Dogodki
•14. Junij 2022
Z digitaliziranim računovodstvom lahko podjetje odpravi papirne dokumente in jih na enostaven način zamenja s sodobno tehnologijo. Pridobitve: možnost izvedbe delovnih procesov kadarkoli in kjerkoli, tudi od doma. Preglednost in sledljivost. Vedno dostopen arhiv.
Vrhunska rešitev podjetja Mikrocop združuje vse našteto. Spoznajte jo na brezplačnem spletnem seminarju, ki bo v torek, 21. junija.
Elektronsko potrjevanje prejetih računov poteka v vsakem podjetju. Končen cilj odobritve prejetega računa je preveriti, ali je bila storitev/material opravljena in zaračunana po dogovorjeni ceni. Prav tako, kdo so nosilci stroškov in ali je treba dodati različne povezane elemente, ki so lahko ključni pri pregledu poslovnega dogodka tudi čez več let.
Pomembno je, da imamo v podjetju sistem, ki omogoča kombinacijo različnih digitalnih zajemov dokumentov. Koraki naj bodo prednastavljeni, dokumenti pa naj se nato varno hranijo v arhivu, ki je na voljo uporabnikom, poudarja strokovnjak za digitalno poslovanje v IT podjetju Mikrocop Anton Gazvoda.
Vse naštete lastnosti povezuje Mikrocopova rešitev Likvidacija prejetih računov, ki je združljiva z EPR sistemi, kar ji daje univerzalno uporabljivost. Digitalna platforma InDoc EDGE, ki poganja omenjeno rešitev, je plod lastnega Mikrocopovega razvoja.
Brezplačno o tem, kako deluje InDoc EDGE
Na brezplačnem spletnem seminarju podjetja Mikrocop, člana SBC – Kluba slovenskih podjetnikov, vam bodo strokovnjaki predstavili:
- koristi in zmogljivosti poslovne rešitve in digitalne platforme InDoc EDGE,
- prednosti digitalizacije računovodstva,
- uporabniško izkušnjo,
- vpliv digitalizacije na organizacijo dela, učinkovitost, zmanjševanje poslovnih tveganj in sodelovanje v oddelku.
PRIJAVA NA SPLETNI SEMINAR, KI BO V TOREK, 21. JUNIJA, OB 11. URI
Poslovna rešitev Likvidacija prejetih računov deluje na zmogljivi digitalni platformi InDoc EGDE v oblaku, ki omogoča sodobno delo, hkrati pa je certificirana storitev elektronske hrambe pri Arhivu Republike Slovenije.
»Pomembno je, da imamo sistem, ki omogoča kombinacijo različnih zajemov dokumentov, da so koraki procesa prednastavljeni in da se po zaključku odobritve računa dokumenti hranijo v arhivu, kjer so na voljo za pregledovanje uporabnikom z ustreznimi pravicami.«
Anton Gazvoda
O Mikrocopu
Mikrocop je vodilni ponudnik celovitih IT rešitev in storitev za digitalno poslovanje. Z lastno razvito certificirano platformo InDoc EDGE v oblaku povečuje učinkovitost in zagotavlja zakonsko skladnost in tako podpira podjetja na poti digitalne preobrazbe. Mikrocop Slovenija ima več kot 45-letno tradicijo in je del Skupine Mikrocop, kamor spadata tudi podjetji Mikrocop na Hrvaškem in v BiH. Skupaj skupina zaposluje več kot 250 ljudi.