. Vključuje strošek uradne pristojbine za prijavo, registracijo, vzdrževanje, popolni preizkus (preveritev, če je izum nov, na inventivni ravni in industrijsko uporabljiv).
    • Stroški prevoda prijave (če gre za širjenje v tujino oz. validacijo na posameznih uradih), ki je predmet vloge in za katero se bodo uveljavljali upravičeni stroški po tem javnem pozivu.
    Rok za prijavo

    Skrajni rok za oddajo vlog je 31.3.2023, pri čemer je potrebno upoštevati, da je skrajni rok za predložitev zahtevkov 30.9.2023. Javni poziv bo odprt do porabe sredstev.

    Podrobneje o razpisu najdete na spletni strani www.tiko-pro.si, več informacij pa dobite tudi na info@tiko-pro.si.

  • Še 1085 dni

    Vavčer za pridobitev certifikatov

    Namen in cilj javnega poziva je spodbuditi MSP podjetja k pridobitvi in vzdrževanju certifikatov za sisteme vodenja in proizvodov, s čemer se bo povečala njihova konkurenčnost, možnost širitve na tuje trge, dvig kakovosti poslovanja oz. izdelkov in dodana vrednost oz. prihodki od prodaje.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Slovenski podjetniški sklad
    Rok za odddajo
    31/03/2023
    Višina sofinanciranja
    do 9.999,99 €
    Predmet javnega razpisa

    Predmet javnega razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov pridobivanja oz. vzdrževanja certifikatov za sisteme vodenja in proizvodov, ki so pridobljeni na podlagi mednarodnih/evropskih/enakovrednih slovenskih standardov (ISO, IATF, IEC in ITU, CEN, CENELEC in ETSI, EMAS, ECOLABEL).

    Upravičenci

    Na poziv se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja s sedežem v Republiki Sloveniji, ki se kot pravna ali fizična oseba, ukvarja z gospodarsko dejavnostjo in so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki ali zadruge (v nadaljevanju MSP).

    Prijavitelj mora imeti na dan oddaje vloge vsaj 1 zaposlenega. Za potrebe tega razpisa se upošteva kot zaposlena oseba tudi nosilec dejavnosti pri s.p.

    Upravičeni stroški

    Sofinancirajo se stroški:

    • Stroški priprave na certificiranje (stroški zunanjega izvajalca)
    • Stroški certificiranja za pridobitev oz. vzdrževanje certifikatov za sisteme vodenja in proizvodov ter validacije okoljske izjave pridobljenih na podlagi mednarodnih/evropskih/enakovrednih slovenskih standardov (ISO, IATF, IEC in ITU, CEN, CENELEC in ETSI, EMAS, ECOLABEL).
    Rok za prijavo

    Skrajni rok za oddajo vlog je 31.3.2023, pri čemer je potrebno upoštevati, da je skrajni rok za predložitev zahtevkov 30.9.2023. Javni poziv bo odprt do porabe sredstev.

    Podrobneje o razpisu najdete na spletni strani www.tiko-pro.si, več informacij pa dobite tudi na info@tiko-pro.si.