Razpisi

    Razpisi po izboru podjetja Tiko Pro d.o.o.. Za več informacij pišite na: info@tiko-pro.si

  • Še 12 dni

    Nepovratna sredstva za krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih preko showroomov

    Pridobite lahko 70%, oziroma do 100.000 € nepovratnih sredstev za prodajno razstavni prostor v tujini.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Javna agencija SPIRIT
    Rok za odddajo
    30/09/2019
    Višina sofinanciranja
    75 %
    Predmet javnega razpisa

    Predmet javnega razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov krepitve trženja blagovnih znamk preko showroomov na tujih trgih.

    Namen javnega razpisa je podpreti podjetja, ki želijo krepiti trženje blagovnih znamk na tujih trgih in na ta način na trgu dosegati višjo dodano vrednost in konkurenčno prednost, tako pri pozicioniranju končnih produktov na tujem trgu, kakor tudi pri vključevanju v globalne verige vrednosti na različnih nivojih.

    Produkt ali storitev se uvršča v področje uporabe S4 (Strategija pametne specializacije).

    Dodeljena sredstva za sofinanciranje posamezne operacije ne morejo biti nižja od 30.000,00 EUR in ne višja od 100.000,00 EUR. Subvencija se dodeljuje po načelu “de minimis”.

    Okvirna skupna višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo javnega razpisa, je 4.700.000,00 EUR (vsako leto 1.1750.000,00 eur).

    Upravičenci

    Ciljna skupina/upravičenci so MSP-ji:

    • ki želijo svoje poslovanje diverzificirati na tuje trge in/ali
    • širiti obstoječe dejavnosti na tujih trgih.

    Mala in srednje velika podjetja s sedežem v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija.

    Sprememba programskega območja po oddaji vloge ni dovoljena in predstavlja upravičen razlog za odpoved pogodbe o sofinanciranju.

    Prijavitelj je zaposloval vsaj tri (3) osebe; pri čemer se upošteva povprečno število zaposlenih v zadnjem obračunskem obdobju. Kot zadnje obračunsko obdobje za prijave, oddane v letu n, šteje leto n-1.

    Upravičeni stroški

    Prijavitelj bo moral v okviru prijavljene operacije izvesti oba sklopa.

    Sklop 1: stroški najema razstavnega prostora,  stroški postavitve in ureditve razstavnega prostora, stroški tehničnih priključkov, stroški izdelave koncepta predstavitve  in stroški opreme

    Sklop 2: stroški storitev lokalnega agenta, kot so: marketinške aktivnosti, namenjene promociji blagovnih znamk upravičenca;

    • priprava in izdelava promocijskih gradiv blagovnih znamk upravičenca v tujih jezikih (oglaševalske storitve, tisk in priprave na tisk, izdelava ali nadgradnja spletne strani za ciljni tuj trg, priprava in tisk tiskovin, predstavitveni filmi, itd.);
    • storitve, ki vključujejo postopke validacij, pridobivanja dovoljenj ipd., neposredno povezanih z blagovnimi znamkami upravičenca;
    • ceritifikacije izdelka, zaščitenega z blagovno znamko, namenjene ciljnemu trgu;
    • prevajalske storitve, lektoriranje (izključno za blagovno znamko upravičenca);
    • svetovalne storitve lokalnega agenta v zvezi z blagovno znamko upravičenca
    • storitve izdelave študij, raziskav, vrednotenj, strokovnih mnenj, poročil, informiranja in komuniciranja – v povezavi z blagovno znamko upravičenca.

    Stroški ne smejo nastati pred oddajo vloge in lahko trajajo 12 mesecev.

    Rok za prijavo

    1. rok: 30. 9. 2019,

    2. rok: 30. 9. 2020,

    3. rok: 30. 9. 2021,

    4. rok: 30. 9. 2022.

  • Še 13 dni

    E-poslovanje 2019 - 2022

    Predmet javnega razpisa je sofinanciranje vzpostavitve in nadgradnje elektronskega poslovanja s tujimi trgi v podjetjih in vključuje elektronsko izmenjavo med partnerji, digitalizacijo nastopov na sejmih, spletne strani za tuje trge, spletne trgovine, produktno-prodajne videe in krepitev kompetenc – usposabljanja.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Javna agencija SPIRIT
    Rok za odddajo
    01/10/2019
    Višina sofinanciranja
    do 70 % upravičenih stroškov oz. največ 30.000 €
    Predmet javnega razpisa

    Predmet javnega razpisa je sofinanciranje vzpostavitve in nadgradnje elektronskega poslovanja s tujimi trgi v podjetjih in vključuje:

    • Elektronsko izmenjavo med partnerji.
    • Digitalizacijo nastopov na sejmih.
    • Spletne strani za tuje trge.
    • Spletne trgovine.
    • Produktno-prodajne videe.
    • Krepitev kompetenc – usposabljanja (obvezna aktivnost)
    Upravičenci

    Mikro, mala in srednja podjetja.

    Upravičeni stroški

    Stroški zunanjih izvajalcev.

    Rok za prijavo

    5. 11. 2018

    Podrobneje o razpisu najdete na spletni strani www.tiko-pro.si, več informacij pa dobite tudi na info@tiko-pro.si.

  • Še 13 dni

    P7R 2018 Mikrokrediti na problemskih območjih

    Namen produkta je neposredno zagotavljanje ugodnih virov financiranja MSP za financiranje rasti in razvoja, tekočega poslovanja in investicijskih vlaganj na problemskih področjih.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Slovenski podjetniški sklad
    Rok za odddajo
    01/10/2019
    Višina sofinanciranja
    25.000 €
    Predmet javnega razpisa

    Namen produkta je neposredno zagotavljanje ugodnih virov financiranja MSP za financiranje rasti in razvoja, tekočega poslovanja in investicijskih vlaganj na problemskih področjih.

    Upravičenci

    Upravičeni prijavitelji so mikro in mala podjetja, ki:

    • imajo sedež podjetja ali obrata na problemskem območju vsaj zadnjih 6 mesecev (na dan oddaje vloge),
    • se ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo na problemskem območju,
    • so organizirana kot gospodarske družbe, zadruge z omejeno odgovornostjo, s.p.-ji ali socialna podjetja,
    • imajo vsaj 1 zaposlenega za polni delovni čas.

    Problemska območja

    • občina Maribora s širšo okolico (Mestna občina Maribor, Hoče – Slivnica, Kungota, Pesnica, Ruše, Selnica ob Dravi, Ribnica na Pohorju, Podvelka in Radlje ob Dravi),
    • območja občin Pokolpja (Kočevje, Loški Potok, Osilnica, Kostel, Črnomelj, Semič in Metlika),
    • območja občin Hrastnik, Radeče in Trbovlje.
    Upravičeni stroški

    So materialne in nematerialne investicije ter obratna sredstva.

    Med upravičene stroške se upoštevajo:

    • nakup opreme, gradnja ali nakup poslovnih prostorov
    • nakup patentiranih pravic, licenc, znanja in ne patentiranega tehničnega znanja podjetja,
    • nakup materiala in trgovskega blaga,
    • nakup storitev,
    • plače (neto plača, dohodnina, prispevki iz in na plačo, povračilo stroškov prevoza na delo in z dela, stroški prehrane med delom) – največ do 50 % zneska kredita.

    *Za upravičen strošek upošteva znesek na računu (tudi s pripadajočim DDV).

    *Upravičeni stroški morajo nastati za potrebe poslovnih procesov, ki jih vlagatelj opravlja na problemskih območjih

    Kreditni pogoji

    • višina kredita: minimalno 5.000 €, maksimalno 25.000 €
    • kredit krije: do največ 85 % vrednosti upravičenih stroškov projekta, a največ 25.000 €.
    • obrestna mera: fiksna letna obrestna mera 1,1 %
    • ročnost kredita: od 12 mesecev do največ 60 mesecev.
    • moratorij kredita: do 6 mesecev
    • način odplačevanja kredita: mesečno, obročno.
    • minimalno zavarovanje kredita:

    – 5 menic podjetja in

    – 5 menic osebnega poroka, ki je lastnik podjetja in ima nepremično premoženje za zavarovanje kredita v razmerju 1:1 (razmerje med zneskom kredita in vrednostjo neobremenjenega nepremičnega premoženja).

    • črpanje kredita je v enkratnem znesku.
    Rok za prijavo

    Roki za prijavo: 1. 2. 2019, 1. 3. 2019, 1. 4. 2019, 1. 5. 2019, 1. 6. 2019, 1. 7. 2019, 1. 9. 2019 in 1. 10. 2019.

    Podrobneje o razpisu najdete na spletni strani www.tiko-pro.si, več informacij pa dobite tudi na info@tiko-pro.si.

  • Še 17 dni

    Spodbujanje partnerstev za učinkovitejši nastop na tujih trgih 2020 - 2022

    Okvirna skupna višina sredstev, ki so na razpolago je 2.800.000 EUR. Intenzivnosti pomoči je enotna ne glede na velikost podjetja in znaša do vključno 50 % upravičenih stroškov. Dodeljena sredstva za sofinanciranje posamezne operacije ne morejo biti višja od 250.000 EUR.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Javna agencija SPIRIT
    Rok za odddajo
    05/10/2019
    Višina sofinanciranja
    50 %
    Predmet javnega razpisa

    Namen javnega razpisa je spodbuditi partnerstva, sestavljena iz najmanj treh malih ali srednje velikih podjetij, h kratkoročnemu ali dolgoročnemu sodelovanju na področju izvoza. Namen je tako s povezovanjem kompetenc, kapacitet, prenosom izkušenj, znanj in drugih poslovnih povezav spodbuditi mednarodno aktivnost in izvoz vključenih podjetij ter povečati učinkovitost njihovega nastopa na tujih trgih.

    Cilj javnega razpisa je vzpostavitev partnerstev in njihov nastop na tujih trgih. Podjetja, ki širijo svojo dejavnost na tujih trgih ali vstopajo na nove trge bodo z vključevanjem v partnerstva izboljšala možnosti pri vstopu oziroma širitvi poslovanja na tujih trgih.

    Upravičenci

    Ciljna skupina/upravičenci so MSP-ji:

    • ki pristopijo k partnerstvu, ki vključno z njimi zajema najmanj 3 MSP in
    • želijo svoje poslovanje razširiti na tuje trge ali
    • nameravajo širiti obstoječe dejavnosti na tujih trgih.

    Posebni pogoji:

    1.    Prijavitelj/partnersko podjetje je na dan 31. 12. 2018, zaposlovalo vsaj tri (3) osebe.

    2.    Podjetje prijavitelja/partnersko podjetje mora biti ustanovljeno in delovati vsaj 2 leti pred datumom oddaje vloge (upošteva se datum vpisa v sodni oziroma drug ustrezen register).

    3.    Prijavitelj/partnersko podjetje ne krši pravila omejitve višine pomoči, kar pomeni, da skupna pomoč dodeljena enotnemu podjetju na podlagi pravila de minimis, ne sme presegati 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let.

    4.    Partnerstva morajo biti sestavljena iz najmanj treh partnerjev.

    Upravičeni stroški

    Do sofinanciranja so upravičeni sledeči stroški v okviru operacije in sicer:

    • Stroški plač in povračil stroškov v zvezi z delom,
    • Stroški za službena potovanja, če so le-ta neposredno povezana z operacijo,
    • Stroški nastopa na sejmu,
    • Stroški storitev zunanjih izvajalcev (svetovalne storitve, prevajalske storitve, lektoriranje in podobno, storitve izobraževanja in usposabljanja, storitve izdelave študij, raziskav, vrednotenj, ocen, strokovnih mnenj in poročil),
    • Stroški informiranja in komuniciranja (oglaševanja, objav, promocijskih aktivnosti, izdelava in nadgradnja spletnih strani, oblikovanja, tiska, dostave gradiv, izdelava promocijskih materialov),
    • Posredni stroški, ki so povezani z neposrednimi aktivnostmi operacije in se uveljavljajo v pavšalu, ki znaša največ 15 % upravičenih neposrednih stroškov plač v posameznem obdobju poročanja.
    Rok za prijavo

    Rok za oddajo vloge: 5.10.2019

  • Še 27 dni

    Javni razpis P1 plus 2019 - Garancije za bančne kredite s subvencijo obrestne mere

    Z garancijo Slovenskega podjetniškega sklada lažje, hitreje in ceneje do bančnega kredita! Skupno razpisanih 79,2 mio EUR.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Slovenski podjetniški sklad
    Rok za odddajo
    15/10/2019
    Višina sofinanciranja
    Višina garancije: med 60 % in 80 %. Obrestna mera: 6 mesečni EURIBOR + 0,65 % – 1,15 % pribitka.
    Predmet javnega razpisa

    NAMEN RAZPISA

    Produkt P1 plus 2019 je namenjen hitrejšemu, lažjemu in cenejšemu pridobivanju bančnih kreditov, ki zagotavljajo rast in razvoj MSP preko novih naložb, posodabljanja tehnološke opreme in zagotavljanja obratnega kapitala v povezavi z investicijami in razvojnim projektom.

    Predmet produkta so garancije Sklada za bančne kredite s subvencijo obrestne mere, ki jih razpisuje Sklad v sodelovanju z naslednjimi bankami:

    Gorenjska Banka d.d., BKS Bank AG, Addiko Bank d.d., Deželna Banka Slovenije d.d., Sberbank banka d.d., Abanka d.d., Banka Intesa Sanpaolo d.d., Nova kreditna banka Maribor d.d., Nova Ljubljanska banka d.d., SKB banka d.d., Banka Sparkasse d.d., Hranilnica Lon d.d. Kranj, Primorska hranilnica Vipava d.d. ter Delavska hranilnica d.d. Ljubljana.

    Upravičenci

    Upravičenci: Mikro, mala in srednja podjetja, s.p.-ji.

    Osnovni pogoji: vsaj 1 zaposlena oseba, bonitetna ocena vsaj D2, EDBITA v vrednosti 7,0 ali manj in vsaj 7 % kapitala v obveznostih do virov sredstev.

    Upravičeni stroški

    Upravičeni stroški: obratna sredstva in investicije.

    Višina garancije: med 60 % in 80 %.

    Obrestna mera: 6 mesečni EURIBOR + 0,65 % – 1,15 % pribitka.

    Rok za prijavo

    ROKI ZA ODDAJO VLOG

    Roki za predložitev vlog so: 1. 7., 1. 9., 15. 9., 1. 10., 15. 10. 2019.

  • Še 42 dni

    Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile ASI 2019

    Cilj programa ASI je opolnomočiti delodajalce za upravljanje s starajočo se delovno silo, spodbuditi krepitev kompetenc starejših zaposlenih in delovne aktivnosti ter prispevati k izboljšanju položaja starejših na trgu dela.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Javni štipendijski sklad
    Rok za odddajo
    30/10/2019
    Višina sofinanciranja
    500 eur / svetovalni dan
    Predmet javnega razpisa

    Namen javnega povabila za podporo podjetjem pri pripravi strategij za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih ter krepitvi njihovih kompetenc 2019 (v nadaljevanju JP ASI 2019) je spodbuditi podjetja (v nadaljevanju ponudniki) k učinkovitemu upravljanju starejših zaposlenih in h krepitvi njihovih kompetenc z vidika podaljševanja njihove delovne aktivnosti.

    Cilji javnega povabila so: – podpora podjetjem/ponudnikom pri pripravi strategij za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih; – krepitev kompetenc starejših zaposlenih; – večja pripravljenost posameznikov za podaljševanje delovne aktivnosti.

    Upravičenci

    Finančne spodbude so namenjene podjetjem vseh velikosti in panog, kot tudi samozaposlenim. Ciljna skupina, ki jo naslavlja javno povabilo, so podjetja, ki imajo zaposlene starejše od 45 let, zlasti starejše od 50 let. Zaposleni, ki bodo vključeni v usposabljanje, morajo biti na dan objave JP ASI 2019, tj. 26. 7. 2019, stari 45 let ali več.

    Upravičeni stroški

    Sklop A

    Upravičen strošek v okviru sklopa A je strošek svetovanja zunanjih izvajalcev za pripravo strategije, ki se uveljavlja kot standardni strošek na enoto A v višini 500,00 EUR/svetovalni dan, skladno s potrjeno Metodologijo za določitev stroška SSE A – svetovalni dan zunanjih svetovalcev.

    Sklop B

    Upravičeni stroški v okviru sklopa B so stroški storitev zunanjih izvajalcev, ki se uveljavlja kot standardni strošek na enoto B v višini 30 EUR/uro/zaposlenega, skladno s potrjeno Metodologijo za določitev stroška SSE B – ura usposabljanja na osebo in niso delno ali v celoti financirani iz drugih javnih sredstev, tj. iz drugega državnega, lokalnega vira ali vira Evropske unije.

    V okviru sklopa B se krijejo stroški za aktivnosti: – aktivnost B2: udeležba v motivacijskih programih za starejše zaposlene; – aktivnost B3: usposabljanja na področju osebnega in kariernega razvoja ter pridobivanje kompetenc starejših zaposlenih (pridobivanje mehkih kompetenc, splošna usposabljanja, poklicno specifična usposabljanja).

    Rok za prijavo

    Ponudbo lahko ponudniki vložijo od 26. 8. 2019 od vključno 8.00 ure do najpozneje 30. 10. 2019 do vključno 23.59 ure.

  • Še 43 dni

    Vavčer za tržne raziskave tujih trgov

    Namen je proučitev možnosti za prodor novih ali obstoječih izdelkov/storitev na tuj trg, cilj pa širitev oz. diverzifikacije svojega poslovanja na tujih trgih.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Slovenski podjetniški sklad
    Rok za odddajo
    31/10/2019
    Višina sofinanciranja
    60 %
    Predmet javnega razpisa

    NAMEN IN CILJ RAZPISA

    Namen in cilj javnega poziva je spodbuditi MSP k izdelavi tržnih raziskav tujih trgov z namenom, da proučijo možnosti za prodor novih ali obstoječih izdelkov/storitev na tuj trg, širitve oz. diverzifikacije svojega poslovanja na tujih trgih, s čimer se bo povečala njihova konkurenčnost, dodana vrednost oz. prihodki od prodaje.

    Višina sredstev, ki je na razpolago za izvedbo predmeta tega javnega poziva za obdobje 2019 – 2023 znaša 1.000.000,00 EUR. Finančna sredstva so zagotovljena v proračunu Republike Slovenije, na proračunski postavki ministrstva.

    Minimalna višina subvencije je 1.000,00 EUR, maksimalna višina subvencije pa 5.000,00 EUR.

    Javni poziv se izvaja v okviru sheme de minimis.

    Upravičenci

    Upravičenci so mikro, mala in srednje velika podjetja s sedežem v Republiki Sloveniji.

    MSP, ki bodo prejemniki spodbud bodo upravičeni do sredstev tistega programskega območja (Kohezijska regija Vzhodna Slovenja, Kohezijska regija Zahodna Slovenija), kjer bodo imeli na dan oddaje vloge na posamezni javni poziv sedež. Sedež mora biti vpisan v Poslovni register/Sodni register. Selitev sedeža MSP v času od oddaje vloge do oddaje zahtevka ni dovoljena.

    Upravičeni stroški

    Upravičeni stroški so stroški izdelave tržne raziskave – stroški zunanjega izvajalca.

    Rok za prijavo

    ROKI ZA ODDAJO VLOG

    Koriščenje sredstev bo možno v letih 2019 – 2023. Obdobje upravičenosti stroškov in izdatkov se prične od 1.1.2019 in traja do 30.9.2023. Do sofinanciranja bodo upravičene aktivnosti, ki bodo izvedene in plačane znotraj obdobja upravičenosti.

    Zadnji rok za oddajo zahtevkov za izplačilo sredstev v letu 2019 je 31.10.2019, v letu 2020 31.10.2020, v letu 2021 31.10.2021, v letu 2022 31.10.2022 in v letu 2023 30.9.2023.

  • Še 61 dni

    Nepovratna sredstva za drugi sklop raziskovalno razvojnih projektov TRL 6 - TRL 9

    Predmet javnega razpisa je sofinanciranje izvajanja RRI projektov podjetij ali konzorcijev podjetij, katerih cilj oziroma rezultat mora biti nov ali izboljšan proizvod, proces ali storitev, razvit do stopnje, da je potrjen v končni obliki ter primeren za uporabo v realnem okolju.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
    Rok za odddajo
    18/11/2019
    Višina sofinanciranja
    do 300.000,00 €
    Predmet javnega razpisa

    Predmet javnega razpisa je sofinanciranje izvajanja RRI projektov podjetij ali konzorcijev podjetij, katerih cilj oziroma rezultat mora biti nov ali izboljšan proizvod, proces ali storitev, razvit do stopnje, da je potrjen v končni obliki ter primeren za uporabo v realnem okolju.

    Upravičenci

    Do nepovratnih sredstev bodo upravičeni le tisti RRI projekti, ki se lahko uvrstijo v področja, kot jih opredeljuje Slovenska strategija pametne specializacije.

    Upravičenci do nepovratnih sredstev so podjetja, s sedežem v Republiki Sloveniji, ne glede na velikost podjetja, ki:

    • imajo delež kapitala v virih sredstev v enem od zadnjih dveh koledarskih let nad 30 %,
    • mora biti ustanovljeno vsaj 2 leti pred datumom oddaje vloge,
    • mora zaposlovati vsaj 3 osebe na dan 31. 12. 2018.

    Upravičeno je tudi podjetje s sedežem v katerikoli drugi državi članici Evropske unije, ki ima najkasneje ob podpisu pogodbe za sofinanciranje poslovni naslov podružnice v Republiki Sloveniji.

    Do sredstev niso upravičeni:

    • javni zavodi,
    • podjetja, ki imajo registrirano dejavnost v sektorju predelave in trženja kmetijskih proizvodov in v sektorju premogovništva.

    Konzorciji (največ tri podjetja)

    Konzorcij izbere podjetje, ki nastopa kot prijavitelj vloge.

    Upravičeni stroški
    • stroški plač,
    • stroški storitev zunanjih izvajalcev: stroški pogodbenih raziskav,
    • stroški znanja in patentov,
    • posredni stroški.

    Višina sofinanciranja

    • velika podjetja: do 25 %,
    • srednje velika podjetja: do 35 %,
    • mikro in mala podjetja: do 45 %.

    Višina sofinanciranja upravičenih stroškov posamezne operacije mora znašati vsaj 100.000 EUR ter največ 300.000 EUR.

    Rok za prijavo

    18.11.2019

    Podrobneje o razpisu najdete na spletni strani www.tiko-pro.si, več informacij pa dobite tudi na info@tiko-pro.si.

     

     

  • Še 385 dni

    Instrument za mala in srednje velika podjetja (MSP) - II. faza

    Cilj programa za MSP je predvsem pomagati podjetjem premostiti razkorak med raziskavami in razvojem in komercializacijo inovacij.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Evropska komisija
    Rok za odddajo
    07/10/2020
    Višina sofinanciranja
    do 2,5 mio €
    Predmet javnega razpisa

    Cilj programa za MSP je predvsem pomagati podjetjem premostiti razkorak med raziskavami in razvojem in komercializacijo inovacij.

    Na drugo fazo projekta se lahko prijavite po zaključeni prvi fazi oz. neposredno, v kolikor menite, da vaš projekt prijave v prvo fazo ne potrebuje.

    Upravičenci

    Gre za program, ki je namenjen izrecno mikro, malim in srednjim podjetjem, njegov namen pa je podpreti z nepovratnimi sredstvi vse inovativne projekte, ki izkazujejo visoko stopnjo razvoja, rasti in internacionalizacije.

    Upravičeni stroški

    V drugi fazi projekta so upravičene aktivnosti, kot so: testiranje, izdelava prototipa, pilotiranje, izdelava končnega produkta, tržna analiza ter ostale dejavnosti, ki bodo omogočile, da vaša inovacija (produkt, proces, storitev, ipd.) preide v fazo, zrelo za trg. V primeru, da je potrebno še dodatno raziskovanje, je to upravičeno tudi v tej fazi.

    Višina subvencije: 70 % oz. med 0,5 do 2,5 mio eur

    Trajanje projekta: od 12 do 24 mesecev

    Rezultat: izdelek/storitev/proces razvit do stopnje, ko je pripravljen za vstop na trg

    Rok za prijavo

    Roki za oddajo vloge: 3. 4. 2019, 5. 6. 2019, 9. 10. 2019, 8. 1. 2020, 18. 3. 2020, 19. 5. 2020 in 7. 10. 2020.

    Podrobneje o razpisu najdete na spletni strani www.tiko-pro.si, več informacij pa dobite tudi na info@tiko-pro.si.

  • Še 405 dni

    Fast track to Innovation

    The Fast Track to Innovation je osrednji del EIC pilota, ki cilja na radikalno nove, prebojne produkte, storitve, procese ali poslovne modele, ki omogočajo vstop na nove trge.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Evropska komisija
    Rok za odddajo
    27/10/2020
    Višina sofinanciranja
    do 3 mio €
    Predmet javnega razpisa

    Cilj razpisa je podpreti projekte, ki razvijajo inovacije od demonstracijske stopnje do vstopa na trg. Inovacija, ki jo prijavitelj oz. konzorcij prijavlja, mora biti že v fazi prototipa – tehnologija, ki je predmet projekta, mora že biti testirana v ustreznem okolju.

    Upravičenci

    Prijavijo se lahko konzorciji podjetji ali raziskovalnih organizacij, ki so sestavljeni najmanj iz treh organizacij iz treh različnih držav ter največ iz petih organizacij. Vsaj 60% projektnega proračuna mora biti namenjeno industrijskim partnerjem, ali pa mora biti sestava konzorcija sledeča: vsaj 2 industrijska partnerja v konzorciju s tremi partnerji, ali trije industrijski partnerji v konzorciju s petimi partnerji.

    Upravičeni stroški
    Osnovni pogoj za prijavo na razpis je torej inovacija, ki je že v fazi prototipa, saj so upravičeni stroški projekta vezani na aktivnosti pilotiranje, obširnejše testiranje, validacija sistemov v realnih delovnih pogojih, validacija poslovnih modelov, pred-normativne raziskave  in definicijo standardnih okolij.
    Pomemben element pri inovacije je velikost trga in njena možnost uporabe v širšem smislu.
    Stroški: plače, zunanje storitve, AM opreme, vodenje projekta, diseminacija projekta, testiranja, patenti,…
    Rok za prijavo

    Roki za oddajo vloge: 21. 2. 2019, 23. 5. 2019, 22. 10. 2019, 19. 2. 2020, 9. 6. 2020, 27. 10. 2020.

    Podrobneje o razpisu najdete na spletni strani www.tiko-pro.si, več informacij pa dobite tudi na info@tiko-pro.si.

  • Še 1290 dni

    Vavčer za zaščito intelektualne lastnine

    Namen in cilj javnega poziva je spodbuditi MSP podjetja k zaščiti intelektualne lastnine, s čimer se bo prispevalo k rasti in ugledu MSP in s tem h krepitvi konkurenčnosti oz. njihovega tržnega položaja.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Slovenski podjetniški sklad
    Rok za odddajo
    31/03/2023
    Višina sofinanciranja
    do 9.999,99 €
    Predmet javnega razpisa

    Predmet javnega razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov:

    • priprave patentne prijave, prijave modela, znamke,
    • prijave in/ali vzdrževanja in/ali širjenja prijave v tujino,
    • prevoda prijave.
    Upravičenci

    Na poziv se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja s sedežem v Republiki Sloveniji, ki se kot pravna ali fizična oseba, ukvarja z gospodarsko dejavnostjo in so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki ali zadruge (v nadaljevanju MSP).

    Prijavitelj mora imeti na dan oddaje vloge vsaj 1 zaposlenega. Za potrebe tega razpisa se upošteva kot zaposlena oseba tudi nosilec dejavnosti pri s.p.

    Upravičeni stroški

    Sofinancirajo se stroški:

    • Stroški priprave dokumentacije za prijavo in/ali vzdrževanja in/ali širjenja v tujino patenta, modela, znamke kar vključuje strošek zastopnika za pripravo dokumentacije z vsemi potrebnimi dejanji do registracije intelektualne lastnine.
    • Stroški prijave in/ali vzdrževanja in/ali širjenja v tujino za patent, model, znamko pri UIL, tujih patentnih uradih ali evropskem patentnem uradu. Vključuje strošek uradne pristojbine za prijavo, registracijo, vzdrževanje, popolni preizkus (preveritev, če je izum nov, na inventivni ravni in industrijsko uporabljiv).
    • Stroški prevoda prijave (če gre za širjenje v tujino oz. validacijo na posameznih uradih), ki je predmet vloge in za katero se bodo uveljavljali upravičeni stroški po tem javnem pozivu.
    Rok za prijavo

    Skrajni rok za oddajo vlog je 31.3.2023, pri čemer je potrebno upoštevati, da je skrajni rok za predložitev zahtevkov 30.9.2023. Javni poziv bo odprt do porabe sredstev.

    Podrobneje o razpisu najdete na spletni strani www.tiko-pro.si, več informacij pa dobite tudi na info@tiko-pro.si.

  • Še 1290 dni

    Vavčer za pridobitev certifikatov

    Namen in cilj javnega poziva je spodbuditi MSP podjetja k pridobitvi in vzdrževanju certifikatov za sisteme vodenja in proizvodov, s čemer se bo povečala njihova konkurenčnost, možnost širitve na tuje trge, dvig kakovosti poslovanja oz. izdelkov in dodana vrednost oz. prihodki od prodaje.
    Več o razpisu Skrij vsebino
    Razpisnik
    Slovenski podjetniški sklad
    Rok za odddajo
    31/03/2023
    Višina sofinanciranja
    do 9.999,99 €
    Predmet javnega razpisa

    Predmet javnega razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov pridobivanja oz. vzdrževanja certifikatov za sisteme vodenja in proizvodov, ki so pridobljeni na podlagi mednarodnih/evropskih/enakovrednih slovenskih standardov (ISO, IATF, IEC in ITU, CEN, CENELEC in ETSI, EMAS, ECOLABEL).

    Upravičenci

    Na poziv se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja s sedežem v Republiki Sloveniji, ki se kot pravna ali fizična oseba, ukvarja z gospodarsko dejavnostjo in so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki ali zadruge (v nadaljevanju MSP).

    Prijavitelj mora imeti na dan oddaje vloge vsaj 1 zaposlenega. Za potrebe tega razpisa se upošteva kot zaposlena oseba tudi nosilec dejavnosti pri s.p.

    Upravičeni stroški

    Sofinancirajo se stroški:

    • Stroški priprave na certificiranje (stroški zunanjega izvajalca)
    • Stroški certificiranja za pridobitev oz. vzdrževanje certifikatov za sisteme vodenja in proizvodov ter validacije okoljske izjave pridobljenih na podlagi mednarodnih/evropskih/enakovrednih slovenskih standardov (ISO, IATF, IEC in ITU, CEN, CENELEC in ETSI, EMAS, ECOLABEL).
    Rok za prijavo

    Skrajni rok za oddajo vlog je 31.3.2023, pri čemer je potrebno upoštevati, da je skrajni rok za predložitev zahtevkov 30.9.2023. Javni poziv bo odprt do porabe sredstev.

    Podrobneje o razpisu najdete na spletni strani www.tiko-pro.si, več informacij pa dobite tudi na info@tiko-pro.si.