SBC Mladi: kar dve »naši« oglaševalski agenciji s skoraj 300-odstotno rastjo prihodkov

Člani

21. Julij 2022

SBC Mladi: kar dve »naši« oglaševalski agenciji s skoraj 300-odstotno rastjo prihodkov
Rekordno: dva člana sekcije SBC Mladi, podjetji FABulatorij, svetovanje in doživljajski marketing, in Bold.group agencija se lahko pohvalita z izjemnim poslovanjem v lanskem letu. Obe agenciji sta nam razkrili, kako so premagali pandemijo in ob njej postali še močnejši in boljši. 
 
Pogovarjali smo se z Anjo Rebek, direktorico podjetja Fabulatorij, in direktorjem Bold.group Rokom Zajcem.
Absolutni zmagovalci: Fabulatorij s skoraj 300-odstotno rastjo prihodkov
Fabulatorij je sedaj že uveljavljeno podjetje za organizacijo dogodkov v Sloveniji in tujini, ki s svojimi kreativnimi formati, učinkovito realizacijo dogodkovnih idej ter željo po presežkih soustvarja in bogati domač ter tuje trge.

»Z dolgoročnimi partnerstvi skušamo dvigovati standarde stroke ter jo razvijati v smer učinkovitosti, navdiha, profesionalnosti ter strateške miselnosti. S temi vrednotami, cilji in poglobljenim pogledom na dogodkovno industrijo, se je Fabulatorij ekipa lotila tudi izzivov med in po pandemičnem obdobju, ki je najbolj zaznamovalo naše poslovanje preteklih let. Naše vodilo je »Make it happen« in skušamo se ga držati v vseh pogledih našega ustvarjanja ter delovanja,« razloži Anja Rebek, direktorica podjetja.Rast pripisujemo močnemu strokovnemu jedru Fabulatorij ekipe, drznosti ter iskrivim idejam

Visoko povečanje prihodkov v letu 2021 je torej predvsem odraz popolnega izpada vnaprej načrtovanega poslovanja in odvzema možnosti izvajanja dogodkovne dejavnosti. V Fabulatoriju so v dani situaciji pričeli razvijati alternativne poslovne modele in rešitve za naročnike ter našo učinkovito interakcijo s ciljnimi javnostmi.

Polni zagona in novih znanj so zasnovali lastne rešitve za virtualne dogodke v sodelovanju z zanesljivi in dolgoletnimi produkcijskimi partnerji. Poslovanje so uspeli razširiti tudi na globalne trge, virtualne dogodke pa izvajamo še danes, paralelno z živimi dogodki, tako doma kot po svetu.

Anja Rebek.jpg

»Lahko bi rekli, da je naš trud poplačan in da plujemo točno tja, kamor smo se namenili. Z močnim strokovnim jedrom Fabulatorij ekipe in v partnerstvu z naročniki ter stalnimi produkcijskimi partnerji smo uspeli ne le prebroditi pandemijo, ampak skozi njo najti tudi nove smeri za razvoj FABulatorija,« za SBC pove Rebekova in doda:

»Svoje poslovanje ter smeri razvoja skušamo strateško planirati več mesecev vnaprej, vendar so nas nestabilni trg ter stalne spremembe prisilile v ponotranjenje filozofije korak po korak, dan po dan, ki se je obrestovala za učinkovito. Fleksibilnost ter hitro prilagajanje sta naši strateški prednosti, na osnovi katerih izbiramo dolgoročno pomenske projekte, ki nam dajejo zagon ter nas pri ustvarjanju tudi motivirajo. V naslednjih dneh, tednih in mesecih se tako posvečamo realizaciji izkustvenih ciljev z velikim naborom stalnih naročnikov, odprta pa imamo vrata tudi za pomenske projekte ter sveže ideje, ki nam vsakodnevno prekrižajo pot in teh res ni malo. Trgi so odprti za delovne ter inspirirane posameznike, ki znajo učinkovito ter dinamično preskakovati ovire in sklepati pomenska partnerstva.«

Bold.group se je zavihtel na 2. mesto

Bold.group agencija je v letu 2021 povečala svoj prihodek za kar 267 %, kar jo uvršča na 2. mesto v rasti med vsemi marketinškimi agencijami v Sloveniji.

Kot pravijo, so dokaz, da je slovenski marketinški trg potreboval novo moč in predrznost. Povečanje prihodkov izhaja predvsem iz kakovostnega dela in velike odgovornosti do vsakega partnerja in naročnika.

Zaupanje in zadovoljstvo naročnika sta glavni vodili delovanja agencije, saj se ta zaveda, da brez zadovoljnih naročnikov ni Bold.group ter da brez drznih in kreativnih idej ni napredka pri nastopu na trgu blagovnih znamk in marketinških aktivnosti.

bold-post-1024x1024.png

Orientacija na »client first« mentaliteto in velika osredotočenost na rast in izobraževanje zaposlenih so vrednote, ki jih poskušajo vnesti v vsako poro delovanja agencije. Specializiranost v dogodkovni industriji ter digitalnem marketingu in iskanju nenehnih kreativnih rešitev je po pandemičnem obdobju postala nuja in nov način življenja, ki se ne deli na analogno in digitalno, ampak digilogno življenje vsakega posameznika. Ravno z združitvijo dveh svetov jim je odlično uspela spojitev v agencijo polnega servisa, ki naročnikom omogoča odličen 360-stopinjski pristop na trgu ter Bold.group dela edinstvene.

»Z učinkovitim prepletom storitev smo uspeli povečati sodelovanje tako z obstoječimi naročniki kot s številnimi novimi. Zavedamo se svoje mladosti in predrznosti, zato na njiju gradimo. Vsak košček naše zgodbe spodbujamo k odličnosti, saj je vsak izdelek, ki ga oddamo v svet, naša vizitka; in tega se naročniki zavedajo in to cenijo,« pove direktor Rok Zajc.

Bold group.jpg

Letos se Bold.group agencija usmerja predvsem v neprestan razvoj kadrov in dodajanje specialistov na dodatnih področjih, saj lahko le z novimi pristopi diktirajo prihodnost in odličnost nastopa vseh naročnikov.

Rok Zajc je še dodal, da je cilj leta 2022 uvedba agilnega načina poslovanja podjetja, ki bo prinesla veliko izboljšav tako v notranji ureditvi kot zunanji komunikaciji podjetja ter se veliko bolj učinkovito soočala z izzivi, ki jih lahko v naslednjem obdobju pričakujemo. Ne glede na odlične rezultate zadnjih let je naša vizija jasna – ostati visoko specializirani na področju kreativnih rešitev, digitalnega nastopa in doživljajskih dogodkov ter sožitje vseh treh segmentov pod eno streho.

Spremljajte nas na družbenih omrežjih FacebookInstagram in LinkedIn.

 

E-novice

Naročite se na ključne informacije in praktične nasvete.

Zahtevano
Zahtevano